internet 3g na Majorce/Hiszpania

Data: 2012-12-21 13:43:53
Autor: adresss
internet 3g na Majorce/Hiszpania
dzieki wszystkim za "letk±" pomoc.

Czy ta rejestracja to dotyczy Majorki czy generalnie calej Hiszpani?

Wspomniany kolega dopytywal sie w TP (Orange) o taryfe na stacjonarne
(Europa) i do Hiszpani owszem, ale (jak pan stwierdzil w salonie TP)
ze nie dotyczy Majorki. Troche dla mnie to dziwne, ale trzeba bedzie
dopytac czy tak rzeczywiscie jest. Bylby to skandal.

--
ThinkXtra

Data: 2012-12-21 16:10:00
Autor: Maciej Bebenek
internet 3g na Majorce/Hiszpania
<adresss@poczta.pl> wrote:
dzieki wszystkim za "letkÄ…" pomoc.

Czy ta rejestracja to dotyczy Majorki czy generalnie calej Hiszpani?

Całej Hiszpanii, i Majorki, i Kanarów...

[...]

Pan był z łapanki. Operatorzy zagranizni nie rozróżniają kontynentalnej
Hiszpanii od wysp.

Na okazjonalne rozmowy może być Lyca (komplet polska + hiszpańska) ew. nowy
wynalazek p.t. http://dobrytel.pl/ceny/taryfy
Na dłużej tylko VoIP.

internet 3g na Majorce/Hiszpania