inteligo - piętnuję sposób informacji o a ktualizacji regulaminu

Data: 2012-08-10 00:17:06
Autor: m
inteligo - piętnuję sposób informacji o a ktualizacji regulaminu
Chciałem ja dzisiaj sprawdzić stan konta w inteligo, przed pójściem do bankomatu.

Wchodzę komórką (przeglądarka z androidem), po zalogowaniu się widzę jakieś informacje o tym że się coś tam zmieniło, linki do pdfów.

No ale to mi zasłania zupełnie listę rachunków i nie widzę ile mam na koncie.

Myślę sobie, coś sobie wykombinowali z javascriptem, mobilna przeglądarka sobie nie radzi, trzeba otworzyć laptopa.

A trzeba wiedzieć, że internet miałem bardzo, ale to bardzo cieniutki tego dnia. Odpalam, loguję się i co ... tak samo mi wyskakuje na cały ekran, tak samo zamknąć się nie da, ale coś się pracowicie ładuje.

Po pół godziny prawie się załadowało, dopiero wtedy mogłem sprawdić stan konta, douzupełnić itd....

p. m.

Data: 2012-08-10 06:59:51
Autor: Pawel U.
inteligo - piêtnujê sposób informacji o aktualizacji regulaminu
m <mvoicem@gmail.com> napisa³(a):
[...]

 konta, douzupeÅ‚nić itd....

p. m.

Sposób na poinformowanie rzeczywi¶cie wyj±tkowo nieszczê¶liwy. Ale coraz mniej mnie dziwi w kontaktach z bankami - wszyscy normalni ludzie ju¿ uciekli z PKO i innych, a same banki równaj± standard do straganów. Teraz przed nami przekopywanie siê przez setkê stron regulaminów, tabelek aby znale¿æ gdzie bank chce nas wydymaæ.
£adnie takie aktualizacje ma rozwi±zane Barclays /no, niestety nie u nas/. Klient dostaje mailem informacje o zmianie. Na pocz±tku jest umieszczone streszczenie zmian, a dla dociekliwych tekst zmieniony - nie ca³e klocki regulaminów - na koñcu wiadomo¶ci. Mo¿na? Mo¿na!

Pawe³ U.

--

inteligo - piętnuję sposób informacji o a ktualizacji regulaminu