internet do tabletu - u kogo ??

Data: 2011-12-06 22:01:07
Autor: MK
internet do tabletu - u kogo ??
Witam

Gdzie najbardziej opłaca wykupić jakiś mały pakiet intenetowy ?? mam tablet samsunga z 3g generalnie cała zabawa z internetem opiera sie o wifi ale czasem jednak przydałby sie internet z modemu, na stronie play widzę że przy doładowaniu za 50 zł i wiecej dostaje się pakiet na 150 dni 1 GB, chciałem tylko dowiedzieć się czy to prawda bo informacje na stronce playmobile są dość "skąpe". Z tego co wiem jeszcze można kupić simplusa i za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzieś ?? oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywiście te 100 mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

Data: 2011-12-06 22:08:17
Autor: Skorupa
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
[...]

MoĹĽe to: http://aero2.pl/bdi.html

Pozdr.
Skorupa

Data: 2011-12-06 22:15:21
Autor: MK
internet do tabletu - u kogo ??
MoĹĽe to: http://aero2.pl/bdi.html

Pozdr.
Skorupa

a to już rozsyłają ?? kiedyś ktoś się skarżył na grupie na to że nie dostał przez długi czas.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-06 22:19:58
Autor: MK
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 2011-12-06 22:15, MK pisze:
[...]

ok już widzę, trochę trzeba poczekać :-)

Data: 2011-12-22 10:11:38
Autor: cpt. Nemo
internet do tabletu - u kogo ??

Użytkownik "MK" <erwp@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ede8704$0$5812$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-12-06 22:15, MK pisze:
Może to: http://aero2.pl/bdi.html

Pozdr.
Skorupa

a to już rozsyłaj± ?? kiedy¶ kto¶ się skarżył na grupie na to że nie
dostał przez długi czas.

Pozdrawiam
ok już widzę, trochę trzeba poczekać :-)

Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a za chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala doskonale.

Data: 2011-12-22 11:31:09
Autor: MK
internet do tabletu - u kogo ??
Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a za
chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala doskonale.

Ja ze Szczecina :-)

Data: 2011-12-22 16:59:06
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
internet do tabletu - u kogo ??
Dnia 2011-12-22, o godz. 10:11:38
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał(a):

Nic nie trzeba czekac, w Warszawie wydaja od reki.
Idziesz pokazujesz dowod, wplacasz 20zl kaucji i odbierasz karte, a
za chwile cieszysz sie darmowym internetem. Ja uzywam i dziala
doskonale.

Jak Aero2 masz na my¶li to wpierw wysyłasz wniosek, potem wpłacasz
kaucję 20PLN na konto i czekasz półtora miesi±ca na przesyłkę.
Osobi¶cie i szybko to tylko w 3 salonach Sferii w Warszawie i dopiero
od około tygodnia. Poza tym karty Aero2 nie we wszystkich tabletach
działaj±. Polecam w razie czego popytać na http://jdtech.pl/

Zdrówko

Data: 2011-12-26 02:58:36
Autor: cpt. Nemo
internet do tabletu - u kogo ??

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci

.
Osobi¶cie i szybko to tylko w 3 salonach Sferii w Warszawie i dopiero
od około tygodnia.

Przeciez pisalem o Warszawie :)
Teraz jest szybko i od reki, ale ja tez czekalem kiedys na moja karte miesiac.

Poza tym karty Aero2 nie we wszystkich tabletach
działaj±. Polecam w razie czego popytać na http://jdtech.pl/

Oj nie tak :)
Kupujesz kieszonkowy modem-router Huawei E585 i zasilasz z niego internetem  po WiFi swoje telefony, laptopy, netbooki i tablety jesli nie przekroczysz pieciu rownoczesnie. Mala przenosna darmowa siec WiFi to dzis najlepsze wyjscie z sytuacji. Odkad go mam przestall opowie na moim internecie zarabiac, a ja przestalem sie ograniczac.
W Androidowym czy windzianym telefonie ustawiasz po prostu zeby uslugi telefoniczne bral od opa, a internet po WiFi i spokoj :) Aby tylko przebywac na terenie z pokryciem Aero2.

Data: 2011-12-28 17:40:44
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
internet do tabletu - u kogo ??
Dnia 2011-12-26, o godz. 02:58:36
[...]

Zaiste najlepszy. Nosić kolejne urz±dzenie by inne miało dostęp do
sieci. Ewidentnie superwygodne wydawać kasę na kolejne urz±dzenie i
pamiętać by je ładować pr±dem. Wot tiechnika :-P

Zdrówko

Data: 2011-12-28 17:48:04
Autor: Maciej Bebenek
internet do tabletu - u kogo ??
Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl> wrote:

Zaiste najlepszy. Nosić kolejne urządzenie by inne miało dostęp do
sieci. Ewidentnie superwygodne wydawać kasę na kolejne urządzenie i
pamiętać by je ładować prądem. Wot tiechnika :-P

Zaiste, w domu czy biurze nie wyobraĹĽam sobie takiej sytuacji. Ale np. na
wakacjach - w kraju czy zagramanicÄ…? Jak najbardziej. W kraju w miejscu,
gdzie relatywnie często przebywam, zasięg (i prędkość) ma tylko jedna sieć,
a której zdecydowanie nie korzystam. Więc raz na jakiś czas prepaid, pakiet
i jedziemy ;)
A zagramanicznych starterów typu DATA to już małą kolekcję mam :-)
Pozyskanych różnymi metodami.

Data: 2011-12-29 09:07:12
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
internet do tabletu - u kogo ??
Dnia 2011-12-28, o godz. 18:48:04
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

Zaiste, w domu czy biurze nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Ale
np. na wakacjach - w kraju czy zagramanic±? Jak najbardziej. W kraju
w miejscu, gdzie relatywnie często przebywam, zasięg (i prędko¶ć) ma
tylko jedna sieć, a której zdecydowanie nie korzystam. Więc raz na
jaki¶ czas prepaid, pakiet i jedziemy ;)

Zaiste. Zdradzę Ci sekret: nie potrzeba dodatkowego urz±dzenia.
Wystarczy telefon. Jak ciut lepszy i ma tez WiFi i jaki¶ system
operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
masz jedno urz±dzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz
wydać w barze. ;-)

Zdrówko

Data: 2011-12-29 15:04:55
Autor: Maciej Bebenek
internet do tabletu - u kogo ??
[...]

jakiĹ› czas prepaid, pakiet i jedziemy ;)

Zaiste. ZdradzÄ™ Ci sekret: nie potrzeba dodatkowego urzÄ…dzenia.
Wystarczy telefon. Jak ciut lepszy i ma tez WiFi i jakiĹ› system
operacyjny to oprócz netu dla siebie może robić za hotspot dla innych.
masz jedno urządzenie mniej a to co być wydał na modem/router możesz
wydać w barze. ;-)

Słusznie prawisz. Pod warunkiem jednak, że nosisz telefon na długim kablu,
na końcu którego jest... bateria. Najlepiej duża bateria. Duża i ciężka :-)
Tak się złożyło, że większość telefonów z ciągle włączonym hotspotem
wytrzymuje jakÄ…Ĺ› jednÄ…, dwie godziny, a to i tak z gĂłrki i z wiaterm.
Prosty routerek 4-5 h. Poza tym telefon siÄ™ grzeje. Nawet bardzo.
Poza tym za granicÄ… jakoĹ› lepiej spisujÄ… siÄ™ lokalnie nabyte prepaidy niĹĽ
mĂłj abonament. A gdzie go sobie umieszczÄ™, to juĹĽ mniej istotne.
Wielokrotnie praktykowane w opcji a. i b. Wybrałem mniejsze zło :-P

Data: 2011-12-29 17:38:21
Autor: cpt. Nemo
internet do tabletu - u kogo ??

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20111229090712.644b93d4babcia-workstation...

[...]

Ubogi ten sekret :(
Wiekszosc telefonow w trakcie rozmowy potrafi sie rozlaczyc z internetem, Pracujac w trybie routera WiFi, znane mi telefony nie potrafia rownoczesnie obsluzyc pieciu klientow i nie zezrec baterii w pol godziny :)
No i nie ostatnia wada :)
Telefon nie moze jednoczesnie byc telefonem i rozsiewac bezplatny internet Aero2. Natomiast moze byc odwrotnie.
Mam telefon w Orange, ale internet biore caly czas po WiFi z routerka z karta Aero2, w ten sposob operator telefoniczny grosza na moim internecie nie zarabia, a ja mam go darmo, calodobowo :)
Prawda ze jest niewielka roznica warta tych dwu stowek z groszami za kieszonkowy router ?

Nemo

Data: 2011-12-07 00:53:09
Autor: Animka
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 2011-12-06 22:08, Skorupa pisze:
[...]

A działa to w mieszkaniu, czy tylko na wolnym powietrzu? Chodzi mi o zasięg.
Jeśli używałabym z komputerem to musiałabym dokupić jakiś modem do tej karty sim? Najlepiej pasowałby mi jakiś modem na USB.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-06 22:27:14
Autor: ToMasz
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 06.12.2011 22:01, MK pisze:
[...]

co tydzień to samo. kup sobie kartę sim na allegro z orange free na karte, niedawno były po 33zł - za to masz 6gb na 12 albo 24 miesiące.

ToMasz

Data: 2011-12-06 22:32:42
Autor: MK
internet do tabletu - u kogo ??
co tydzień to samo. kup sobie kartę sim na allegro z orange free na
karte, niedawno były po 33zł - za to masz 6gb na 12 albo 24 miesiące.

ToMasz

I o to mi chodziło. Dziekuję serdecznie za pomoc.

Pozdrawiam

Data: 2011-12-08 12:35:21
Autor: Piotr Karocki
internet do tabletu - u kogo ??
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
kup sobie karte sim na allegro z orange free na karte, niedawno byly po 33zl - za to masz 6gb na 12 albo 24
miesiace.
 A skad sie bierze tyle miesiecy? Skoro na stronach Orange jest waznosc 150 dni dopiero od 100 zlotych?

Data: 2011-12-08 17:59:32
Autor: Paweł G±ska
internet do tabletu - u kogo ??
Witam,

W odpowiedzi na maila od Piotr Karocki
z dnia: 2011-12-08 13:35:
[...]
http://allegro.pl/6-2gb-na-24mies-legalny-internet-orange-expres-i1971890289.html

był niedawno na ten temat cały w±tek, jak się to robi.

Paweł

Data: 2011-12-06 23:37:33
Autor: Damian News
internet do tabletu - u kogo ??
[...]

Jest jeszcze darmowy Internet na kartach FreeM tylko ĹĽe mi na razie chodzi
tylko w komórce. Po podłączeniu telefonu jako modem do kompa niestety nie
działa dostaje komunikat brak uaktywnionych danych pakietowych i nic nie
umiem z tym zrobić.
Może ktoś to testował czy taka karta na tablecie będzie działa czy też
potrzeba danych pakietowych? A może wiecie jak uaktywnić te dane pakietowe
:)

Pozdrawiam
Damian

Data: 2011-12-07 00:42:22
Autor: Animka
internet do tabletu - u kogo ??
[...]

Ja mam w Orange usługę Internet za 5 zł i w zasadzie prawie wcale miesiąc w miesiąc jej nie wykorzystuję. Jak coś sprawdzam w telefonie, a jestem w domu to łączy się przez Wifi. Na dworze ani w autobusie to mi się nie chce telefonu wyciagać.

animka

Data: 2011-12-28 18:15:29
Autor: Mario
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 2011-12-07 00:42, Animka pisze:
W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
Witam

Gdzie najbardziej opłaca wykupić jaki¶ mały pakiet intenetowy ?? mam
[...]
stronce playmobile s± do¶ć "sk±pe". Z tego co wiem jeszcze można kupić
simplusa i za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzie¶ ??
oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam. Oczywi¶cie te 100
mB miesięcznie w zupełno¶ci by wystarczyło.

Ja mam w Orange usługę Internet za 5 zł i w zasadzie prawie wcale
miesi±c w miesi±c jej nie wykorzystuję.

A ile masz tego Internetu? Ja miałem dokupiony do umowy abonamentowej, pakiet 100MB/miesi±c za 8 zł, ale teraz mi podnie¶li do 300MB. A już się zamierzałem na nich obrazić i przej¶ć na Orange Free na kartę albo i¶ć do konkurencji.

MD

Data: 2011-12-26 14:43:09
Autor: Mario
internet do tabletu - u kogo ??
[...]

Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus 6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus 2GB na 90 dni.

Oczywi¶cie te 100
mB miesięcznie w zupełno¶ci by wystarczyło.

Tak ci się teraz wydaje :)

MD

Data: 2011-12-26 23:34:53
Autor: cpt. Nemo
internet do tabletu - u kogo ??

Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jd9tmi$c3s$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:

Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus 6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus 2GB na 90 dni.

Nie, Orange daje wszystko minimum na rok i waznosc karty i rozmow wchodzacych i wychodzacych i wszelkich bonusow i to juz od kilku miesiecy tak ze masz niekorzystne dane.
Wystarczy im tylko SMS wyslac ze chcesz miec wszystko na rok :)

Nemo

internet do tabletu - u kogo ??