internet przez GSM z mBanku

Data: 2012-01-28 15:43:33
Autor: Mateusz
internet przez GSM z mBanku
Użytkownik ToMasz napisał:
witam

mbank proponuje jakąś promocje na darmowy internet przez GSM. OStatnio naczytałem się o problemach modemów z siecią Aero2. czy ktoś ma jakieś informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym modemie (nada sie do aero2?), haczyków w umowie...

http://jdtech.pl

Data: 2012-02-02 20:43:14
Autor: Jakub Danecki
internet przez GSM z mBanku
Mateusz wrote:
> [...]
> ktoś ma jakieś  informacje na temat, zasiegu, simlocka w oferowanym
> modemie (nada sie do  aero2?), haczyków w umowie...

Co do modyfikacji E173u-2 na potrzeby Aero2 to oczywiście:
http://jdtech.pl/2011/08/aero2-na-czym-polegaja-problemy-z-huawei-e169.html

Jeżeli chodzi o tę umowę - o ile dbNetowa jeszcze była zjadliwa, o tyle
ta jest na tyle skomplikowana, ze darowałem sobie jej promowanie - za
łatwo wypaść poza "darmowość", która kosztuje 35 PLN za miesiąc, czy coś.
Poza tym jednak (jak ktoś lubi takie skomplikowane wymagania i regulaminy
kuć na pamięć i/lub będzie faktycznie używał konta jako głównego) to
faktycznie niezła oferta.

Jakub

internet przez GSM z mBanku