internet na wakacjach

Data: 2009-06-24 08:23:07
Autor: Marx
internet na wakacjach
Hej
Jak najtanszym kosztem zapewnic sobie internet w komorce na okres dwoch tygodni? Do dzwonienia mam POPa, ale czasami wieczorem bede chcial sprawdzic poczte, poczytac newsy itp, to sobie moge karte przelozyc.
Marx

Data: 2009-06-24 08:42:02
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marx
z dnia: 2009-06-24 08:23:
[...]
Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)

Paweł

Data: 2009-06-24 07:13:25
Autor: Darek
internet na wakacjach

> [...]
> Marx
Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)

Jesli to niewielkie ilosci danych (kilka, kilkanascie MB), to rzeczywiscie
Heyah bedzie najtansze, natomiast jesli potrzeby sa wieksze (kilkadziesiat,
kilkaset MB) to najtanszy bylby Simplus albo 36.6 (chyba, ze miejsce jest w
zasiegu 3G Playa, to wtedy Play online na karte) .

Data: 2009-06-24 09:18:35
Autor: Marx
internet na wakacjach
Paweł G±ska pisze:
[...]

za starter 20zl mam ok 100MB - no to mi sie podoba, dzieki za info
Marx

Data: 2009-06-24 09:57:34
Autor: robert1
internet na wakacjach
Paweł G±ska pisze:
> Witam,
> z dnia: 2009-06-24 08:23:
> Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)
> za starter 20zl mam ok 100MB - no to mi sie podoba, dzieki za info
Marx

W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)

Data: 2009-06-24 10:32:15
Autor: Marx
internet na wakacjach
robert1@mailinator.com pisze:
Paweł G±ska pisze:
[...]

no to podobie
a jak z taktowaniem? w heyah jest 100KB
Marx

Data: 2009-06-24 11:46:32
Autor: robert2
internet na wakacjach

no to podobie
a jak z taktowaniem? w heyah jest 100KB
Marx

Prócz tak taka to chyba wszędzie w prepaidach co 100 KB jest.

Data: 2009-06-24 10:53:40
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od robert1@mailinator.com
z dnia: 2009-06-24 09:57:
Paweł G±ska pisze:
[...]

fakt, pakiet 100MB/30dni za 10PLN

Paweł

Data: 2009-06-24 13:50:17
Autor: Michal L
internet na wakacjach
W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do wygadania na glos (29gr/min do wiekszosci)....
Net chodzi na infrastrukturze Plusa. Do tej pory od 2 tygodni nie mialem problemu....Szybko i stabilnie....
Starter kosztuje 20zl i jest na nim 20zl na rozmowy oraz 200Mb na Net....

Data: 2009-06-24 13:58:23
Autor: Dominik & Co
internet na wakacjach
Michal L napisał(a):
W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do

Tutaj: http://www.gaduair.pl/promotions
podaj±, że 10 MB.

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (Stanisław Jerzy Lec)

Data: 2009-06-24 14:24:29
Autor: Marx
internet na wakacjach
Dominik & Co pisze:
Michal L napisał(a):
W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do

Tutaj: http://www.gaduair.pl/promotions
podaj±, że 10 MB.

tak, ale teraz doczytalem ze to ilosc ktora dostaje sie oprocz. Tzn ze kase mozna przeznaczyc ma zakup pakietu, za 10zl jest 60MB czyli za 20 jest 120MB, dodajac startowe 40MB faktycznie wychodzi 180MB. Nie jest to 200, ale juz blisko
Marx

Data: 2009-06-24 14:26:41
Autor: Marx
internet na wakacjach
teraz pozostaje pytanie, czy aktywacja pakietu danych moze sie odbyc za darmo poprzez internet, czy tez trzeba wyslac SMS, ktory za darmo nie jest...
Marx

Data: 2009-06-24 14:40:01
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marx
z dnia: 2009-06-24 14:24:
Dominik & Co pisze:
Michal L napisał(a):
[...]

ja widzę:
za 10PLN 10MB ekstra
1gr/20kB daje 2.50PLN/5MB
ale jest pakiet 2PLN/5MB

starter 20PLN + 20MB

czyli kupuj±c starter i doładowuj±c za 10PLN mamy

starter = 20MB + 20PLN/2PLN*5MB(50MB) ==70MB
doładowanie 10PLN =  10MB +10/2PLN*5MB(25MB) == 35MB
total wychodzi mi 105MB

jak Tobie wyszło 180MB??

czyli 30PLN za ~100MB = 3gr/100kB... żadna rewelacja

Paweł

Data: 2009-06-24 14:43:09
Autor: Marx
internet na wakacjach
Paweł G±ska pisze:
jak Tobie wyszło 180MB??
zapomniales o pakietach...
A strona www jest tak tragiczna ze ciezko to znalezc, dopiero w PDF namierzylem.
Nurtuje mnie jeszcze, jak rozwiazane jest spiecie z istniejacym numerem GG...
Marx

Data: 2009-06-24 14:58:01
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marx
z dnia: 2009-06-24 14:43:
Paweł G±ska pisze:
jak Tobie wyszło 180MB??
zapomniales o pakietach...
qrde, o jakich pakietach?? jeszcze jakie¶ s± oprócz tych 2PLN/5MB???

A strona www jest tak tragiczna ze ciezko to znalezc, dopiero w PDF namierzylem.
ja nie znalazłem PDFa <lol> burdel tam jest nieziemski to fakt

Nurtuje mnie jeszcze, jak rozwiazane jest spiecie z istniejacym numerem GG...
tego akurat nie potrzebuję

Paweł

Data: 2009-06-24 15:07:03
Autor: Marx
internet na wakacjach

Paweł G±ska pisze:
jak Tobie wyszło 180MB??
zapomniales o pakietach...
qrde, o jakich pakietach?? jeszcze jakie¶ s± oprócz tych 2PLN/5MB???

Start -> Ceny -> Zobacz szczegółowy cennik GaduAIR
Pakiet NET 60MB 10 zł

Nurtuje mnie jeszcze, jak rozwiazane jest spiecie z istniejacym numerem GG...
tego akurat nie potrzebuję
Ja natomiast chcialbym wiedziec, czy da sie spiac, a jak sie zepnie to czy stary numer sie kasuje czy jak?

Marx

Data: 2009-06-24 14:17:15
Autor: Marx
internet na wakacjach
Michal L pisze:
[...]

Ale jak to jest?
"Kupuj±c starter GaduAIR (...) Pakiet 20 MB na start".
A dalej: Internet 1gr/kB
Jak mniemam mialo tu byc 1gr/20kB, to wychodzi 20zl/40MB.
W sumie za 20zl jest 60MB a nie 200... Chyba ze faktycznie chodzilo Ci o megabity... ;)
Marx

Data: 2009-06-24 15:56:36
Autor: Michal L
internet na wakacjach
Och sorry..mea culpa...naturalnie, ze 20MB sie dostaje przy zakupie startera za 20zl....
A doladowania wygladaja tak:

Pakiet Net5 za 2zl, Net 25-5zl i Net 60 za 10zl....
I za kazde doladowanie 10zl-10 MB....20zl-20MB itd....

Data: 2009-06-24 16:07:35
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal L
z dnia: 2009-06-24 15:56:
[...]

czyli za starter +10PLN mamy
20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
czyli 210MB?

Paweł

Data: 2009-06-24 16:14:46
Autor: Michal L
internet na wakacjach

"Paweł G±ska" <ch03@op.pl> wrote in message news:h1tbv5$j5u$1news.onet.pl...
[...]

Tak by wychodzilo....

Data: 2009-06-24 17:27:31
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal L
z dnia: 2009-06-24 16:14:
czyli za starter +10PLN mamy
20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
czyli 210MB?

Tak by wychodzilo....
hmmm... a jeszcze czytam te warunki, czy dobrze widzę, że transfer GG jest za free??

Paweł

Data: 2009-06-24 17:35:45
Autor: Michal L
internet na wakacjach

"Paweł G±ska" <ch03@op.pl> wrote in message news:h1tgl1$1bj$1news.onet.pl...
[...]

Na komorce jest za free....

Data: 2009-06-24 18:11:44
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Michal L
z dnia: 2009-06-24 17:35:
[...]

eee... co to znaczy na komórce?
czyli jak wsadzę do kompa to już nie? :(

Paweł

Data: 2009-06-24 19:35:41
Autor: Marcin Mokrzycki
internet na wakacjach
On Wed, 24 Jun 2009 16:07:35 +0200, Paweł G±ska wrote:

czyli za starter +10PLN mamy
20MB(starter) + 3*60MB(3 pakiety 10PLN) + 10MB(za doładowanie 10PLN)
czyli 210MB?

I do tego taryfikacja co 1 KB.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-24 19:46:37
Autor: Paweł G±ska
internet na wakacjach
Witam,

W odpowiedzi na maila od Marcin Mokrzycki
z dnia: 2009-06-24 19:35:
[...]

ale gdzie¶ tam po drodze wyczytałem, że 20kB, cholera kto robił im tę stronkę??

Paweł

Data: 2009-06-24 23:26:45
Autor: Marcin Mokrzycki
internet na wakacjach
On Wed, 24 Jun 2009 19:46:37 +0200, Paweł G±ska wrote:

I do tego taryfikacja co 1 KB.
ale gdzie¶ tam po drodze wyczytałem, że 20kB, cholera kto robił im tę stronkę??

Na stronie http://www.gaduair.pl/promotions/ jest informacja, że bezpłatne
pakiety internetowe za doładowania rozliczane s± co 1 KB.

Natomiast w cenniku http://www.gaduair.pl/files/Cennik_GaduAIR.pdf jest
zapis:
"Pakiet XX MB transmisji danych ważny przez 30 dni. Dane w pakiecie
rozliczane co 1KB."

A stronka jest rzeczywi¶cie mocno nieczytelna.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-25 07:56:35
Autor: Marx
internet na wakacjach
Wczoraj zakupilem i dziala
Mam tylko watpliwosc co do komunikatora
Na telefon sie ma sciagac jakas javova aplikacja, ale ja wolalbym natywna dla WM. Jest takowa na stronie mobile-gadu (plik cab), zainstalowalem i dziala. Ale nie do konca jestem pewien czy to o to chodzilo. tzn zrobilem sobie profil z moim starym numerem GG, i w historii mam ze byla transmisja danych. Koszt co prawda 0zl, no ale to idzie z darmowego pakietu wiec wiadomo ze nie moze byc wiecej. Nigdzie jednak nie dokopalem sie, gdzie mozna sprawdzic stan pakietow. Tzn chcialbym wiedziec czy ten transfer zostal zjedzony z pakietu czy jest free. Z tego co zrozumialem jest free, ale tylko gdy uzyje jako numeru GG numer z karty GaduAir?
Tak jak jest mi pasuje, bo spiecie istniejacego numeru jest bezpowrotne.
Marx

Data: 2009-06-30 07:36:57
Autor: Marek Gorecki
internet na wakacjach
pakiet orange world wykup sobie i sprawdzasz sobie w komórce, albo idĽ
do salonu orange i weĽ na próbę ich mobilny internet 39.5 a potem
oddasz, zasięg ma dobry i wygodniej sobie sprawdzisz to co masz
sprawdzić ;)

Data: 2009-06-29 13:56:09
Autor: MaREK
internet na wakacjach
robert1@mailinator.com pisze:
W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)
Ten pakiet jakim¶ magicznym kodem aktywuję, czy po prostu kupuje starter, wkładam kartę i gra gitara?

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

internet na wakacjach