interfejs do opla

Data: 2011-01-11 21:35:35
Autor: BartekK
interfejs do opla
Czy kto艣 wie co to za wynalazek "interfejs opel-T" (nie opel-tech, ani tech2, pono膰 obs艂uguje CAN i auta z 2010r.)
http://www.telwis.pl/interfejs-diagnostyczny-opelt-we-wtyku-obd2-p-110.html
Nic nie podaj膮 jakie to software, co oznacza diagnostyka (czy tylko wy艣wietli b艂臋dy z podanych modu艂贸w, czy mo偶na np w艂膮czy膰 kalibracj臋 np poziomowania 艣wiate艂 czy synchronizacji sensor贸w ci艣nienia w ko艂ach)... a nazwy opel-T interface google nie zna poza tym sklepem... (za to wyskakuje mn贸stwo opel-tech2).
A ja potrzebowa艂bym co艣 w艂a艣nie do opli 2008-2010...
Posiadany na elm327 nie za wiele mi daje, poza prost膮 diagnostyk膮 odb2 standard, ale to tylko odczyty b艂臋d贸w/stan贸w, a soft problematyczny do艣膰...

Data: 2011-01-12 22:47:37
Autor: emes
interfejs do opla

U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:igiff8$n2i$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Polecam BOSH KTS, lub CDiF, ewentualnie cos od chinczyka.

NIC co jest do kupienia na allegro w przedziale pienieznym <1kPLN nie jest warte jakiekolwiek zachodu, chyba ze ma sie fure od VAG'a a i to tez nie do konca.

Jak slysze o domowym druciarstwie w postaci ELM'a to ryj mi sie cieszy normalnie.

interfejs do opla