internecik

Data: 2012-12-16 18:42:43
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:1xgwchuntnzv1$.r89gxlj4ymia.dlg40tude.net...

potrzebuje nternecik do tableta, ale bez LTE.

Niezbyt duza ilosc danych, zero gadania, zasieg szeroki - to gdzie szukac
najlepszej oferty ?

W play online dla firm przy umowie na 12 miesiecy mozna wziac 1GB/miesiac z limitem predkosci 1Mbit/s za 10zl netto (wieksze pakiety maja wieksze limity predkosci).
Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl, mozna tez samemu taki wyprodukowac nieco taniej.
Jest aero2, o zasiegu poczytaj tutaj: http://jdtech.pl/2011/11/aero2-jak-sprawdzic-ze-jestesmy-w-zasiegu-2.html
W t-mobile blueconnect przy umowie na 12 miesiecy za 19,9zl brutto jest 2GB/miesiac bez limitu predkosci.

Data: 2012-12-16 14:38:56
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kal16k$b6j$1node1.news.atman.pl...
Na allegro sa startery orange free 6GB/rok w okolicach 30zl,
mozna tez samemu taki wyprodukowac nieco taniej.

Czemu nie napiszesz jak to zrobic? :-)

Data: 2012-12-16 21:46:52
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kalbhh$99j$1dont-email.me...
[...]

Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie. Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury, w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Data: 2012-12-16 17:29:57
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kalbvs$mg9$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kiedy bylo na ten temat tu na grupie? Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury,
w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
niezyczliwej malpy móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

Data: 2012-12-17 08:24:38
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kalli6$asq$1dont-email.me...

Bo na ten temat pisane bylo juz wielokrotnie na tej grupie.

Kiedy bylo na ten temat tu na grupie?

Np. 31.12.2010

Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz uzywac.

Poza tym, kazdy z poziomem inteligencji odrobine wyzszym od kury,
w 30 sekund jest w stanie sobie to wygooglowac.

Kazdy z poziomem uprzejmosci odrobine wyzszym od wstetnej
niezyczliwej malpy

Rozumiem, ze nie potrafisz "inzynierze" znalezc tych informacji i poczules sie mocno urazony faktem, ze byle kura jest od Ciebie bystrzejsza?

móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus szukac jakichs fotek? Sadzisz,
ze ktos mi tu za uslugi placi?"

p.s. Czy Ty taka paskudna nature wyssales z mlekiem od matki czy
nabyles dopiero pózniej, w zlym srodkowisku jakim sie obracales?

Za odpowiedz i komentarz niech znowu posluzy cytat z Twojej twórczosci: "To bardzo typowe zachowanie: koncza sie argumenty merytoryczne
to uzywa sie argumentów personalnych".

Nie pozdrawiam

Data: 2012-12-17 21:42:45
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kamhbn$pjf$1node1.news.atman.pl...
[...]

A to ciekawe ze Google nic takiego nie pokazuje w 18 watkach
wyslanych miedzy 30-go grudnia a 1-go stycznia:

  Showing 18 of 18 topics pl.misc.telefonia.gsm
    Play kaucja 1tys.. blokada polaczen 65 posts 2 views    »Kris+27 1/1/11
    Jaki telefon? 8    0    »Grzegorz Brycki+4    1/1/11
    Pakiet kwotowy w PlusGSM 7    0    »BAREK+3    1/1/11
    Jak to jest z tymi bateriami? 17    1    »Kenny+10    1/1/11
    Mam juz powyzej uszu dopiero co kupionego DOTYKOWCA 91    3    »Janeo+29 12/31/10
    Samsung Monte - brak wybierania glosowego 1    0    »Marcus    12/31/10
    'Malzenska' faktura za internet mobilny? 17    0    »Marcin+7 12/31/10
    Ovi mapy w Nokia 2710 to mapy offline? 4    1    »topek +3    12/31/10
    LG GX200 - dual sim ale jednoczesnie?     3    1    »Papkin+2 12/31/10
    Jak zablokowac internet ? 36    4    »RadekD+11    12/31/10
    Dotykowce to dla wiekszosci idiotyzm    71    0    »Piotr M+21 12/31/10
    Przekazywanie rozmow na inny numer w prepaidzie -- > ktory ? 5 0    »Janosik+4    12/30/10
    Dziwne SMS'y... 15    0    »Piotr K.+5    12/30/10
    Nokia C6 czy Xperia X10 mini pro    6    1    »MS+3    12/30/10
    N8 vs E7 C7     34    2    »ALEX+5    12/30/10
    Utopilem telefon - E52 ... 17    1    »Aleksander+11    12/30/10
    Era - "przechodzenie" minut     »Sagittarius+1    12/30/10
    dual sim i klawiatura qwerty     »ad+2    12/30/10

W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie daje rady?

Bo od miesiecy jestem
tu i uwaznie czytam, wiec musialem przeoczyc taki watek...

Nic nowego. Czesto przeoczasz rózne rzeczy. Wyszukiwarek tez nie umiesz uzywac.

No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.
No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

[...]

To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

[...]

Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

[...]

I dlatego napisales argument o inteligencji kury jako pierwsz?
Moje pytania o Twoja paskudna nature byly odpowiedzia
na Twoje paskudne zachowanie a nie zadnym "argumentem".
Gdybym napisal ze "nie masz racji bo masz paskudna nature"
to wtedy bylby to argument personalny, ale nie napisalem nic
podobnego, prawda? A wiec zastanów sie co piszesz...

Data: 2012-12-18 06:48:55
Autor: Ghost
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaooo7$o1i$1dont-email.me...

I dlatego...

....kolejny raz wyszla z ciebie natura.

Odstaw ta dyskusje na tydzien i przeczytaj ponownie, zoabczysz, jak sie ladnie pienisz.

Data: 2012-12-18 09:04:54
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaooo7$o1i$1dont-email.me...
Np. 31.12.2010

W którym to watku przeczytales o tym internecie 6GB bo jakos znalezc nie daje rady?

Mój blad: 30.12.2010
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/56bd9c7362f3435a?dmode=source&output=gplain&noredirect

I tu w innym watku:
https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm/msg/4c41f5fe4880c2d5?dmode=source&output=gplain&noredirect

A tak to sie robi: http://lmgtfy.com/?q=orange+free+z+allegro

No ale sam widzisz, ze jesli bylo napisane (a jeszcze tego nie pokazales)
to bylo to bardzo dawno (i nieprawda :-) i nie zaszkodziloby powtórzyc.

Wystarczy poszukac, ale Tobie jak zwykle sie nie chce, albo nie potrafisz.

No ale Ty wolisz bic piane zamiast cos pozytecznego napisac...

Kto jak kto, ale akurat Ty nie powinienes takich uwag pisac...

To nie jest fakt a tylko Twój postulat.
I do tego niedorzeczny, bo nie widujemy kur szukajacych po googlach... :-)

Udowodnij.

móglby tu w 10 sekund nakreslic sprawe lub
przynajmniej podac linka/msgid do opisu jesli rzeczywiscie juz bylo.

Tak jak Ty to robisz w dyskusjach? Bo na ogól na prosbe o podanie zródel Twoich rewelacji odpowiadasz tak, jak zacytowalem.

Cytujac Ciebie: "Sluchaj, a czemu uwazasz ze ja tu mam komus
szukac jakichs fotek? Sadzisz, ze ktos mi tu za uslugi placi?"

Nie ma problemu, ale w ten sposób Twój post jest malowartosciowy.

O, widzisz. Moze wreszcie cos do Ciebie dociera. Twój sposób dyskusji jest malo wartosciowy. Brawo! Ciesze sie, ze sam to zauwazyles.

[...]

Poczules sie obrazony? Dlaczego? Przeciez nie napisalem, ze jestes glupszy od kury. Sam doszedles do takiego wniosku i poczules sie urazony? To nie moja wina...
Ja nie napisalem: "jestes glupszy od kury". Ty zaatakowales mnie bezposrednio.

[...]

Wytrzyj piane z twarzy, bo chlapie Ci na klawiature...

Data: 2012-12-18 16:18:00
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kap837$kf0$1node1.news.atman.pl...
[...]

:-) Znowu zadzialalo :-))

Data: 2012-12-19 08:34:27
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kaqq3b$m8s$1dont-email.me...
[...]

Niestety nie. Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

Data: 2012-12-19 05:47:17
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:karqm5$87l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zadzialalo, zapewniam Cie. Powyzsze linki sa dowodem :-)

Nic nie zrozumiales. Chyba jednak nie jestes zbyt bystry...

Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie liczy :-)
Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

Data: 2012-12-19 13:00:18
Autor: Iksinski
internecik

Uzytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisal w wiadomosci news:kas9gp$7gc$1dont-email.me...

Ty sie juz o moja bystrosc nie martw - osiagnalem to co chcialem i to sie liczy :-)
Generalnie rzecz biorac ludzie sa stosunkowo latwo "przewidywalni" :-)))

Czyli nic nie zrozumiales. Znowu zrobiles z siebie idiote i nie masz jaj, zeby sie do tego przyznac.
Jak male dziecko bedziesz odkrecal kota ogonem, ze taki miales plan od poczatku i jak to wspaniale mnie zmanipulowales.
To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

Nie pozdrawiam

Data: 2012-12-19 06:14:40
Autor: Pszemol
internecik
"Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message news:kasa8k$nqh$1node1.news.atman.pl...
To juz nawet nie jest smieszne. To jest po prostu zalosne.

Tak, tak... Masz racje :-)))

Data: 2012-12-19 15:51:32
Autor: Michal Tyrala
internecik
On Wed, 19 Dec 2012 13:00:18 +0100, Iksinski wrote:
[...]

Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-12-19 17:12:45
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnkd3ok4.s0b.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...

Zebralo Ci się na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje :-)

¦więta niedługo... ;-)

Data: 2012-12-19 22:00:38
Autor: Pszemol
internecik
Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Zebralo Ci siÄ™ na fanaberie traktowania go powaznie, to i masz za swoje > :-)

Święta niedługo... ;-)

Tlumaczysz sie tak z faktu, ze zaczales mowic ludzkim glosem? ;)

Data: 2012-12-20 08:31:44
Autor: Iksiński
internecik

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:katde6$dvr$1dont-email.me...
[...]

Nie. Z faktu, że dyskutuję z idiotami, rzekomymi "inżynierami" nie potrafiącymi obsługiwać wyszukiwarek internetowych.

Data: 2012-12-20 19:35:59
Autor: Ghost
internecik

[...]

Żałosny jesteś.