instalacja gazowa - szukam info

Data: 2010-04-07 23:23:53
Autor: P_ablo
instalacja gazowa - szukam info
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hphmes$44$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy ktoś się spotkał w necie z, hm.. kompendium wiedzy o samochodowych instalacjach gazowych? Chciałbym się w przystępny sposób dowiedzieć czegoś o poszczególnych generacjach instalacji, opłacalności, problemach z gazowaniem danego silnika, zasadach eksploatacji, ofercie rynkowej zestawów, wszelkich sugestiach itp.

Juz chcialem odpisywac ale...

Czy Ty to TEN Michal, ktoremu kolega kiedys popsul samochod i ten ktory chce wylaczac cylindry w silniku ?

--
Picasso

Data: 2010-04-07 23:48:55
Autor: Michał
instalacja gazowa - szukam info
Juz chcialem odpisywac ale...

Czy Ty to TEN Michal, ktoremu kolega kiedys popsul samochod i ten ktory chce wylaczac cylindry w silniku ?

Nic takiego mnie nie spotkało, więc pewnie używam zbyt popularnego nicka...

Data: 2010-04-09 00:00:56
Autor: Michał
P_ablo <op@op.pl> napisał(a):
> [...]

Juz chcialem odpisywac ale...

Czy Ty to TEN Michal, ktoremu kolega kiedys popsul samochod i ten ktory

Ten od popsutego samochodu to ja ;)
i auto nie było popsute się okazało że od uderzenia w ściane
czujnik/komp odłączył prawie wszystko - auto działa "naprawa",
laweta i taksówka była tania.

a co do wyłączania cylindrów to nie ja - jeszcze ktoś inny - poza tym po co je odłączać?, żeby trzęsło na postoju ?

o instalacjach gazowych wiem już wszystko ;> bo mam gaz 2gen;)
za to "nowe" kryzysowe auto nie ma szpery ani ESP i mi sie ślizga
w koleinach na mokrym.

pozdrawiam!

--

instalacja gazowa - szukam info