intensywny rozbłysk białego światła

Data: 2009-06-05 10:18:56
Autor: Dziadek Mroz
intensywny rozbłysk białego światła
Ciekawa hipoteza:
Czy możliwe że samolot w burzy wleciał w inny wymiar (pokazywano takie fakty w niejednym filmie)?

DM

http://www.rp.pl/artykul/2,315683_Odnalezione_szczatki_to_nie_Airbus.html

Data: 2009-06-05 10:37:15
Autor: DJ
[...]

Chyba mylisz fikcje z faktami - to po pierwsze. A po drugie to z opisu:
"- Nagle z dystansu zobaczyliśmy silny, intensywny rozbłysk białego światła, który poleciał w dół, po trajektorii pionowej i zniknął w ciągu sześciu sekund - mówił pilot linii Air Comet, lecący z Limy do Madrytu."
wyglada to na nic innego jak zwykla blyskawice.

Pozdrawiam

Darek

Data: 2009-06-05 12:20:26
Autor: piotr [trzykoty]
intensywny rozbłysk białego światła

Użytkownik "DJ" <dariuszj@poczta.onet.pl> napisał
który poleciał w dół, po trajektorii pionowej i zniknął w ciągu sześciu sekund - mówił pilot linii Air Comet, lecący z Limy do Madrytu."
wyglada to na nic innego jak zwykla blyskawice.

6 sekund, błyskawica?

Data: 2009-06-05 12:42:54
Autor: szufla
intensywny rozbłysk białego światła
Air Comet lecial w odleglosci min 2000km od katastrofy wiec co najwyzej mogl widziec burze lub meteor. Wiekszosc zalog rejsow ktore przelatywaly w niewielkim okresie czasu i w poblizu teoretycznego miejsca upadku nie widziala nic i co ciekawe nie narzekala na pogode.

sz.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4133 (20090605) __________

Data: 2009-06-05 17:02:51
Autor: CeSaR
intensywny rozbłysk białego światła
6 sekund, błyskawica?

6 sekund spadał samolot?

Data: 2009-06-05 19:40:37
Autor: Inead
intensywny rozbłysk białego światła

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:h0bc2h$qgh$1news.onet.pl...
6 sekund, błyskawica?

6 sekund spadał samolot?

Ja gdzieś czytałem, że z tego Cometa widzieli jak się rozpadł na 6 części.

Data: 2009-06-05 22:52:57
Autor: Sqeeb
intensywny rozbłysk białego światła
On Fri, 5 Jun 2009 17:02:51 +0200
CeSaR wrote:

> 6 sekund, błyskawica?

6 sekund spadał samolot?

6 sekund to jakieś 180m przy początkowej prędkości pionowej równej 0.

Według mnie, to był samolot, tylko widoczność była bardzo słaba.
Zresztą, to światło znikło czy przygasło? Bo zniknąć, to dla mnie
jak wyłączyć od prądu, a zgasnąć/wygasić to jak przy oddalaniu się
we mgle.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-06 14:39:58
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "Dziadek Mroz" <DziadekDziadek.Mroz@wp.pl> napisał w wiadomości
http://www.rp.pl/artykul/2,315683_Odnalezione_szczatki_to_nie_Airbus.html

Ja tu czegoś nie rozumiem. Pierwsze informacje mówiły i fotelu oraz kamizelce
ratunkowej. Jak można pomylić fotel z paletą? Albo te teksty o fotelu i
kamizelce ratunkowej były kaczką dziennikarską albo ktoś po prostu wprowadza
opinię publiczna w błąd.

--
Z poważaniem,
Jarek Ossowski

Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.

intensywny rozbłysk białego światła