internet do tabletu - u kogo ??

Data: 2011-12-26 14:43:09
Autor: Mario
internet do tabletu - u kogo ??
W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:
Witam

Gdzie najbardziej opłaca wykupić jakiś mały pakiet intenetowy ?? mam
tablet samsunga z 3g generalnie cała zabawa z internetem opiera sie o
wifi ale czasem jednak przydałby sie internet z modemu, na stronie play
widzę że przy doładowaniu za 50 zł i wiecej dostaje się pakiet na 150
dni 1 GB, chciałem tylko dowiedzieć się czy to prawda bo informacje na
stronce playmobile są dość "skąpe". Z tego co wiem jeszcze można kupić
simplusa i za 7 zł jest 100 mB miesięcznie. Moze jeszcze gdzieś ??
oferty t-mobile i orange przyznaje bez bicia nie znam.

Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus 6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus 2GB na 90 dni.

Oczywiście te 100
mB miesięcznie w zupełności by wystarczyło.

Tak ci się teraz wydaje :)

MD

Data: 2011-12-26 23:34:53
Autor: cpt. Nemo
internet do tabletu - u kogo ??

Użytkownik "Mario" <mariuszd@w.pl> napisał w wiadomości news:jd9tmi$c3s$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-12-06 22:01, MK pisze:

Orange free na karte za 100 zł masz rozmowy ( zamiennie na 1 GB) plus 6GB (bonus) na 150 dni a za 50 masz rozmowy (zamiennie za 700 MB) plus 2GB na 90 dni.

Nie, Orange daje wszystko minimum na rok i waznosc karty i rozmow wchodzacych i wychodzacych i wszelkich bonusow i to juz od kilku miesiecy tak ze masz niekorzystne dane.
Wystarczy im tylko SMS wyslac ze chcesz miec wszystko na rok :)

Nemo

internet do tabletu - u kogo ??