internet na urlop

Data: 2009-07-10 22:09:56
Autor: J.F.
internet na urlop

Witam,

  jaka jest najlepsza oferta  na internet bez zadnych dlugich
zobowiazan ? J.

Data: 2009-07-10 22:52:37
Autor: X
internet na urlop
Użytkownik J.F. napisał:
Witam,

  jaka jest najlepsza oferta  na internet bez zadnych dlugich
zobowiazan ? J.

Pakiety 500MB w Simplusie lub 36,6 za 35zł na 30dni. Telefon jako modem pod laptopa i hulaj dusza;)

Data: 2009-07-11 00:19:12
Autor: robert3
internet na urlop
Użytkownik J.F. napisał:
> Witam,
> zobowiazan ? > > > J.
> Pakiety 500MB w Simplusie lub 36,6 za 35zł na 30dni. Telefon jako modem pod laptopa i hulaj dusza;)

Internet przez sieci GSM ma jedną i bardzo poważną wadę. Wysokie pingi.
Nie da się przy takim połączeniu rozmawiać przez skype.

Data: 2009-07-11 06:21:03
Autor: Hants
internet na urlop
<robert3@mailinator.com> wrote in message news:796e.00000dfe.4a57be60newsgate.onet.pl...

Internet przez sieci GSM ma jedną i bardzo poważną wadę. Wysokie pingi.
Nie da się przy takim połączeniu rozmawiać przez skype.

A to jest ciekawostka o ktorej moj 'skypefon' chyba nie wie - bo smiga bez problemów

Data: 2009-07-11 09:02:50
Autor: ven
internet na urlop

Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:h397g2$j8p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokladnie, ja mam Skype i oprogramowanie do SIP i tez bez probelmow rozmawiam.

ven __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4233 (20090711) __________

Data: 2009-07-10 22:56:57
Autor: ToMasz
internet na urlop
J.F. pisze:
Witam,

  jaka jest najlepsza oferta  na internet bez zadnych dlugich
zobowiazan ? J.

prepaid jedynie! jeśli sie dobrze domyśliłem ze "internet ma być po
sieci GSM"

ToMasz

Data: 2009-07-10 23:21:00
Autor: Jerry
internet na urlop

Uzytkownik "J.F."> napisal w wiadomosci news:9u7f55lhba17hrqu6uu2sa86l9nf4vek2l4ax.com...

Witam,

 jaka jest najlepsza oferta  na internet bez zadnych dlugich
zobowiazan ?

J.

Ewentualnie aktywacja iPlusa na posiadanym numerze Plusa ( fakt - trzeba byc abonentem)
Cena ok 50zl ale limity wieksze.Wada- startuje tylko od nowego okresu rozliczeniowego. Po urlopie deaktywujesz i kwita.
jerry

Data: 2009-07-11 12:48:58
Autor: Radosny
internet na urlop
Ewentualnie aktywacja iPlusa na posiadanym numerze Plusa ( fakt - trzeba byc abonentem)
Cena ok 50zl ale limity wieksze.Wada- startuje tylko od nowego okresu rozliczeniowego. Po urlopie deaktywujesz i kwita.

Nie wiem jak w abo normalnym, ale dla firm mozna wlaczyc w dowolnym momencie i wylaczyc nawet nastepnego dnia. Cena jest liczona tylko za okres uzywania + 10zl za wylaczenie.

--
Radosny

Data: 2009-07-10 23:54:35
Autor: perszing
internet na urlop
J.F. pisze:
Witam,

  jaka jest najlepsza oferta  na internet bez zadnych dlugich
zobowiazan ?

Od play. Jesli nie jedziesz w jakies zad... to powinno dzialac. Oferty innych operatorow sa zalosne i tylko to je ratuje, ze play nie dziala wszedzie.

Ale jesli dziala to tylko i wylacznie Play ;)

p.

Data: 2009-07-13 13:07:19
Autor: Bebe
internet na urlop
Uzytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisal w wiadomosci news:h38dag$s47$1news.onet.pl...
J.F. pisze:
[...]

a co takiego super jest w play internecie??

--
tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly

internet na urlop