internet na probe z play

Data: 2009-05-21 08:22:16
Autor: bartekk
internet na probe z play
Witajcie! Czy korzystal ktos z tego 7-dniowego okresu, kiedy mozna zrezygnowac z internetu abonamentowego play? Chcialbym po prostu zobaczyc jak to dziala i czy w ogole bedzie zasieg, ale zastanawiam  sie czy nie bedzie problemow z oddaniem. Wedlug regulaminu jedyny koszt tej proby to 9zl.

Data: 2009-05-21 08:47:23
Autor: Brzezi
internet na probe z play
czw, 21 maj 2009 o 08:22 GMT, bartekk napisał(a):

[...]

Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-21 12:31:08
Autor: Tomaszek
internet na probe z play
Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-21 13:38:31
Autor: Brzezi
internet na probe z play
czw, 21 maj 2009 o 12:31 GMT, Tomaszek napisał(a):

Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje
stosunkowo duuuuzo GB :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-21 05:57:24
Autor: bartekE320
internet na probe z play
On 21 Maj, 13:38, Brzezi <brz...@gmail.com> wrote:
> [...]

starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje

No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

Data: 2009-05-21 16:46:13
Autor: Piotr M
internet na probe z play
bartekE320 pisze:

No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

A czemu?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-21 16:47:49
Autor: bartekk
internet na probe z play
"Piotr M" <niema@niema.pl> wrote in message news:gv3pfm$njd$1inews.gazeta.pl...
No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

A czemu?

Bo mam simlocka na orange.

Data: 2009-05-21 14:58:18
Autor: Piotr M
internet na probe z play
Tomaszek pisze:
Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-21 06:44:33
Autor: BearBag
internet na probe z play

Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę
później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy
koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

moze po prostu nie ma modemu. Probowanie internetu na ekraniku 1.5
cala bywa uciezliwe.

Data: 2009-05-21 19:27:45
Autor: Paweł Ubysz
internet na probe z play

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:gv2rva$bd3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakies pół roku temu problemów zadnych nie robili.

internet na probe z play