intel graphics P4600 vs 4600

Data: 2014-04-22 14:13:32
Autor: ikarek
intel graphics P4600 vs 4600
Witam, takie pytanie: czy do grafiki zintegrowanej w procesorach intel
xeon - P4600 - można zainstalować sterowniki od nie-P?

Podoba mi się stacja roboczą HP WM573EA, która ma xeona E3-1245v3
i grafikę "profesjonalną". Natomiast bardziej wolałbym nieprofesjonalną
wersję tej karty, która jest np. w i7 4770, ponieważ obszar zastosowań
komputera to programowanie + z rzadka jakaś gra internetowa MMO.
Czyli niezbyt wymagająca, ale jednak grafika 3D, za to zero CAD-ów,
Coreli, itp.

--
Nie lubię wampirów jak jasna cholera, jak spotkam, natrzaskam po ryju!

intel graphics P4600 vs 4600