Data: 2012-08-10 06:59:51 | |
Autor: Pawel U. | |
inteligo - piętnuję sposób informacji o aktualizacji regulaminu | |
m <mvoicem@gmail.com> napisał(a):
ChciaĹ‚em ja dzisiaj sprawdzić stan konta w inteligo, przed pĂłjĹ›ciem do bankomatu. Sposób na poinformowanie rzeczywi¶cie wyj±tkowo nieszczę¶liwy. Ale coraz mniej mnie dziwi w kontaktach z bankami - wszyscy normalni ludzie już uciekli z PKO i innych, a same banki równaj± standard do straganów. Teraz przed nami przekopywanie się przez setkę stron regulaminów, tabelek aby znależć gdzie bank chce nas wydymać. Ładnie takie aktualizacje ma rozwi±zane Barclays /no, niestety nie u nas/. Klient dostaje mailem informacje o zmianie. Na pocz±tku jest umieszczone streszczenie zmian, a dla dociekliwych tekst zmieniony - nie całe klocki regulaminów - na końcu wiadomo¶ci. Można? Można! Paweł U. -- |
|