inteligo - wpłata w oddziale PKO BP

Data: 2010-06-11 13:38:56
Autor: Anna
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
witam czy w oddziale PKO BP wpłacę bezpłatnie pieni±dze na rachunek inteligo

i jak długo beda one księgowane?

Data: 2010-06-11 11:42:32
Autor: jureq
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
Dnia Fri, 11 Jun 2010 13:38:56 +0200, Anna napisał(a):

witam czy w oddziale PKO BP wpłacę bezpłatnie pieniądze na rachunek
inteligo

Tak

i jak długo beda one księgowane?

5-10 minut

Data: 2010-06-11 14:30:55
Autor: Grejon
W dniu 2010-06-11 13:38, Anna pisze:
witam czy w oddziale PKO BP wpłacę bezpłatnie pieniądze na rachunek
inteligo

Wpłacisz.

i jak długo beda one księgowane?

Niemal natychmiast, tzn. zanim wrócisz z banku do domu to już będą na koncie :). OIDP w weekendy też to działa jeśli znajdziesz czynny oddział.

--
Grzegorz JoĹ„ca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2010-06-11 14:33:03
Autor: Animka
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
W dniu 2010-06-11 13:38, Anna pisze:
witam czy w oddziale PKO BP wpłacę bezpłatnie pieni±dze na rachunek inteligo

i jak długo beda one księgowane?

Zapłaciłam 10 zł. prowizji od wpłaty 1 zł na inne konto.
Nie wiem czy to jest opłata stała, czy od większej kwoty nie zapłacisz większej prowizji.

--
animka

Data: 2010-06-11 12:40:56
Autor:
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

Animka <animka@to.nieja.wp.pl> napisał(a):
W dniu 2010-06-11 13:38, Anna pisze:
> witam czy w oddziale PKO BP wp=B3ac=EA bezp=B3atnie pieni=B1dze na rach=
unek inteligo

> i jak d=B3ugo beda one ksi=EAgowane?

Zap=B3aci=B3am 10 z=B3. prowizji od wp=B3aty 1 z=B3 na inne konto.
Nie wiem czy to jest op=B3ata sta=B3a, czy od wi=EAkszej kwoty nie zap=B3=
acisz=20
wi=EAkszej prowizji.

-- =20
animka

Data: 2010-06-11 14:46:26
Autor: Animka
W dniu 2010-06-11 14:40, wiesian@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

Zadzwoń na infolinię i się upewnij. Ja w PKO BP zaplaciłam 10 zł prowizji za wpłatę 1 zł. na konto BPH.

--
animka

Data: 2010-06-11 15:13:05
Autor: Grejon
W dniu 2010-06-11 14:46, Animka pisze:
W dniu 2010-06-11 14:40, wiesian@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

Zadzwoń na infolinię i się upewnij. Ja w PKO BP zaplaciłam 10 zł
prowizji za wpłatę 1 zł. na konto BPH.

Odróżniasz Inteligo od BPH?

PS. I czy odróżniasz PKO BP od PeKaO?

Data: 2010-06-11 15:36:21
Autor: Animka
W dniu 2010-06-11 15:13, Grejon pisze:
[...]

Spojrzałe¶ na temat? (wyżej)

--
animka

Data: 2010-06-11 19:32:10
Autor: Grejon
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
W dniu 2010-06-11 15:36, Animka pisze:

Spojrzałeś na temat? (wyżej)

Ja tak. A ty?

Data: 2010-06-11 15:44:48
Autor: Ranger
Grejon pisze:
[...]

Dobre, heheh. Animka najwyraźniej jest także pod wpływem gorących zwrotnikowych mas powietrza znad Sahary :)
Potwierdzam również, że wpłaty są bezpłatne i kasa jest od razu widoczna na koncie odbiorcy, w końcu 1020 zobowiązuje :)

Pzdr
Ranger

Data: 2010-06-11 20:18:37
Autor: Animka
W dniu 2010-06-11 15:44, Ranger pisze:
Grejon pisze:
[...]

Dobre, heheh. Animka najwyraĽniej jest także pod wpływem gor±cych
zwrotnikowych mas powietrza znad Sahary :)
Potwierdzam również, że wpłaty s± bezpłatne i kasa jest od razu widoczna
na koncie odbiorcy, w końcu 1020 zobowi±zuje :)

Pisalam o PKO BP (jest w temacie!) i o tym, żeby zadzwonił na infolinię zapytać.

--
animka

Data: 2010-06-11 20:38:25
Autor: Grejon
W dniu 2010-06-11 20:18, Animka pisze:

> Pisalam o PKO BP (jest w temacie!)

W temacie jest też o wpłacie na Inteligo, a ty robisz zamieszanie z jakimś BPH...

> i o tym, żeby zadzwonił na infolinię zapytać.

A wystarczy wejść na faq Inteligo...

http://www.inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operacje/wplaty/#answers

Jak mogę wpłacić gotówkę na konto Inteligo?

Wpłaty gotówki możesz dokonać:

     * bezpĹ‚atnie we wszystkich placĂłwkach PKO Banku Polskiego

Data: 2010-06-11 21:27:04
Autor: Animka
W dniu 2010-06-11 20:38, Grejon pisze:
W dniu 2010-06-11 20:18, Animka pisze:

  >  Pisalam o PKO BP (jest w temacie!)

W temacie jest też o wpłacie na Inteligo, a ty robisz zamieszanie z
jakim¶ BPH...

  >  i o tym, żeby zadzwonił na infolinię zapytać.

A wystarczy wej¶ć na faq Inteligo...

http://www.inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/operacje/wplaty/#answers

Jak mogę wpłacić gotówkę na konto Inteligo?

Wpłaty gotówki możesz dokonać:

      * bezpłatnie we wszystkich placówkach PKO Banku Polskiego

Czego jaki¶ magiel robisz bez przeczytania mojej odpowiedzi.
Ja napisałam, że wplacałam w PKO BP 1 zł. na konto innego banku (BPH) i zapłaciłam 10 zł. prowizji. Więc czego szurasz maglarzu?

--
animka

Data: 2010-06-11 21:33:31
Autor: Grejon
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
W dniu 2010-06-11 21:27, Animka pisze:

Czego jakiĹ› magiel robisz bez przeczytania mojej odpowiedzi.

A czemu ty robisz magiel bez przeczytania pytania?

Ja napisałam, że wplacałam w PKO BP 1 zł. na konto innego banku (BPH)

No właśnie. A Inteligo to nie do końca jest "inny bank"

Zresztą kwestię wpłaty gotówki na Inteligo mamy już mam nadzieję wyjaśnioną więc proponuję EOT.

Data: 2010-06-11 22:07:56
Autor: Q
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
Pisalam o PKO BP (jest w temacie!) i o tym, żeby zadzwonił na infolinię
zapytać.

Jak chcesz sprawdzic pogode, to dzwonisz do IMGW?

Data: 2010-06-11 14:59:29
Autor: Olin
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
Dnia Fri, 11 Jun 2010 12:40:56 +0000 (UTC), wiesian@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

Przy wpłacie na konto Intelygo prowizji nie ma.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Towarzysze! Gdyby¶my mieli walcownie blach cienkich to robiliby¶my
najlepsze w ¶wiecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
 przypisywane Władysławowi Gomułce

Data: 2010-06-11 23:33:03
Autor: astro
On Fri, 11 Jun 2010 14:59:29 +0200, Olin wrote:
Przy wpłacie na konto Intelygo prowizji nie ma.

Warto jednak pamietac, ze wplaty w okienku PKO na konta firmowe zalozone w
tymze sa juz platne. Podobnie jest tez w wielu innych bankach.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-06-11 22:05:39
Autor: Q
inteligo - wpłata w oddziale PKO BP
no to jak to w koncu jest bezpłatnie czy zdzieraja 10 zł

Nie sluchaj Animki - nie dosc, ze pierdoli straszne glupoty,
to jeszcze nie na temat :).

PS
Jesli przeczytasz tego maila,
to znaczy ze potrafisz czytac i masz internet,
wiec wejdz na strone inteligo i przeczytaj

PS#2
pierwsze dwie odpowiedzi sa poprawne, oto dowod:
http://www.inteligo.pl/menu/konto/funkcjonalnosci/transakcje/wplaty-i-wyplaty/
:)

inteligo - wpłata w oddziale PKO BP