internet, odliczenia, brak informacji TP

Data: 2009-04-21 19:08:16
Autor: Jotte
internet, odliczenia, brak informacji TP
W wiadomości news:gskjqe$594$1inews.gazeta.pl SJS <siudalski@wp.pl>
pisze:

Sytuacja niemiła bo okazało się, że internet wykupiony w TP jako
multipakiet  nie może być odliczany od podatku
oczywiście przy zmianie umowy z TP  z neostrady - który można było
odliczać  od podatku - 760 zł - na multipakiet nikt mnie a po zmianie na
multipakiet  już nie
rezygnacja z multipakietu to kwota około 3 tysięcy złotych a więc
pułapka  w  którą zostałem wpędzony przez TP
co  z tym można zrobić?

Następny wybryk TePSy?
Popatrz dokładnie na fakturę (także z drugiej strony - naiwnie podsunę) tam powinno być wyszczególnienie elementów składających się na jej kwotę. Może jest coś takiego jak specyfikacja usług do dokumentu FVAT nr...?
Może te kwoty są w umowie?
A jak nie ma, to może można tego od usługodawcy zażądać, choc czasu niewiele zostało.
Dziwne byłoby gdybyś kupił np. w sklepie narzędziowym młotek, obcęgi oraz łom, a na fakturze była tylko zbiorcza kwota.
Dawno już TePSę spuściłem na korzyść innego operatora i mam na fakturze wyszczególnione łacznie z kwotami elementy płatności (połaczenie telefoniczne, abonament, dostęp do internetu).

--
Jotte

Data: 2009-04-21 13:08:40
Autor: witek
Jotte wrote:
Dziwne byłoby gdybyś kupił np. w sklepie narzędziowym młotek, obcęgi oraz łom, a na fakturze była tylko zbiorcza kwota.

Jakbyś kupił młotek obcęgi i łom to by były,

ale on kupił "zestaw monterski Mały Jasio" i ma cenę za "zestaw monterski Mały Jasio" i nikt nie ma pojęcia ile kosztąją obcęgi w tym zestawie.

Data: 2009-04-21 18:24:39
Autor: Smok Eustachy
internet, odliczenia, brak informacji TP
Dnia Tue, 21 Apr 2009 13:08:40 -0500, witek napisał(a):
/.../
Jakbyś kupił młotek obcęgi i łom to by były,

ale on kupił "zestaw monterski Mały Jasio" i ma cenę za "zestaw
monterski Mały Jasio" i nikt nie ma pojęcia ile kosztąją obcęgi w tym
zestawie.

Obecnie UsługaTV kosztuje 5 zł więcej niż Neo.

Data: 2009-04-21 19:15:34
Autor: spp
pisze:

[...]

Nie ma.

Może te kwoty są w umowie?

Nie ma.

A jak nie ma, to może można tego od usługodawcy zażądać, choc czasu niewiele zostało.

Nie ma obowiązku aby to robić.

Dziwne byłoby gdybyś kupił np. w sklepie narzędziowym młotek, obcęgi oraz łom, a na fakturze była tylko zbiorcza kwota.

Nie. Kupujesz tylko młotek, nie będziesz miał ile trzonek a ile reszta.

Dawno już TePSę spuściłem na korzyść innego operatora i mam na fakturze wyszczególnione łacznie z kwotami elementy płatności (połaczenie telefoniczne, abonament, dostęp do internetu).

I TPsa do tego dojrzeje. :)

--
spp

Data: 2009-04-21 19:18:21
Autor: SDD
internet, odliczenia, brak informacji TP

Użytkownik "spp" <spp@op.pl> napisał w wiadomości news:gskv2m$8dh$1news.onet.pl...

I TPsa do tego dojrzeje. :)

Byl ostatnio watek na pl.misc.telefonia jak to Tepsie zalezy na klientach indywidualnych :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-21 19:27:38
Autor: Jotte
W wiadomości news:gskv2m$8dh$1news.onet.pl spp <spp@op.pl> pisze:

[...]
No to d....

Może te kwoty są w umowie?
Nie ma.
No to druga d....

A jak nie ma, to może można tego od usługodawcy zażądać, choc czasu niewiele zostało.
Nie ma obowiązku aby to robić.
Ale jest możliwość spróbować.

Dziwne byłoby gdybyś kupił np. w sklepie narzędziowym młotek, obcęgi oraz łom, a na fakturze była tylko zbiorcza kwota.
Nie. Kupujesz tylko młotek, nie będziesz miał ile trzonek a ile reszta.
Widzę, że też kupiłeś ten młotek-multitool z TePSy, ;)

[...]
Jak im kilkadziesiąt tysięcy umów jednego roku odpadnie. :)

--
Jotte

Data: 2009-04-21 19:35:14
Autor: spp
Jotte pisze:

Widzę, że też kupiłeś ten młotek-multitool z TePSy, ;)

Nie. TV nie jest mi potrzebne. :)

Jak im kilkadziesiąt tysięcy umów jednego roku odpadnie. :)

Raczej nie zostanie zawartych lub przedłużonych. :)

--
spp

Data: 2009-04-21 19:42:56
Autor: Jotte
W wiadomości news:gsl07i$9fq$2news.onet.pl spp <spp@op.pl> pisze:

Widzę, że też kupiłeś ten młotek-multitool z TePSy, ;)
Nie. TV nie jest mi potrzebne. :)
No, ale neo jest... :)

Jak im kilkadziesiąt tysięcy umów jednego roku odpadnie. :)
Raczej nie zostanie zawartych lub przedłużonych. :)
Niezawarte trudniej ocenić ale brak przyrostu nowych wystawianych do wiatru to juz coś, no i te wypowiedziane powinny najbardziej zaboleć.
Poszkodowani przez TePSę łączcie się! :)

PS. Jak ja się cieszę, żem od lat nie u nich.

--
Jotte

Data: 2009-04-22 11:09:48
Autor: Herald
Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:42:56 +0200, Jotte napisał(a):

[...]

Wczoraj do mnie wydzwaniał koleś - naganiacz z tepsy na neostradkę :)
Zapytałem krótko
- jaka mi Pan chce przedstawić ofertę?
Facet zaczyna że może mi zaoferować "512kb"... zapytałem, przyrywając mu
czy ma w swojej tabelce ofertę na 30Mb albo więcej - jeżeli nie ma to
szkoda jego cennego czasu ;)
Odpowiedział że takich parametrów nie ma - więc mu grzecznie podziękowałem
:)

internet, odliczenia, brak informacji TP