instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo

Data: 2012-11-11 11:48:13
Autor: pawelwoj78
instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo
Witam, kupiłem używany laptop IBM T61 bez zainstalowanego systemu. Laptop ma naklejkę COA systemu XP. Ponieważ mam oryginaln± płytkę z tym systemem to pomy¶lałem że mogę j± użyć, z tym że w momencie ż±dania serialu podam ten z naklejki, ale niestety... Jak ładuję płytkę z instalacj± XP to po chwili wy¶wietla się komunikat że nie można znaleĽć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest. W jaki sposób pokonać to? Czy można sk±d¶ ¶ci±gn±ć ISO systemu dedykowanego do tego laptopa? Niby mogę kupić np. na Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z oryginalnym COA?

pozdr
Grzesiu

Data: 2012-11-11 21:07:01
Autor: Radosław Sokół
instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo
W dniu 11.11.2012 20:48, pawelwoj78@gmail.com pisze:
Witam, kupiłem używany laptop IBM T61 bez zainstalowanego systemu. Laptop ma naklejkę COA systemu XP. Ponieważ mam oryginalną płytkę z tym systemem to pomyślałem że mogę ją użyć, z tym że w momencie żądania serialu podam ten z naklejki, ale niestety... Jak ładuję płytkę z instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat że nie można znaleźć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest. W jaki sposób pokonać to? Czy można skądś ściągnąć ISO systemu dedykowanego do tego laptopa? Niby mogę kupić np. na Allegro, ale po co mam kupować skoro jest naklejka z oryginalnym COA?

NTG, problem dotyczy Windows, a nie komputera.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

| RadosĹ‚aw Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |                                        |

Data: 2012-11-11 21:22:40
Autor: JoteR
"Radosław Sokół" napisał:

Jak ładuję płytkę z instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat
że nie można znaleźć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest.

NTG, problem dotyczy Windows, a nie komputera

Nie byłbym tak kategoryczny, problem może dotyczyć ustawień w BIOS (tryb AHCI) lub podłączenia FDD, a więc poniekąd sprzętowy.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

E tam... ;-)

JoteR

Data: 2012-11-12 00:41:16
Autor: X-Man
<pawelwoj78@gmail.com> wrote in message news:5cda3e90-eb23-487f-9e3e-1740d5105b40googlegroups.com...
[...]

Grzesiu weż sobie sterowniki do sata zapodaj z dyskietki lub zintegruj nlitem z instalk± windowsa a jak z pomoc± google temu nie podołasz to po prostu zmień w biosie tryb pracy dyslu z ahci na compatibility i się dysk magicznie odnajdzie, swoj± drog± zabierasz się za cos nei maj±c zielonego pojęcia co robisz...

Pzdr
Piotrek

Data: 2012-11-12 09:07:37
Autor: DooMiniK
On 12/11/2012 00:41, X-Man wrote:
[...]

W pi±tek instalowałem kumplowi XP na IBM T400 - przestawienie na
'Compatibility' też nic nie daje, XP się sypie w czasie instalacji ;-)
Zintegrowanie sterowników dopiero poskutkowało...

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-11-12 07:05:30
Autor: januszek
instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo
pawelwoj78@gmail.com napisa?(a):

Jak ładuję płytkę z instalacją XP to po chwili wyświetla się komunikat że nie można znaleźć dysku twardego, co jest nonsensem bo jest.

Odpowiedni driver, powinien byc do znalezenia na stronie producenta sprzetu. Jak go wgrac dowiesz sie na grupie o systemie Windows ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

instalacja systemu XP na laptopie T61 IBM/Lenovo