instalowanie anteny do n-ki

Data: 2012-01-23 12:18:54
Autor: ToMasz
instalowanie anteny do n-ki
NO nie wiem jak to dalej robic... Czytalem ze role odgrywa nawet 0,5 cm,
wiec wolne wahlowanie w lewo w prawo jak to robilo sie skiedys przy analgou
nie wchodzi w gr�, a trzeba precyzyjnie krok po kroku przesuwac.
ja ustawiałem antene na słońce. tzn sznurek pomiędzy konwerter a szczyt talerza i tak kręciłem aby cień był na środku. efekt też na początku był słaby, ale okazało się że konwerterem trzeba pokręcić - to już na słuchanie - jak dekoder "pipczy" sygnał 100 jakość 90

O której słońce masz na wyskości satelity dowiesz się z tej grupy, z listów J Pastusiaka

ToMasz

Data: 2012-01-23 14:32:57
Autor: Robert_J
instalowanie anteny do n-ki
O której słońce masz na wyskości satelity dowiesz się z tej grupy, z listów J Pastusiaka

Zakładając optymistycznie że zobaczy w ciągu najbliższych dni słońce ;-)).

instalowanie anteny do n-ki