internet na probe z play

Data: 2009-05-21 08:47:23
Autor: Brzezi
internet na probe z play
czw, 21 maj 2009 o 08:22 GMT, bartekk napisał(a):

Witajcie! Czy korzystal ktos z tego 7-dniowego okresu, kiedy mozna zrezygnowac z internetu abonamentowego play? Chcialbym po prostu zobaczyc jak to dziala i czy w ogole bedzie zasieg, ale zastanawiam  sie czy nie bedzie problemow z oddaniem. Wedlug regulaminu jedyny koszt tej proby to 9zl.

Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-21 12:31:08
Autor: Tomaszek
internet na probe z play
Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-21 13:38:31
Autor: Brzezi
internet na probe z play
czw, 21 maj 2009 o 12:31 GMT, Tomaszek napisał(a):

Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje
stosunkowo duuuuzo GB :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-05-21 05:57:24
Autor: bartekE320
internet na probe z play
On 21 Maj, 13:38, Brzezi <brz...@gmail.com> wrote:
> [...]

starter kosztuje 19zl, to tak duzo? :)
a potem za doladowania tez placi sie smieszne poeniadze i dostaje

No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

Data: 2009-05-21 16:46:13
Autor: Piotr M
internet na probe z play
bartekE320 pisze:

No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

A czemu?

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-21 16:47:49
Autor: bartekk
internet na probe z play
"Piotr M" <niema@niema.pl> wrote in message news:gv3pfm$njd$1inews.gazeta.pl...
No tak, ale chodzi mi glownie o wyprobowanie tego z modemem usb, nie
chce uzywac telefonu:)

A czemu?

Bo mam simlocka na orange.

Data: 2009-05-21 14:58:18
Autor: Piotr M
internet na probe z play
Tomaszek pisze:
Brzezi pisze:
Zawsze mozesz wyprobowac play na karte...

Tak, ale koszty są wtedy wyższe. Nie oddają za starter z kartą SIM.

Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-21 06:44:33
Autor: BearBag
internet na probe z play

Faktycznie, 10zł różnicy, jak wolisz iść, czekać i podpisać umowę
później znowu iść, czekać i ją zerwać i jest to dla Ciebie mniejszy
koszt niż te 10zł to już sobie odpowiedziałeś na pytanie.

moze po prostu nie ma modemu. Probowanie internetu na ekraniku 1.5
cala bywa uciezliwe.

internet na probe z play