internecik

Data: 2012-12-14 22:27:40
Autor: J.F.
internecik

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ? J.

Data: 2012-12-14 22:36:34
Autor: dizel
internecik
On Fri, 14 Dec 2012 22:27:40 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

aero 2 ??

Pozdrawiam

Data: 2012-12-15 09:17:25
Autor: Michal Tyrala
internecik
On Fri, 14 Dec 2012 22:36:34 +0100, dizel wrote:
>potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.
>
>Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
>najlepszej oferty ?  aero 2 ??

,,Zasieg szeroki'' :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-14 22:37:24
Autor: Kernel Panic
internecik
W dniu 2012-12-14 22:27, J.F. pisze:

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

W popie za 15zł 500MB na miesiąc. Za 10zł 100MB.

Pozdrawiam!

Data: 2012-12-16 18:49:26
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "Kernel Panic" <nope@lol.nope> napisał w wiadomości news:kag65c$nhh$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli ktoś już koniecznie lubi orange, to orange free na kartę, 50zł na 3 miesiące (16,6(6)zł miesięcznie) i 2,27GB na te 3 miesiące czyni powyższą propozycję mało sensowną...
Nie wspominając o gotowych starterach poniżej 30zł z przesyłką, gdzie dostajemy 6GB na rok...

Data: 2012-12-14 22:53:13
Autor: JoteR
internecik
"J.F." napisal:

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

Dokupic pakiet internetowy (jesli jeszcze nie masz) do posiadanego abonamentu.
Telefon ustawic jako Wi-Fi router, tablet jako klient Wi-Fi.
Wiem, zaraz sie okaze, ze telefon nie ma tej funkcji...

JoteR

Data: 2012-12-19 02:26:58
Autor: the_foe
internecik
W dniu 2012-12-14 22:53, JoteR pisze:
"J.F." napisal:

[...]

lepiej przez BT - dosyc ze latwiej to i spora oszczednosc baterii

--
the_foe

Data: 2012-12-14 23:17:51
Autor: atm
internecik
On 2012-12-14 22:27, J.F. wrote:

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

J.

Allegro? Orange 6GB za chyba 25zl na rok. Musialbys sprawdzic, dawno tam nie zagladalem.

Data: 2012-12-15 00:08:48
Autor: Piotr M
internecik
W dniu 14.12.2012 o 22:27 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

A jaki masz problem?

--
Pzdr, Piotr M

Data: 2012-12-15 13:55:08
Autor: Pszemol
internecik
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1xgwchuntnzv1$.r89gxlj4ymia.dlg40tude.net...
potrzebuje nternecik do tableta,

Jednak sie przelamales i kupiles tablet? Co kupiles? :-)

p.s. ja wylosowalem na swiatecznym przyjeciu w biurze
Amazon Kindle Fire HD 7" - Ladny ekran do czytania...
Niestety bez cellular i bez GPS no i okrojony Android bez G.Play.

Data: 2012-12-15 21:37:19
Autor: J.F.
internecik
Dnia Sat, 15 Dec 2012 13:55:08 -0600, Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
potrzebuje nternecik do tableta,
Jednak sie przelamales i kupiles tablet? Co kupiles? :-)

Nie, dla znajomego :-)

popatrzylem, popatrzylem ... no, moze na urlop to sie nada ... jak kto
sobie powie - urlop, zadnego pisania emaili :-P

J.

Data: 2012-12-15 14:47:32
Autor: Pszemol
internecik
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1thzda4ypqu0p.30kiv60rezwv$.dlg40tude.net...
[...]

Że niby Kindle Fire HD 7" 16GB się do maili nie nadaje?
Czemu?
Nadaje się do pisania maili, nadaje lepiej niż iPhone 4!!
A na swoim iPhone śmigam maile prywatne i służbowe
że aż miło...

Najbardziej brakuje mi GPSa bo świetnie pracowałby jako
nawigacja do auta - ekran iPhone4 jednak ciut za mały na
długie podróże - oczy się jednak męczą.

Ciekawe czy można do tego Kindla podłączyć zewnętrznego
GPS... lub cokolwiek innego, zewnętrznego przez USB...

Generalnie sam bym tego nie kupił za własną kasę, właśnie
z powodu braku GPSa, ale darowanemu koniowi się do
zębów nie zagląda, nie? ;-)

Data: 2012-12-16 00:12:02
Autor: J.F.
internecik
Dnia Sat, 15 Dec 2012 14:47:32 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

W to wierze. Ale ze sie wygodnie pisze bez klawiatury to juz mniej wierze.

Najbardziej brakuje mi GPSa bo świetnie pracowałby jako
nawigacja do auta - ekran iPhone4 jednak ciut za mały na
długie podróże - oczy się jednak męczą.

No popatrz, a ja uzywam 3.5" i sie jakos nie mecza.
To pewnie przez te pofalowane ulice :-P
I po co bylo chwalic te Retine ? :-P

Ciekawe czy można do tego Kindla podłączyć zewnętrznego
GPS... lub cokolwiek innego, zewnętrznego przez USB...

A BT nie ma ?
Generalnie sam bym tego nie kupił za własną kasę, właśnie
z powodu braku GPSa, ale darowanemu koniowi się do
zębów nie zagląda, nie? ;-)

Ale troche juz zaslania widok przez szybe ;-)
A do planowania trasy sie nie nadaje tak samo jak i iphone
( i wszystkie inne wynalazki z ekranem ponizej 20" )

J.

Data: 2012-12-15 17:49:58
Autor: Pszemol
internecik
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:16yrqi912ad80.cqqvm5ucymf2$.dlg40tude.net...
[...]

Pamiętaj, że e-mail to nie traktat wiedeński ani poemat...
To krótka wiadomość którą możesz skomponować w 5 minut.
Ręce nie zdążą Ci się zmęczyć od pisania... Poematy pisz na PC.

[...]

Męczą się *nie* od patrzenia na mały ekran - męczą się od
przenoszenia wzroku od dali do bliży, bo mały ekran trzeba
trzymać blisko oczu - większy ekran można ustawić daleko
na desce rozdzielczej, blisko szyby przedniej i wtedy oczy
się mniej męczą od przenoszenia wzroku z ulicy na gpsa...

Retina LCD jest wyśmienita i nie ma sobie nic do zarzucenia.

Ciekawe czy można do tego Kindla podłączyć zewnętrznego
GPS... lub cokolwiek innego, zewnętrznego przez USB...

A BT nie ma ?

BT ma.

Generalnie sam bym tego nie kupił za własną kasę, właśnie
z powodu braku GPSa, ale darowanemu koniowi się do
zębów nie zagląda, nie? ;-)

Ale troche juz zaslania widok przez szybe ;-)

Jak postawisz po przekątnej w rogu po stronie pasażera
na pełne wyciągnięcie ręki to będzie w sam raz...

A do planowania trasy sie nie nadaje tak samo jak i iphone
( i wszystkie inne wynalazki z ekranem ponizej 20" )

Dlaczego nie??
Nadaje się ekran wyśmienicie... brakuje tylko GPSa.
Jak Ty sobie radziłeś z pracą na komputerze jak
monitory były kiedyś maksymalnie 14 calowe??????? :-)

Data: 2012-12-16 12:08:28
Autor: J.F.
internecik
Dnia Sat, 15 Dec 2012 17:49:58 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

5 minut wystarczy zeby sie wk* :-)

[...]

To pewnie mozna.

Ale troche juz zaslania widok przez szybe ;-)
Jak postawisz po przekątnej w rogu po stronie pasażera
na pełne wyciągnięcie ręki to będzie w sam raz...

I ja tam mam swoje 3.5". Nie mowie - troche mala. Ale duzo wieksze zasloni widok w wazna, prawa strone ...

A do planowania trasy sie nie nadaje tak samo jak i iphone
( i wszystkie inne wynalazki z ekranem ponizej 20" )
Dlaczego nie??
Nadaje się ekran wyśmienicie... brakuje tylko GPSa.

To sobie zaplanuj trase z Piotrkowa do Warszawy, przy zalozeniach:
-A2 jeszcze nie ma,
-dk8 w przebudowie i korki sa masakryczne,
-dk14 i 92 (Lodz-Lowicz-Sochaczew) tez zapchana ... od biedy moze byc, ale
w samej Lodzi korki, ktore chcemy ominac.
-chcemy pojechac gdzies przez wioski i mniej wiecej po linii
Skierniewice-Zyrardow-Grodzisk - ale nie musi byc dokladnie tak. No i niestety - w malej skali znikaja boczne drogi, w duzej - cel podrozy.
Automaty zas uparcie kieruja na 8-ke ..

Jak Ty sobie radziłeś z pracą na komputerze jak
monitory były kiedyś maksymalnie 14 calowe??????? :-)

Wtedy nie mialem nawigacji, a na papierze jednak lepiej widac :-P
A potem i tak bladzilem, ale to byla wina mapy, a nie monitora :-)

J.

Data: 2012-12-16 07:59:02
Autor: Pszemol
internecik
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bb2nu24x2idr$.x7dvhknji0jl.dlg40tude.net...
[...]

Nerwowy jakiś jesteś :-)
Może jakieś ćwiczenia cierpliwości by Ci się przydały?
Wiadomo, że czasem trafi się literówka którą trzeba się cofnąć
i poprawić, ale za to masz niesamowitą wygodę napisania tegoż
e-maila w kolejce na poczcie czy trzymając się jedną ręką uchwytu
w tramwaju czy metrze... Więc ja nie narzekam - raczej dostosowuje
swoje wymagania do zaistniałej sytuacji. Podobnie jest ze słuchaniem
muzyki na urządzeniach mobilnych - też nie oczekujesz jakości
studyjnej czy braku obcych dźwięków w uszach, nie? Coś za coś...
Wygoda i dostępność kosztują Cię pewne minusy co trzeba
"przecierpieć" i zamiast się "wku**" po prostu cierpliwie literówkę
skorygować.

A co do literówek to przez tego Kindla (Kundla??) mam pierwsze
dłuższe doświadczenie z Androidem i już mi się nie podoba to jego
odgadywanie co chcę napisać wszędzie i bez pytania... Kuźwa, jak
ja nie lubię jak głupia maszyna poprawia mnie w czasie pisania
"la crosse" na "lake" zaraz po naciśnięciu spacji po la, to dopiero
wkr**** :-) JA NIE PISAŁEM LAKE!!!!! Ja pisałem La, spacja, crosse!!!!
I żeby się to ten krzemowy mózg nauczył, nie - za 2, 3 razem to samo!

[...]

O... to muszę poczytać, bo byłoby to idealne.

[...]

Można zainstalować z prawej strony ciut poniżej linii dolnej
krawędzi szyby i aby jednocześnie nie zasłaniać prawej poduchy.
Albo na centralnej konsoli... poniżej otworów wentylacyjnych.
Ale to już może być za blisko dla oczu...

Nowa Acura TL (2009 i nowsza) właśnie tym się między innymi
różni od mojej starszej (2007-2008) że ekran nawigacji przenieśli
z centralnej konsoli pod wywiewkami -> na górę deski rozdzielczej,
w centrum, daleko pod samą szybę przednią, pod mały daszek.
Zlikwidowali touchscreen, więc nie szkodzi że nie sięgasz już do
ekranu ręką, za to jest duże kółko/joystick tam gdzie był wcześniej
touchscreen.
I w pełni rozumiem i popieram tą zmianę - te 30-40cm różnicy
odległości od wzroku kierowcy robi drastyczną różnicę jeśli
chodzi o zmęczenie wzroku od ciągłej zmiany ogniskowania
na dal i na bliż. Ale takie rzeczy odczuwa ktoś, kto rzeczywiście
jeździ samochodem na długie trasy - niedawno miałem okazję
przegonić VW Jetta z wypożyczalni na lotnisku w Salt Lake City, Utah
do ośrodka narciarskiego Lake Louise koło Calgary, Canada...
1600km w jedną stronę, po 2 tygodniach powrót z nart, znowu
1600km. Trasa jak z Krakowa do Londynu, hi hi, choć sądzę że
ja miałem dużo mniej skrzyżowań do pokonania po drodze :-))

[...]

Ale zgodzisz się, że podałeś dosyć szczególny przypadek,
a nie typowe zastosowanie?

[...]

:-))) Jasne... wszystko wina mapy ;-)

A propos, czy swój gps trzymasz ustawiony z północą na górze
czy obraca Ci mapę tak, że zawsze masz na górze kierunek jazdy?

Data: 2012-12-16 15:05:15
Autor: atm
internecik

[...]

:]]
Dokladnie opisales moj pierwszy kontakt z iPadem2. W kazdym miejscu systemu gdzie byla mozliwosc wpisac tekst iOS uparcie i bez pytania
zmienial tekst na taki, ktory podobal sie systemowi. Dosc szybko wylaczylem ten "feature".

Data: 2012-12-16 08:11:52
Autor: Pszemol
internecik
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kakkf4$s23$1node2.news.atman.pl...
[...]

No ja chciałem cierpliwie poużywać urządzenie przynajmniej parę dni na
domyślnych opcjach, aby może poznać co dobre... ale chyba też wyłączę.
Dostałem tego Kindla w piątek... dziś niedziela - niedobrze, nie mam
dużo cierpliwości :-))))) Muszę poćwiczyć cierpliwość jak radziłem J.F. :-)))

Data: 2012-12-16 15:30:45
Autor: atm
internecik

[...]
:-)))

Czy Kidle nie ma przypadkiem mocno "zcumostizowanej" wersji Androida?
Jesli tak to byc moze przenosi sie to rowniez na klawiature. Zarowno w Samsungach, Defy jak i custom ROMie CM klawiatura nie byl natarczywa
we wciskaniu na sile podpowiedzi.
Ja chetnie przetestowalbym WP8, duzym atutem jest dobry aparat foto oraz darmowa nawigacja. Poki co nie ma jednak odpowiedniego telefonu, z
pewnoscia nie kupie tej dachowki L920 a 820 to jak zwykle okrojony model.

Data: 2012-12-16 11:12:45
Autor: Pszemol
internecik
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:kakluv$vd2$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak, to Android od Amazona, bez Google Play... czyli okrojony w pewnym
sensie. Pewnie da się to podpowiadanie wyłączyć, ale nie chciałem nic
na początek wyłączać.
Nie mogę sobie znaleźć polskiej klawiatury na razie...
W iPhone4 była pod ręką, w oczywistym miejscu, tu nie mogę znaleźć.

Ja chetnie przetestowalbym WP8, duzym atutem jest dobry aparat foto oraz darmowa nawigacja. Poki co nie ma jednak odpowiedniego telefonu, z
pewnoscia nie kupie tej dachowki L920 a 820 to jak zwykle okrojony model.

Poczekamy, może MS coś wymyśli niedługo... też bym się pobawił.

Data: 2012-12-16 18:03:32
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:kakluv$vd2$1node1.news.atman.pl...

[...]

To nieistotne. W najbliższych dniach dowiemy się jaki android jest badziewny, ograniczony, z małą iloscią aplikacji, itp.
I znowu ireligia okaże się jedyną prawdą objawioną...

Data: 2012-12-16 16:42:05
Autor: J.F.
internecik
Dnia Sun, 16 Dec 2012 07:59:02 -0600, Pszemol napisał(a):
[...]

Po pewnym czasie obcowania z wymyslaczami "nowoczesnych rozwiazan"
cierpliwosc traci sie szybko :-)

[...]

O tablecie byla mowa.

Więc ja nie narzekam - raczej dostosowuje
swoje wymagania do zaistniałej sytuacji.

No to sytuacja jest taka ze miales fajny komputer, a potem ktos ci wcisnal,
czy z wlasnej glupoty kupiles tableta - nie wk* bys sie po 5 minutach
pisania ? A w metrze nie piszesz, wiec zalet nie doceniasz :-)

Podobnie jest ze słuchaniem
muzyki na urządzeniach mobilnych - też nie oczekujesz jakości
studyjnej czy braku obcych dźwięków w uszach, nie? Coś za coś...

Nie, dlaczego - przeszkadzaja mi.
Tylko ze jakosc jest akceptowalna, a zewnetrzne dzwieki czasem chce
slyszec.

[...]

Zapewne da sie wylaczyc. Ale co - nie przyzwyczailes sie do tego na
ajfonie? Excel poprawia, przegladarka poprawia, a ajfon nie poprawia ?
[...]

Z reguly nie ma miejsca.

Albo na centralnej konsoli... poniżej otworów wentylacyjnych.
Ale to już może być za blisko dla oczu...

No wlasnie ... kupic auto z navi i nie dorabiac ideologii do niskich
zarobkow :-P

[...]

Szczegolny ? Duzo drog u nas buduja, remontuja ..

A z Piotrkowa do Warszawy glowna droga to ja potrafie dojechac bez
nawigacji, ona jest potrzebna wlasnie na takie sytuacje :-)

Albo np jedziesz z Krakowa do Londynu i chcesz sprawdzic czy prowadzi przez
Hanover czy Dortmund, a jak to drugie, to czy dobra droga.

O takich co to pojechali nie do tego Olsztyna czy Gibraltaru co chcieli tez
juz bylo glosno. Albo wjechali do jeziora :-)

[...]

Mapy. Jakby byla dokladna, to bym nie bladzil, nieprawdaz ? :-)

A propos, czy swój gps trzymasz ustawiony z północą na górze
czy obraca Ci mapę tak, że zawsze masz na górze kierunek jazdy?

Akurat Automapa ma automat - w widoku na "10km i wiecej" jest polnoc u
gory, a w dokladniejszej kreci. I to mi sie w miare podoba. Choc czasem
przydaloby sie reczne sterowanie.

Z polnoca na gorze kiepsko mi sie jezdzi, tzn na poludnie mi sie kiepsko
jezdzi :-) Ale obracanki tez potrafia zmylic.

I jakos nie cierpie widoku "3D".

J.

Data: 2012-12-18 19:00:15
Autor: Pszemol
internecik
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:14k8018vrd6ov$.16z2cf81mq6bz.dlg40tude.net...
[...]

Mnie zaczyna przeszkadzać w tym Kindlu brak pełnego dostępu
do Google apps no i brak odbiornika GPS też jest poważną wadą.
Zastanawiam się właśnie czy nie wymienić w sklepie na Nexusa 7.
Podobna cena (Kindle $199 Nexus $208) a ma GPSa i "normalnego",
nieudziwnianego Androida 4.1 Nawet jak mi zabiorą te 15% za
to że otworzyłem i wybawiłem się nim (restocking fee) to się opłaca.
Być może dopłacę nawet te $40 do wersji z 32GB za $249.

BTW - Ciekawe czy jest jakiś appek aby odgrywał filmy TV nagrane
na komputerze z MS Media Center pod Windows 7... Kindle nie
umiał - trzeba było mu konwertować na MP4 a i nawet wtedy nie
umiał wbudowanym playerem, musiałem mu dograć appka do tego.

[...]

Te 7" nie są jeszcze takie duże aby nie dało się trzymać jedną
ręką owiniętą wokół uchwytu w tramwaju/metrze a pisać drugą.

[...]

Hej, do komputera zawsze możesz wrócić.

[...]

To nie chodzi o to czy tylko jak. Dlaczego nie podpowiada tylko, bez
działania po spacji? Niech podpowiada, gdy piszesz długie słowo
a pojawi się ono w podpowiedziach to na nim klikniesz aby sobie
pisania zaoszczędzić - ALE JAK NIE KLIKNIESZ TO NIECH ZOSTAWI
CO NAPISAŁEŚ, nawet jeśli to głupota czy jakiś skrót...

[...]

W maluchu nie ma, to fakt... Ale w porządniejszych autach jest
miejsca zwykle pod dostatkiem, a różnica między 4.5" a 7" nie
jest aż tak drastycznie duża w porównaniu do powierzchni
całej szyby przedniej, więc ten o 3" większy "cień" nie powinien
sprawiać aż takich problemów.

Albo na centralnej konsoli... poniżej otworów wentylacyjnych.
Ale to już może być za blisko dla oczu...

No wlasnie ... kupic auto z navi i nie dorabiac ideologii do niskich
zarobkow :-P

To nie to samo... Navi w aucie niestety przegrywa z tabletem jeśli
chodzi o aktualność czy koszt subskrypcji uaktualnień.

[...]

Marudzisz... :-) 7" wystarcza. 20" niepotrzebne.

[...]

Może nieumiejętnie się mapą posłużyłeś? ;-)

[...]

O... fajnie.

Z polnoca na gorze kiepsko mi sie jezdzi, tzn na poludnie mi sie kiepsko
jezdzi :-) Ale obracanki tez potrafia zmylic.

Obracanki sprawiają, że jesteś w 100% zależny od tego co Ci GPS powie
bo szybko się traci orientację w terenie zwłaszcza gdy trasa prowadzi
przez miasto i zrobisz kilka zakrętów po 90' - z jazdą na południe przy
mapie ustawionej z północą na stałe nie mam problemów a przynajmniej
wiem gdzie jestem i gdzie jadę - daje mi to poczucie spokoju i porządku :-)
I trochę uniezależnia od np. nieoczekiwanej awarii GPSa tuż przed skrętem...

I jakos nie cierpie widoku "3D".

Ja też.

Data: 2012-12-16 18:42:43
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1xgwchuntnzv1$.r89gxlj4ymia.dlg40tude.net...

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

W play online dla firm przy umowie na 12 miesiecy mozna wziac 1GB/miesiac z limitem predkosci 1Mbit/s za 10zl netto (wieksze pakiety maja wieksze limity predkosci).
Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl, mozna tez samemu taki wyprodukowac nieco taniej.
Jest aero2, o zasiegu poczytaj tutaj: http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jestesmy-w-zasiegu-2.html
W t-mobile blueconnect przy umowie na 12 miesiecy za 19,9zl brutto jest 2GB/miesiac bez limitu predkosci.

Data: 2012-12-16 14:38:56
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kal16k$b6j$1node1.news.atman.pl...
Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl,
mozna tez samemu taki wyprodukowac nieco taniej.

Czemu nie napiszesz jak to zrobic? :-)

Data: 2012-12-16 21:46:52
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kalbhh$99j$1dont-email.me...
[...]

Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie. Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury, w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Data: 2012-12-16 17:29:57
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kalbvs$mg9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kiedy bylo na ten temat tu na grupie? Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury,
w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
niezyczliwej malpy móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

Data: 2012-12-17 08:24:38
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kalli6$asq$1dont-email.me...

Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie.

Kiedy bylo na ten temat tu na grupie?

Np. 31.12.2010

Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz uzywac.

Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury,
w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
niezyczliwej malpy

Rozumiem, ze nie potrafisz "inzynierze" znalezc tych informacji i poczules sie mocno urazony faktem, ze byle kura jest od Ciebie bystrzejsza?

móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus szukac jakichs fotek? Sadzisz,
ze ktos mi tu za uslugi placi?"

p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

Za odpowiedz i komentarz niech znowu posluzy cytat z Twojej twórczosci: "To bardzo typowe zachowanie: koncza sie argumenty merytoryczne
to uzywa sie argumentów personalnych".

Nie pozdrawiam

Data: 2012-12-17 21:42:45
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kamhbn$pjf$1node1.news.atman.pl...
[...]

A to ciekawe ze Google nic takiego nie pokazuje w 18 watkach
wyslanych miedzy 30-go grudnia a 1-go stycznia:

  Showing 18 of 18 topics pl.misc.telefonia.gsm
    Play kaucja 1tys.. blokada polaczen 65 posts 2 views    ťKris+27 1/1/11
    Jaki telefon? 8    0    ťGrzegorz Brycki+4    1/1/11
    Pakiet kwotowy w PlusGSM 7    0    ťBAREK+3    1/1/11
    Jak to jest z tymi bateriami? 17    1    ťKenny+10    1/1/11
    Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA 91    3    ťJaneo+29 12/31/10
    Samsung Monte - brak wybierania glosowego 1    0    ťMarcus    12/31/10
    'Malzenska' faktura za internet mobilny? 17    0    ťMarcin+7 12/31/10
    Ovi mapy w Nokia 2710 to mapy offline? 4    1    ťtopek +3    12/31/10
    LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie?     3    1    ťPapkin+2 12/31/10
    Jak zablokowac internet ? 36    4    ťRadekD+11    12/31/10
    Dotykowce to dla wiekszosci idiotyzm    71    0    ťPiotr M+21 12/31/10
    Przekazywanie rozmow na inny numer w prepaidzie -- > ktory ? 5 0    ťJanosik+4    12/30/10
    Dziwne SMS'y... 15    0    ťPiotr K.+5    12/30/10
    Nokia C6 czy Xperia X10 mini pro    6    1    ťMS+3    12/30/10
    N8 vs E7 C7     34    2    ťALEX+5    12/30/10
    Utopilem telefon - E52 ... 17    1    ťAleksander+11    12/30/10
    Era - "przechodzenie" minut     ťSagittarius+1    12/30/10
    dual sim i klawiatura qwerty     ťad+2    12/30/10

W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie daje rady?

Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz uzywac.

No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.
No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

[...]

To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

[...]

Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

[...]

I dlatego napisales argument o inteligencji kury jako pierwsz?
Moje pytania o Twoja paskudna nature byly odpowiedzia
na Twoje paskudne zachowanie a nie zadnym "argumentem".
Gdybym napisal ze "nie masz racji bo masz paskudna nature"
to wtedy bylby to argument personalny, ale nie napisalem nic
podobnego, prawda? A wiec zastanów sie co piszesz...

Data: 2012-12-18 06:48:55
Autor: Ghost
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaooo7$o1i$1dont-email.me...

I dlatego...

....kolejny raz wyszla z ciebie natura.

Odstaw ta dyskusje na tydzien i przeczytaj ponownie, zoabczysz, jak sie ladnie pienisz.

Data: 2012-12-18 09:04:54
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaooo7$o1i$1dont-email.me...
Np. 31.12.2010

W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie daje rady?

Mój blad: 30.12.2010
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&noredirect

I tu w innym watku:
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&noredirect

A tak to sie robi: http://lmgtfy.com/?q=orange+free+z+allegro

No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.

Wystarczy poszukac, ale Tobie jak zwykle sie nie chce, albo nie potrafisz.

No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

Kto jak kto, ale akurat Ty nie powinienes takich uwag pisac...

To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

Udowodnij.

móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

Tak jak Ty to robisz w dyskusjach? Bo na ogól na prosbe o podanie zródel Twoich rewelacji odpowiadasz tak, jak zacytowalem.

Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus
szukac jakichs fotek? Sadzisz, ze ktos mi tu za uslugi placi?"

Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

O, widzisz. Moze wreszcie cos do Ciebie dociera. Twój sposób dyskusji jest malo wartosciowy. Brawo! Ciesze sie, ze sam to zauwazyles.

[...]

Poczules sie obrazony? Dlaczego? Przeciez nie napisalem, ze jestes glupszy od kury. Sam doszedles do takiego wniosku i poczules sie urazony? To nie moja wina...
Ja nie napisalem: "jestes glupszy od kury". Ty zaatakowales mnie bezposrednio.

[...]

Wytrzyj piane z twarzy, bo chlapie Ci na klawiature...

Data: 2012-12-18 16:18:00
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kap837$kf0$1node1.news.atman.pl...
[...]

:-) Znowu zadzialalo :-))

Data: 2012-12-19 08:34:27
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaqq3b$m8s$1dont-email.me...
[...]

Niestety nie. Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

Data: 2012-12-19 05:47:17
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:karqm5$87l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zadzialalo, zapewniam Cie. Powyzsze linki sa dowodem :-)

Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie liczy :-)
Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

Data: 2012-12-19 13:00:18
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kas9gp$7gc$1dont-email.me...

Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie liczy :-)
Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

Czyli nic nie zrozumiales. Znowu zrobiles z siebie idiote i nie masz jaj, zeby sie do tego przyznac.
Jak male dziecko bedziesz odkrecal kota ogonem, ze taki miales plan od poczatku i jak to wspaniale mnie zmanipulowales.
To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

Nie pozdrawiam

Data: 2012-12-19 06:14:40
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kasa8k$nqh$1node1.news.atman.pl...
To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

Tak, tak... Masz racje :-)))

Data: 2012-12-19 15:51:32
Autor: Michal Tyrala
internecik
On Wed, 19 Dec 2012 13:00:18 +0100, Iksinski wrote:
[...]

Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje :-)

Data: 2012-12-19 17:12:45
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości news:slrnkd3ok4.s0b.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje :-)

Święta niedługo... ;-)

Data: 2012-12-19 22:00:38
Autor: Pszemol
internecik
Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości

Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje > :-)

Święta niedługo... ;-)

Tlumaczysz sie tak z faktu, ze zaczales mowic ludzkim glosem? ;)

Data: 2012-12-20 08:31:44
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:katde6$dvr$1dont-email.me...
[...]

Nie. Z faktu, że dyskutuję z idiotami, rzekomymi "inżynierami" nie potrafiącymi obsługiwać wyszukiwarek internetowych.

Data: 2012-12-20 19:35:59
Autor: Ghost
internecik

[...]

Żałosny jesteś.