internet

Data: 2014-05-11 22:18:13
Autor: ToMasz
internet
W dniu 11.05.2014 21:52, KM pisze:
witam
od niedawna jestem użytkownikiem ZTE v967s, korzystam z sieci Play.
kartę mam w slocie 1, pokazuje mi sygnał 3G internet H+. Niestety
internet chodzi bardzo słabo strony w przeglądarce długo się ładują a
najczęściej wcale, sklep googole play też. Po przełożeniu karty do slotu
2 sygnał G internet E. Jaki może być powód, że nie działa szybszy
internet gdy karta jest w slocie 1. Sprawdzałem ustawienia APN. Przy
wifi wszystko chodzi gładko i szybko.
miwej
być może jest tak, że jeden slot obsługuje g3, drugi g2. Do nadajnika g2 masz blisko, więc działa stabilniej ale wolno, natomiast do nadajnika g3 masz daleko, więc nie działa.
Zainstaluj sobie (wifi) program który wyświetla nazwy btsów i sprawdź ich lokalizacje na btsearch

ToMasz

internet