internet przez GSM z mBanku

Data: 2012-01-28 14:08:15
Autor: ToMasz
internet przez GSM z mBanku
witam

mbank proponuje jak±¶ promocje na darmowy internet przez GSM. OStatnio naczytałem się o problemach modemów z sieci± Aero2. czy kto¶ ma jakie¶ informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym modemie (nada sie do aero2?), haczyków w umowie...
http://infobot.pl/r/23AT

dziekuje i pozdrawiam
ToMasz

Data: 2012-01-28 15:43:33
Autor: Mateusz
internet przez GSM z mBanku

http://jdtech.pl

Data: 2012-02-02 20:43:14
Autor: Jakub Danecki
internet przez GSM z mBanku
Mateusz wrote:
> [...]
> kto¶ ma jakie¶  informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym
> modemie (nada sie do  aero2?), haczyków w umowie...

Co do modyfikacji E173u-2 na potrzeby Aero2 to oczywi¶cie:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-problemy-z-huawei-e169.html

Jeżeli chodzi o tę umowę - o ile dbNetowa jeszcze była zjadliwa, o tyle
ta jest na tyle skomplikowana, ze darowałem sobie jej promowanie - za
łatwo wypa¶ć poza "darmowo¶ć", która kosztuje 35 PLN za miesi±c, czy co¶.
Poza tym jednak (jak kto¶ lubi takie skomplikowane wymagania i regulaminy
kuć na pamięć i/lub będzie faktycznie używał konta jako głównego) to
faktycznie niezła oferta.

Jakub

Data: 2012-01-28 21:47:02
Autor: jerry
internet przez GSM z mBanku

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg0s00$ibt$1inews.gazeta.pl...
[...]

promocja z mbanku nie ma nic wspólnego z Aero2. Internet z Playa, modem huawei E173.
Modem nie ma simlocka. Posiada gniazdo microSD oraz flash z instalatorem
aplikacji dostępowej. Bank płaci za modem i internet przez pierwsze 3 miesi±ce bez zaj±knięcia,
przez kolejne 4 tylko gdy obrót bezgotówkowy kart± przekroczy 100 zł/mies
przez dalsze 5 tylko gdy wpływy przekrocz± 1000zł/mies + jak w pkt 4.
Reszta na stronie mbanku.

Data: 2012-01-29 10:45:47
Autor: ToMasz
internet przez GSM z mBanku
W dniu 28.01.2012 21:47, jerry pisze:

[...]

sory, ale tyle mniej więcej wyczytałem z reklamy. Ten modem to ja do Aero2 potrzebuje, st±d pytanie o sam modem i aero2.
Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesi±cu się dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jaki¶ wykup - tu niema słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiej¶ umowie z P4- ciekawe jakiej. Promocja jest nie nowa, wiec my¶lałem że już kto¶ się dał skusić na taki internet..
ToMasz

Data: 2012-01-29 11:36:12
Autor: Andrzej
internet przez GSM z mBanku
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesiącu
siÄ™ dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jakiĹ› wykup - tu niema
słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiejś umowie z P4- ciekawe
jakiej. Promocja jest nie nowa, wiec myślałem że już ktoś się dał skusić na taki internet..

Wszystkie informacje sa w dokumentach dostepnych na stronach mBanku.
Zakladalem konta znajomym w zeszlym miesiacu, pojawily sie te same pytania,
odpowiedzi byly latwo dostepne.

AK

Data: 2012-01-29 15:05:54
Autor: ToMasz
internet przez GSM z mBanku
W dniu 29.01.2012 12:36, Andrzej pisze:
[...]

Napewno masz racje. ale jakbyś w tych 3 linijkach napisał odpowiedz było by fajniej. ja jeszcze z tych, którzy potrafią przeczytać regulamin, ale uważają że jak ktoś składa mi ofertę to regulamin i zasady są jasne i w łatwy sposób dostępne. W tym przypadku regulamin jest lakoniczny i nikt przy zdrowych zmysłach go nie podpisze.

ToMasz

Data: 2012-01-29 16:44:47
Autor: Andrzej
internet przez GSM z mBanku
[...]

Proponuje jednak, bys sprawdzil u zrodla, bo pisze z pamieci. Wykup po roku
za zlotowke, umowe tez mozna wtedy rozwiazac. Podczas wypelniania wniosku o
konto pojawiaja sie linki do potrzebnych dokumentow.

AK

Data: 2012-01-29 17:50:57
Autor: jerry
internet przez GSM z mBanku
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał
Co do mBanku to nawet w regulaminie nie ma ani słowa co po 12 miesi±cu się dzieje z modemem. zazwyczaj w "leasingu" jest jaki¶ wykup - tu niema
W umowie leasingu jest mowa o wykupie za złotówkę + vat.

słowa. tak samo w regulaminie jest mowa o jakiej¶ umowie z P4- ciekawe jakiej.
A jaka ma być? Normalna umowa na 12 mc-y.

Data: 2012-01-30 21:29:57
Autor: Maciek
internet przez GSM z mBanku
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał
[...]

Może i normalna ale z tego co tu napisano wnioskuję, że to już będzie druga umowa. W sprawie jednego modemu...
Do wszystkiego co proponuje BRE należy podchodzić ze wzmożon± czujno¶ci±. Od leasingu do kredytu droga jest krótka, więc żeby się nie okazało, że podpisuj±c umowę wykładasz kupę danych o sobie (vide Alior Bank i wypełnianie PIT-ów = bank wie jakie s± twoje dochody) a na koniec małymi literkami "marża ustalana decyzj± zarz±du banku" = spór zbiorowy jak to ma miejsce w przypadku kredytów hipotecznych sprzed wrze¶nia 2006 r. w mB±ku i Multib±ku.

--
M.

Data: 2012-01-31 02:28:16
Autor: cpt. Nemo
internet przez GSM z mBanku

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg0s00$ibt$1inews.gazeta.pl...

 OStatnio naczytałem się o problemach modemów z sieci± Aero2.

He he :) To uzyj takiego modemu co nie ma problemow :)
Jak na przyklad Huawei e585 i zycie stanie sie prostsze a internet darmowy :)

Pozdrawiam,

internet przez GSM z mBanku