intel i5 4440 3.1 Ghz???

Data: 2020-01-03 18:11:36
Autor: work
intel i5 4440 3.1 Ghz???
Na wstępie wszystkim wielkie dzięki za udział w dyskusji na temat mojego sprzętu. Co do pytania czy w grę wchodzi wymiana na nowy czy upgrade części to odpowiadam że wymiana na nowy. Myślę, że współczesny hardware trochę odskoczył od tego co mam i podejrzewam że za rok najpóźniej 2 lata trzeba będzie postarać się o nowy laptop oraz większość części z blaszaka (CPU, MOBO pewnie i RAM). Jeszcze raz wielkie dzięki.

Pozdrawiam wszystkich

intel i5 4440 3.1 Ghz???