inteligo indywidualny ror a DG jednoosobowa

Data: 2009-05-20 23:38:47
Autor: SDD
inteligo indywidualny ror a DG jednoosobowa

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:gv1ruh$t79$1inews.gazeta.pl...

do działalności potrzebne jest konto firmowe bo tam odsetki
nie są liczone przez bank,
gdy ma 0% to nie ma komplikacji, zonk z inteligo ror >=0,10%

Nie dlatego jest potrzebne firmowe, ale dlatego, ze banki nie pozwalaja na korzystanie z osobistego dla celow firmowych. Jak Ci klient wplaci kase na firmowe, to mozesz ja sobie spokojnie przelac na osobiste, bo to jest juz twoja "osobista" kasa, z ktora robisz, co chcesz (no chyba, ze prowadzisz ksiegi handlowe - pelna ksiegowosc)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-21 12:30:02
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:gv1t96$n03$1news.onet.pl...

[...]

czy inteligo ma taki zapis ?
(zabronienie uzywania osobistego do celow firowych)

inteligo indywidualny ror a DG jednoosobowa