instytucja jako sąsiad

Data: 2010-03-09 09:42:54
Autor: Michał
instytucja jako sąsiad
Wiatr nawiewa mi na podwórko liście z terenu sąsiadującej z moim podwórkiem instytucji (leżą tam od jesieni 2008). Na moim podwórku nie mam drzew. Zarządcy terenu instytucji mnie wysyłają na drzewo twierdząc, że ich to nie obchodzi (pytałem po ludzku, czy w planach na rok 2010 mają uprzątnięcie tego śmiecia).

Pytanie: czy będzie legalnym działaniem przesypywanie owych liści przez płot na teren owej instytucji? Mam już dość sprzątania cudzych śmieci zasyfiających mi moje podwórko i płacenia za ich wywóz.

Data: 2010-03-09 10:01:45
Autor: wirefree
instytucja jako sąsiad

Data: 2010-03-09 11:50:09
Autor: Herald
instytucja jako sąsiad

Data: 2010-03-09 03:55:58
Autor: VoyteG
instytucja jako sąsiad

Data: 2010-03-09 22:48:50
Autor: grzeda
instytucja jako sąsiad
VoyteG pisze:
On 9 Mar, 11:50, Herald <her...@onet.eu> wrote:

heheheh :))))
więc jak mi ktoś wjedzie na mój grunt i zrzuci 5 cystern jakiegoś syfu, czy
śmieci - to mam po prostu zamówić jakiś transport i na swój koszt je
odwieść i zutylizować?

Dokladnie tak jak w artykule ponizej:

http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,104524,7580863,Chce_obciazyc_gmine__bo_zasypala_go_sniegiem.html

"Mariusz Smoliński, rzecznik prezydenta Słupska, powiedział, że miasto nie poczuwa się do obowiązku zapłaty słupszczaninowi. - A kto udowodni nam, że to nasz śnieg? Przecież nie jest podpisany - powiedział."

Czyli jezeli ktos wysika sie na glowe panu Smolinskiemu, to nie musi sie poczuwac do odpowiedzialnosci bo mocz nie jest podpisany?

pozdr
PG

Data: 2010-03-09 23:04:29
Autor: Marek K
instytucja jako sąsiad
W dniu 2010-03-09 22:48, grzeda pisze:

Czyli jezeli ktos wysika sie na glowe panu Smolinskiemu, to nie musi sie
poczuwac do odpowiedzialnosci bo mocz nie jest podpisany?

Jest. Zawiera DNA.
M.

Data: 2010-03-09 11:55:53
Autor: Krzysztof Jodłowski