internet gsm w notbuku

Data: 2013-10-25 14:45:11
Autor: Jacek Maciejewski
internet gsm w notbuku
Hej
Mam do opanowania nastêpuj±cy temat: Jest notebook do którego go¶æ wykupi³
w Plusie modem dostarczaj±cy internet. Problem polega na tym ¿e kompek
(dok³adniej aplikacja zwiazana z modemem) sygnalizuje bez przerwy "nie
mo¿na siê po³±czyæ z internetem" i "brak karty SIM". Oczywiscie karta jest
:) Pogugla³em i siê okazuje ¿e jest taki problem. Niektórym zestaw chodzi
bez problemu, niektórym w ogóle a niektórym czasem i niesposób z tym doj¶æ
do ³adu. Ale by³y te¿ g³osy ¿e aplikacja Plusa jest do d... i nale¿y u¿yæ
aplikacji Cyfrowego Polsatu. Nie wiecie sk±d j± wzi±¶æ? Na stronach C. P.
nic o tej aplikacji, która jest zapwene dostepna wy³±cznie via ich modem.
A ja potrzebujê zassaæ j± z netu :) Zna kto¿ metodê?
--
Jacek

Data: 2013-10-25 16:44:05
Autor: ALEX Alpha MR
internet gsm w notbuku
Dnia Fri, 25 Oct 2013 14:45:11 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

Hej
Mam do opanowania następujący temat: Jest notebook do którego gość wykupił
w Plusie modem dostarczający internet. Problem polega na tym że kompek
(dokładniej aplikacja zwiazana z modemem) sygnalizuje bez przerwy "nie
można się połączyć z internetem" i "brak karty SIM". Oczywiscie karta jest
:) Poguglałem i się okazuje że jest taki problem. Niektórym zestaw chodzi
bez problemu, niektórym w ogóle a niektórym czasem i niesposób z tym dojść
do ładu. Ale były też głosy że aplikacja Plusa jest do d... i należy użyć
aplikacji Cyfrowego Polsatu. Nie wiecie skąd ją wziąść? Na stronach C. P.
nic o tej aplikacji, która jest zapwene dostepna wyłącznie via ich modem.
A ja potrzebuję zassać ją z netu :) Zna ktoż metodę?

Każdy modem ma swoją aplikację. Problem raczej polega na odpowiedniej
konfiguracji tejże aplikacji. Mam modem manty, który radzi sobie z trzema
opami: Orange, Play, CP.

Przy okazji co robię źle? Po skonfigurowaniu łącza via smart komp łączy się
i łączy, łączy się i łączy, twierdząc że trwa rejestrowanie komputera w
sieci. Po jakimś czasie radośnie się wywala. Co mi brakuje do szczęścia?
Cyfrowy Polsat ofkors.
Identycznie jest z modemem przy łączeniu się bezpośrednio z windy, z
pominięciem dedykowanej aplikacji.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

internet gsm w notbuku