internet gsm w notbuku

Data: 2013-10-25 16:44:05
Autor: ALEX Alpha MR
internet gsm w notbuku
Dnia Fri, 25 Oct 2013 14:45:11 +0200, Jacek Maciejewski napisa艂(a):

Hej
Mam do opanowania nast臋puj膮cy temat: Jest notebook do kt贸rego go艣膰 wykupi艂
w Plusie modem dostarczaj膮cy internet. Problem polega na tym 偶e kompek
(dok艂adniej aplikacja zwiazana z modemem) sygnalizuje bez przerwy "nie
mo偶na si臋 po艂膮czy膰 z internetem" i "brak karty SIM". Oczywiscie karta jest
:) Pogugla艂em i si臋 okazuje 偶e jest taki problem. Niekt贸rym zestaw chodzi
bez problemu, niekt贸rym w og贸le a niekt贸rym czasem i niespos贸b z tym doj艣膰
do 艂adu. Ale by艂y te偶 g艂osy 偶e aplikacja Plusa jest do d... i nale偶y u偶y膰
aplikacji Cyfrowego Polsatu. Nie wiecie sk膮d j膮 wzi膮艣膰? Na stronach C. P.
nic o tej aplikacji, kt贸ra jest zapwene dostepna wy艂膮cznie via ich modem.
A ja potrzebuj臋 zassa膰 j膮 z netu :) Zna kto偶 metod臋?

Ka偶dy modem ma swoj膮 aplikacj臋. Problem raczej polega na odpowiedniej
konfiguracji tej偶e aplikacji. Mam modem manty, kt贸ry radzi sobie z trzema
opami: Orange, Play, CP.

Przy okazji co robi臋 藕le? Po skonfigurowaniu 艂膮cza via smart komp 艂膮czy si臋
i 艂膮czy, 艂膮czy si臋 i 艂膮czy, twierdz膮c 偶e trwa rejestrowanie komputera w
sieci. Po jakim艣 czasie rado艣nie si臋 wywala. Co mi brakuje do szcz臋艣cia?
Cyfrowy Polsat ofkors.
Identycznie jest z modemem przy 艂膮czeniu si臋 bezpo艣rednio z windy, z
pomini臋ciem dedykowanej aplikacji.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy

internet gsm w notbuku