intel rapid raid

Data: 2015-07-26 13:48:14
Autor: gawfron
intel rapid raid
Mam coś takiego w maszynie - i to na różnych dyskach (znaczy, oba 2Tb, ale jeden wd,a drugi seagate). Seagate właśnie umarł.
Wystarczy jak go wypnę, włożę drugi (pewnie już teraz wd też) i samo się odbuduje, czy trzeba coś kombinować?

Data: 2015-07-26 19:41:14
Autor: Michal Lukasik
intel rapid raid
On 26/07/2015 12:48, gawfron wrote:
Mam co¶ takiego w maszynie - i to na różnych dyskach (znaczy, oba 2Tb,
ale jeden wd,a drugi seagate). Seagate wła¶nie umarł.
Wystarczy jak go wypnę, włożę drugi (pewnie już teraz wd też) i samo się
odbuduje, czy trzeba co¶ kombinować?

http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-032714.htm
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2015-07-26 21:31:22
Autor: gawfron
intel rapid raid
W dniu 2015-07-26 o 20:41, Michal Lukasik pisze:> On 26/07/2015 12:48, gawfron wrote:

> http://www.intel.com/support/chipsets/imsm/sb/CS-032714.htm
Dzięki, ale manual manualem, a rzeczywisto¶ć czasem skrzeczy. Chyba że robiłe¶ i potwierdzasz, że faktycznie działa jak obiecuj±?

Data: 2015-07-27 14:33:08
Autor: Michal Lukasik
intel rapid raid
On 26/07/2015 20:31, gawfron wrote:

Dzięki, ale manual manualem, a rzeczywisto¶ć czasem skrzeczy.

No sorry, ale je¶li nie ufać manualom to po ch. one s±?

Chyba że
robiłe¶ i potwierdzasz, że faktycznie działa jak obiecuj±?

Robiłem tyle, że nie jestem w stanie spamiętać jakie. Zawsze według manuala.
--
  _____ __________________________
  \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/

Data: 2015-07-26 21:54:04
Autor: 2late
intel rapid raid
[...]

No ale jaka masz konfiguracje, jaki RAID?

Data: 2015-07-26 23:16:49
Autor: gawfron
intel rapid raid
W dniu 2015-07-26 o 22:54, 2late pisze:
[...]

Pozdrawiam
Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

Data: 2015-07-27 00:10:46
Autor: szemrany
intel rapid raid
On Sun, 26 Jul 2015 23:16:49 +0200, gawfron wrote:

W dniu 2015-07-26 o 22:54, 2late pisze:
No ale jaka masz konfiguracje, jaki RAID?

Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

napisałeś to ..."za późno" ;-)

--
howgh
szemrany

Data: 2015-07-27 07:53:27
Autor: 2late
intel rapid raid
On 26/07/2015 10:16, gawfron wrote:
[...]

Co znaczy 'myslalem', juz nie odbudowal i dane poooszly...?

Data: 2015-07-27 13:42:49
Autor: gawfron
intel rapid raid
W dniu 2015-07-27 o 08:53, 2late pisze:

Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

Co znaczy 'myslalem', juz nie odbudowal i dane poooszly...?

Pozdrawiam

Nie, ĹĽe raid1 wynika z kontekstu. Dane jesio nie ruszone.

Data: 2015-07-27 18:30:30
Autor: 2late
intel rapid raid
On 27/07/2015 12:42, gawfron wrote:

Myślałem, że 'odbuduje' przy 2 dyskach implikuje raid 1 :P

Co znaczy 'myslalem', juz nie odbudowal i dane poooszly...?

Pozdrawiam

Nie, ĹĽe raid1 wynika z kontekstu. Dane jesio nie ruszone.

Jak w manualu :) , teoretycznie powinien sie odbudowac, czasem trwa to wieki. A co do praktyki, to nie znajdziesz drugiej identycznej konfiguracji. Ja u siebie mam RAID 0, ale ze male dyski, to i backup robie co noc wiec sie nie martwie jak cos padnie zbytnio.

intel rapid raid