internet na karte

1 Data: Czerwiec 17 2011 10:23:18
Autor: paw
internet na karte
witam, moze nie jest to do konca wlasciwa grupa, ale na pewno kompetentna!
prosze o pomoc przy wyborze dostawcy internetu na karte. po kilku latach
internetu na kablu provider zrezygnowal z sieci, a ja zostalem bez netu.
wzialem na testy (7dni) play on line i generalnie jestem zadowolony. ale mam
pare pytan na ktore nie moge uzyskac jednoznacznej odpowiedzi (poziom bok
zostawiam bez komentarza, a w salonach kazdy udziela innej informacji).
czy:
-po wygasnieciu konta po 28 dniach (doladowanie 30zł) moge doladowac "swoj
modem?" przez net na ktorym mam zainstalowany modem play? czy moge wyslac smsa
doladujacego z telefonu innej sieci? jezeli tak to pod jaki numer? czy konto
moge doladowac zdrapka, w bankomacie? czy moge doladowac konto z play na karte
(z play na abonament mozna)? jakie sa inne sposoby doladowania?
-niewykorzystane dane (np.1GB) przechodza na kolejne doladowanie zrobione do 28
dnia waznosci konta? czy przechodza po doladowaniu po wygasnieciu wazniosci
konta (np doladowanie o 60 dniach),
-jaka jest predkosc transferu w play na karte?
-po jakim okresie bez doladowania strace "numer" i mozliwosc korzystania z netu
A moze polecicie inne rozwiazanie?
dziekuje, pozdrawiam
paw

--

2 Data: Czerwiec 17 2011 11:05:12
Autor: ALEX
Re: internet na karte
W dniu Pt 17 06 2011 10:23, paw pisze:
[...]

Oczywiście. Masz na to 90 dni, potem numer wraca do puli.

[...]

Jak otworzysz modem, znajdziesz w nim kartę sim. Dokładnie taką samą jak do komórek (ma swój numer, dla PO zaczyna się od 530) -> doładowuje się konto dokładnie tak samo jak komórki prepaid.
Czyli to co wymieniłeś + doładowanie z konta bankowego, wydruk z terminala, w salonie.

-niewykorzystane dane (np.1GB) przechodza na kolejne doladowanie zrobione do 28
dnia waznosci konta?

Owszem. BTW ja preferuję 50zł na 56 dni -> 5zł/miesiąc taniej.

czy przechodza po doladowaniu po wygasnieciu wazniosci
konta (np doladowanie o 60 dniach),

OIDP tak, ale pewien nie jestem.

-jaka jest predkosc transferu w play na karte?

1 Mb

-po jakim okresie bez doladowania strace"numer" i mozliwosc korzystania z netu

90 dni.
BTW uwzględnij że PO działa TYLKO w zasięgu 3G Playa, więc na obrzeżach Łodzi mogą być problemy. Konkurencja działa także w 2G, ale wtedy transfer masakryczny +-200kb. Sam zdecyduj.
Acha: jak stan konta spada poniżej 100 MB (potem 30MB) dostajesz sms z informacją. Wygodne :-)

--
ALEX generał lejtnant
Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

3 Data: Czerwiec 17 2011 19:00:20
Autor: ToMasz
Re: internet na karte
paw pisze:

A moze polecicie inne rozwiazanie?
dziekuje, pozdrawiam
paw

orange free na karte
"jaki internet do laptopa bez abonamentu" z dnia 2011-06-11, czyli nie
przecztytałeś postów nawet z 5 dni wstecz

ToMasz

internet na karte