instalacja boxu samochodowego + bazy

Data: 2010-06-30 21:37:26
Autor: bartek
instalacja boxu samochodowego + bazy
mam pytanie dotyczace instalacji boxa i bazy ,

chodzi o to ze jak skrece lapy trzymajace belki poprzeczne
to ustawiaja sie pod katem rozwartym w stosunku do dachu samochodu o tak : /
a belki samochdowe maja uchyty o tak   \

stad tez jest niemozliwe spasowanie tego

moje pytanie :

dopoki nie dokrece mocno lap mozna je naginac  o tak \

to da mi mozliwosc przymocowania belek \
i pozniej moge dorkecic wszystko zeby pasowalo i sie trzymalo

tak trzeba robic czy nie ?"

auto vectra c

baza cruse

Data: 2010-06-30 19:46:36
Autor: masti
instalacja boxu samochodowego + bazy
Dnia pięknego Wed, 30 Jun 2010 21:37:26 +0200, osobnik zwany bartek
wystukał:

[...]

nie. Normalne belki pasujÄ… bez problemu do boksĂłw

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-06-30 21:50:59
Autor: bartek
instalacja boxu samochodowego + bazy
to czemu jak skrece na maksa te uchwyty to one robia sie bardziej w pion niz \
firma cruze...hiszpanska niby nie taka zla

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:i0g6us$cs$3inews.gazeta.pl...
[...]

nie. Normalne belki pasuj± bez problemu do boksów

-- mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci?

Data: 2010-06-30 22:08:40
Autor: Axel

"bartek" <bartolini@g.pl> wrote in message news:i0g6ia$4g8$1mx1.internetia.pl...
[...]

No to cos masz nie tak. Belki bazy powinny byc w miare rownolegle do siebie, a uchwyty boxu  nie powinny byc skosne. Oryginalne belki oplowskie mocowane w gniazda ustawiaja sie pod bardzo malym katem do pionu, poza tym sa w przekroju owalne, wiec kat nie ma zadnego znaczenia. Moj box jest mocowany na szpilkach do bazy, wiec mocuje sie go i zdejmuje blyskawicznie, a kat tez ma niewielkie znaczenie.

--
Axel

instalacja boxu samochodowego + bazy