internet prepaid

Data: 2010-12-14 15:25:10
Autor: Darek
internet prepaid

Potrzebuje dostepu do internetu przez siec komorkowa na terenie Polski na okres calego przyszlego roku. Usluga musi byc zakupiona w tym roku lub na poczatku przyszlego i dzialac caly rok. Abonament raczej odpada ze wzgledow techniczno-rozliczeniowych, zostaje prepaid chociaz doladowywanie tez raczej odpada. Moze ktos sie orientuje czy da sie kupic karte wazna caly rok ?

A to ma dzialac w jakims konkretnym miejscu Polski, czy bedziesz podrozowac?
Z prepaid to najciekawsze oferty to:
- Orange Free na karte
- Play online na karte (tylko zasieg dosc ograniczony)
- Gaduair (w oparciu o siec Plusa)

Data: 2010-12-14 16:29:58
Autor: yax
internet prepaid
Powinno dzialac na terenie mazowieckiego i dolnoslaskiego. Modem nie jest mi potrzebny, wystarczy sama karta SIM.

Data: 2010-12-14 15:39:04
Autor: Darek
internet prepaid

Powinno dzialac na terenie mazowieckiego i dolnoslaskiego. Modem nie jest mi potrzebny, wystarczy sama karta SIM.

To Play raczej odpada jesli bedziesz daleko od miast.

Proponowalbym wspomniane Orange Free na karte, a jesli bedziesz korzystac
tylko z netu, to moze warto rozwazyc zakup samych GB na Allegro:
http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=orange+free+na+kart%C4%99&category=441

A Gaduair tez proponowalbym nabyc, bo z mojego doswiadczenia, to Orange daleko
od miast zwykle ma kiepski transfer, a Gaduair (siec Plusa) dziala zwykle dosc
dobrze:

--

internet prepaid