internet na parę dni

Data: 2016-01-14 19:23:50
Autor: ToMasz
internet na parę dni
witam
od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
ToMasz

Data: 2016-01-14 13:22:25
Autor: h.sliwinski
internet na parę dni
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 19:23:52 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
witam
od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
ToMasz

W TM; 11 GB za 2 złote.

--
Heniek

Data: 2016-01-14 22:35:35
Autor: ToMasz
internet na parę dni
W dniu 14.01.2016 o 22:22, h.sliwinski@gmail.com pisze:
[...]

a dokładniej co¶? TM albo Play dadz± od ręki kartę sim za darmo?
ToMasz

Data: 2016-01-15 06:53:32
Autor: h.sliwinski
internet na parę dni
W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 22:35:36 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 14.01.2016 o 22:22, h@gmail.com pisze:

> W TM; 11 GB za 2 złote.

a dokładniej co¶? TM albo Play dadz± od ręki kartę sim za darmo?
ToMasz

Od ręki nie.
WejdĽ na Alla, wpisz starter t-mobile 10 GB

--
Heniek

Data: 2016-01-15 11:21:53
Autor: dizel
internet na parÄ™ dni
ToMasz laid this down on his screen :
[...]

a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
ToMasz

http://jdtech.pl/2015/04/t-mobile-frii-115-gb-za-5-pln.html
Kupujesz kartę w kiosku za 5zł, tylko najlepiej taką jak na obrazku, jak nie będzie bo jest ich coraz mniej to można te nowsze kupić z darmowymi smsami czy rozmowami, też ten patent tak działa
Druga opcja to kupno karty sim play, przejĹ›cie na rok waĹĽnoĹ›ci konta, wydĹ‚uĹĽenie do roku kodem waĹĽność  i wykupienie kilku pakietĂłw 10gb za 10zĹ‚ zaleĹĽnie od potrzeb. Trzeba siÄ™ spieszyć bo promocja do 20.01 tylko trwa.

Data: 2016-01-15 22:11:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
internet na parę dni

"dizel" n7ah82$fh3$1@node1.news.atman.pl

Druga opcja to kupno karty sim play, przej¶cie na rok
ważno¶ci konta, wydłużenie do roku kodem ważno¶ć

Czy ten kod jest bezpłatny?
Czy ta przedłużka wymaga dopłacenia?
Czy wydłużenie kodem wystarcza do przedłużenia ważno¶ci konta?
Czy można przej¶ć na ,,rok ważno¶ci konta'' i wydłużyć via WWW?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-16 07:33:06
Autor: dizel
internet na parÄ™ dni
Eneuel Leszek Ciszewski pretended :
"dizel" n7ah82$fh3$1@node1.news.atman.pl

Druga opcja to kupno karty sim play, przejście na rok
ważności konta, wydłużenie do roku kodem ważność

Czy ten kod jest bezpłatny?
Tak
Czy ta przedłużka wymaga dopłacenia?
Nie, od tego właśnie jest ten kod
Czy wydłużenie kodem wystarcza do przedłużenia ważności konta?
Tak
Czy można przejść na ,,rok ważności konta'' i wydłużyć via WWW?
Tak
Działa to tylko w taryfach z roczną ważnością konta.
Oczywiście wydłużenie na rok wychodzących nie oznacza że i pakiet internetu wydłuży się do roku czasu, ale przynajmniej nie trzeba pilnować wychodzących
Tu szczegóły: http://www.play.pl/promocja/rok-waznosci-konta/

Data: 2016-01-17 04:07:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
internet na parę dni

"dizel" n7co73$jdu$1@node2.news.atman.pl

Druga opcja to kupno karty sim play, przej¶cie na rok
ważno¶ci konta, wydłużenie do roku kodem ważno¶ć

Czy ten kod jest bezpłatny?
Tak
Czy ta przedłużka wymaga dopłacenia?
Nie, od tego wła¶nie jest ten kod
Czy wydłużenie kodem wystarcza do przedłużenia ważno¶ci konta?
Tak
Czy można przej¶ć na ,,rok ważno¶ci konta'' i wydłużyć via WWW?
Tak
Działa to tylko w taryfach z roczn± ważno¶ci± konta.
Oczywi¶cie wydłużenie na rok wychodz±cych nie oznacza że
i pakiet internetu wydłuży się do roku czasu,

Nie zależy mi na tym.

ale przynajmniej nie trzeba pilnować wychodz±cych
Tu szczegóły: http://www.play.pl/promocja/rok-waznosci-konta/

Jak już pisałem, miałem 4 SIMki gratisowe z Play. 2 wzi±łem z salonu,
2 Play przysłał do mieszkania poczt±. Termin przydatno¶ci do spożycia
pierwszej pary upłyn±ł 01 stycznia, więc czym prędzej uruchomiłem obie
SIMki i zarejestrowałem w salonie. Czas wychodz±cych mam do 20 stycznia.

Docelowo numery maj± trafić do Virgin Mobile, ale póki można z nich co¶
wycisn±ć, :) s± w Play. Obecnie mam taryfę 'Play na Kartę 3 zł'.

    Usługa przedłuża ważno¶ć konta na poł±czenia wychodz±ce o 365 dni.
    Usługę możesz aktywować:
       kodem *111*692*1#
       przez Play24
       wysyłaj±c SMS o tre¶ci START.692 pod numer 111
    Usługa jest dostępna we wszystkich taryfach Play Fresh
    i Play na Kartę Rok Ważno¶ci Konta. Usługa jest bezpłatna.

Je¶li zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważno¶ci Konta' -- będę mógł
przedłużyć ważno¶ć konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.

Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- czę¶ciowo już wykorzystane.

Przy okazji zestawiłem szybko¶ć netu Virgin Mobile i Play.
Play daje pod 3G (HSPA+) około 2 Mb/s, za¶ Virgin Mobile -- około 2 razy mniej.

Nie mogę sprawdzić szybko¶ci LTE -- bo nie ma takiego telefonu.
Nie mogę też skonfrontować tych wyników z osi±gami innych operatorów.

2 kolejne SIMki Play także zamierzam aktywować i zarejestrować w Play,
aby numery przenie¶ć do Virgin Mobile.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-17 08:31:55
Autor: dizel
internet na parÄ™ dni
on 2016-01-17, Eneuel Leszek Ciszewski supposed :

Jeśli zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważności Konta' -- będę mógł
przedłużyć ważność konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.
Tak
Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- częściowo już wykorzystane.
Jeśli to na koncie promocyjnym to i tak musisz mieć wychodzące na głównym żeby z nich skorzystać, a aktywując pnk 3zł, wychodzące są na 10 albo 14 dni tylko

Data: 2016-01-17 11:27:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
internet na parę dni

"dizel" n7fg1e$b3q$1@node2.news.atman.pl

Je¶li zmienię taryfę na 'Play na Kartę Rok Ważno¶ci Konta' -- będę mógł
przedłużyć ważno¶ć konta o rok bez dopłacania 5 plnów? Rozumiem, że tak.

Tak

Dzięki.

Chyba do 11 lutego mam nawet dodatkowe złotówki -- czę¶ciowo już wykorzystane.

Je¶li to na koncie promocyjnym to i tak musisz
mieć wychodz±ce na głównym żeby z nich skorzystać,

Raczej tak.

a aktywuj±c pnk 3zł, wychodz±ce s± na 10 albo 14 dni tylko

Do 20 stycznia. Chyba 10 dni.

-=-

Czyli tak:

 -- przechodzę na Rok ważno¶ci,
 -- przedłużam o rok i mam:

   1 pln na rok
   4 pln do 11 lutego br.

Tedy do Virgin przeniosę też nie wcze¶niej niż za parę miesięcy. :)

-=-

Dzięki za informacje. :)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-20 19:48:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
internet na parę dni

"Eneuel Leszek Ciszewski" n7fqf1$u3g$1@node1.news.atman.pl

-- przechodzę na Rok ważno¶ci,
-- przedłużam o rok i mam:

  1 pln na rok
  4 pln do 11 lutego br.

Tedy do Virgin przeniosę też nie wcze¶niej niż za parę miesięcy. :)

ZONK!!! Przej¶cie na inn± ofertę trwać może do 24 godzin.
Do końca dnia 20 stycznia mam mniej niż 5 godzin. :)
Zleciłem przej¶cie na Rok ważno¶ci przed godzin±. :)

Na szczę¶cie przej¶cie nie trwało długo.

Na nieszczę¶cie straciłem (z czym liczyłem się) niewykorzystane
megabajty -- miałem po 25 MB na SIMkę a wykorzystałem na testy
około połowy.

Przedłużenie ważno¶ci konta także może zaj±ć 24 godziny.
Na razie ,,jest realizowane'' na obu numerach.

-=-

Tak więc w przyszło¶ci warto zacz±ć podobne manewry nieco wcze¶niej,
niż na kilka godzin przed upływem terminu ważno¶ci konta.

-=-

BTW -- SIMka Play pracuje poprawnie na Motoroli d160. Takiej, jak ta:

   http://www.kolekcjonertelefonow.pl/wp-content/uploads/2012/03/IMGP8701.jpg

więc chyba obawy o niewspółpracowanie nowych SIMek ze starymi telefonami
można odłożyć na półkę.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-21 00:14:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
internet na parę dni

"Eneuel Leszek Ciszewski" n7olha$fos$1@node2.news.atman.pl

Przedłużenie ważno¶ci konta także może zaj±ć 24 godziny.
Na razie ,,jest realizowane'' na obu numerach.

Znacznie szybsze było tam, gdzie przedłużyłem via WWW, nie za¶ via kod.
[widać KOD traci na znaczeniu... prestiż spada... jak u impotenta...]

[...]

Ale ani na tej Motorli, ani na znacznie nowszej Nokii nie
ma mowy o skutecznym KODowaniu. [trzeba i¶ć na stronę...]

  http://www.kolekcjonertelefonow.pl/wp-content/uploads/2012/03/IMGP8701.jpg

więc chyba obawy o niewspółpracowanie nowych SIMek ze starymi telefonami
można odłożyć na półkę.

Do 09 lutego br. mam w sumie (na 2 SIMkach) około 5 plnów a do 19 stycznia
2017 roku mam po złotówce. Może gdzie¶ wygadam... Numery docelowo maj±
zasilić Virgin Mobile.

Podobnie chcę uczynić z dwoma innymi starterami Play.
Mam teraz:
 - w u_życiu 3 numery Virgin w urz±dzeniach GSM 2G/3G (Monster i Overmax)
   w u_życiu 1 numer Orange  w urz±dzeniu GSM 2G (Nokia)
   w u_życiu 1 numer Play w urz±dzeniu GSM 2G (Motorola)
   w u_życiu 1 numer Play w urz±dzeniu GSM 2G (Monster, ale w slocie 2G_only)
 - przed aktywacj± 4 numery Virgin
 - przed aktywacj± 2 numery Play
 - 2 numery VoIP z bramk± sprzętow± Tlenofonu
 - 2 numery VoIP easyCall...

Razem 16 numerów. :)

Do tego mam 2 SIMki Aero2. S± bezużyteczne od niemal dwóch lat. :)

Play w 2G dawał 200 kb/s do mnie, 64 kb/s ode mnie i ping 126 ms.
Play w HSPA+ dawał 3,12 Mb/s do mnie, 1 Mb/s ode mnie i ping 42 ms.
Virgin w HSPA+ dawała mniej niż 1 Mb/s do mnie, ponad 1 Mb/s ode mnie i ping od 41 ms do 60 ms.

LTE nadal nie mam. Będę miaU -- to może wytestuję.

-=-

Do Dizla: dzięki za podpowiedĽ o przedłużce ważno¶ci konta w Play i dzięki za
info o Virgin Mobile. Żałuję, że o Virgin Mobile dowiedziałem się tak póĽno.
Dzi¶ reklamy Virgin Mobile s± na każdym kroku (akurat M2M nie ma tych reklam)
ale w 2012 jako¶ nie słyszałem o Virgin Mobile, za¶ o Aero2 słyszałem często.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-21 21:43:48
Autor: user
internet na parÄ™ dni
Dzi¶ widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla mnie bomba.

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-21 22:59:10
Autor: ToMasz
internet na parę dni
W dniu 21.01.2016 o 21:43, user pisze:
Dzi¶ widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla
mnie bomba.
kupiłe¶? działa lte? jaki jest czas na wykorzystanie? czy to promocja czy do odwołania?

ToMasz

Data: 2016-01-22 18:01:09
Autor: user
internet na parÄ™ dni
W dniu 2016-01-21 o 22:59, ToMasz pisze:
[...]

Nie kupiłem ale pewnie kiedy¶ kupię bo mam router gsm na zadupiu u dalszej rodziny, na weekendowe wyjazdy tam w sam raz.

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-22 18:01:40
Autor: user
internet na parÄ™ dni
[...]

ps. HDSPA też ładnie ci±gnie więc po ci Ci LTE ?

-- -
Ta wiadomo¶ć została sprawdzona na obecno¶ć wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Data: 2016-01-22 22:24:05
Autor: dizel
internet na parÄ™ dni
user was thinking very hard :
Dziś widziałem w kiosku starter Heyah za 5 zł z 5GB internetem, jak dla mnie bomba.

To jest pic na wode, a nie 5gb internetu za 5zł.
5gb to i owszem jest ale jak wybierzesz największy pakiet Smart XL który
kosztuje 29,99 na 30 dni.
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-smart-w-heyah-na-karte-i-abonamencie,2,3,33099.html

Data: 2016-01-17 11:37:42
Autor: ToMasz
internet na parÄ™ dni RBM LTE Dla potomny ch
(...)

W TM; 11 GB za 2 złote.

a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
ToMasz

http://jdtech.pl/2015/04/t-mobile-frii-115-gb-za-5-pln.html

Dzięki, zadziałało, marnie, bo długo trzeba czekać, potem (130 mega) przestało działać, wyjadło pieniądze z konta, ale uaktywniłem następny pakiet - działa.

ToMasz

Data: 2016-01-17 17:26:27
Autor: dizel
internet na parÄ™ dni RBM LTE Dla potom nych
After serious thinking ToMasz wrote :
(...)

[...]

Jeżeli trafiłbyś starter identyczny jak w opisie gdzie na start jest
1gb to nic by ci z konta nie zjadło, wkładasz do modemu, łączysz się
i od razu leci z tego 1gb, nic nie trzeba aktywować, jak się 1gb skończy
to aktywujesz kolejne pakiety czyli 6,3,1 w dowolnej kolejności.
Te startery z 1gb to stare, więc ciężko je dostać, wyszły teraz nowsze bez 1gb i z nimi może być problem, ale też nie bo korzystałem, po prostu aktywujesz 1,3,6 na początek i czekasz na smsa zwrotnego, można kodem sprawdzić czy już jest pakiet , jeśli tak to uruchamiasz internet, nic z konta nie pobiera.

Data: 2016-01-17 19:07:07
Autor: ToMasz
W dniu 17.01.2016 o 17:26, dizel pisze:
[...]

aktywujesz 1,3,6 na poczÄ…tek i czekasz na smsa zwrotnego, moĹĽna kodem
sprawdzić czy już jest pakiet , jeśli tak to uruchamiasz internet, nic z
konta nie pobiera.
tak czy owak, mam 1.4zł na koncie, po 2 sekundowej rozmowie. co i gdzie źle zrobiłem - nie wiem, ale zadziałało, zrobiłem to co chciałem, sprawa zamknięta. Udało mi się uruchomić LTE w RMB ( dla potomnych: aby działało LTE trzeba mieć przynajmniej 1Kbajt pakietu g3) i starter ery pójdzie od szuflady. JEszcze raz dziękuje

Data: 2016-01-17 11:38:44
Autor: ToMasz
internet na parÄ™ dni

W TM; 11 GB za 2 złote.

a dokładniej coś? TM albo Play dadzą od ręki kartę sim za darmo?
ToMasz

http://jdtech.pl/2015/04/t-mobile-frii-115-gb-za-5-pln.html
dzięki, zadziałało.

ToMasz

Data: 2016-01-14 20:00:14
Autor: Bolek
internet na parÄ™ dni
W dniu 2016-01-14 o 19:23, ToMasz pisze:
witam
od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
ToMasz

Od Play: 10GB za 10PLN.
Bolek

Data: 2016-01-14 22:22:17
Autor: re
internet na parę dni

Użytkownik "ToMasz"

od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?
-- -
Od każdego

Data: 2016-01-21 09:21:49
Autor: januszek
internet na parÄ™ dni
ToMasz napisa?(a):

od kogo można tanio dostać/kupić (korzystnie) parę giga netu na 2 tygodnie?

Zalezy gdzie będziesz chciał tego używać bo może się okazać, że w tej konkretnej lokalizacji wyboru nie ma... ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

internet na parę dni