internet, odliczenia, brak informacji TP

Data: 2009-04-21 18:22:16
Autor: Smok Eustachy
internet, odliczenia, brak informacji TP
Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:04:58 +0200, SJS napisał(a):

Sytuacja niemiła bo okazało się, że internet wykupiony w TP jako
multipakiet nie może być odliczany od podatku
oczywi¶cie przy zmianie umowy z TP  z neostrady - który można było
odliczać od podatku - 760 zł - na multipakiet nikt mnie a po zmianie na
multipakiet już nie
rezygnacja z multipakietu to kwota około 3 tysięcy złotych a więc
pułapka  w któr± zostałem wpędzony przez TP
co  z tym można zrobić?SJS

Jako¶ mnie to nie dziwi, że Ty w to wpadłe¶.
Trzeba było się dopytać przed wzięciem TV. Dostaniesz jaki¶ program za darmo

internet, odliczenia, brak informacji TP