internet w Chinach

Data: 2019-01-04 13:03:10
Autor: Pszemol
internet w Chinach
Czy ktoś tu ma jakieś dobre pojęcie na temat cenzury internetu w Chinach?
Wybieram się tam za parę dni (nie do HK tylko na ich główny teren)
i troszkę nie podoba mi się fakt, że strony www jakie mogę potrzebować
są z Chin nie dostępne.

Ktoś się orientuje czy jest jakiś sposób na obejście tych zabezpieczeń?
Jakieś publiczne, niedrogie lub darmowe VPN do Europy/USA/Singapuru?

A może jest jakiś łatwy sposób na założenie servera VPN lub serwera
proxy w USA/Polsce na moim własnym pececie przed wyjazdem
i potem już w Chinach serfowanie za pośrednictwem tego mojego
komputera mieć "okno" na internet poza żelazną kurtynę?

Data: 2019-01-04 12:38:54
Autor: szykcech
internet w Chinach
W dniu piątek, 4 stycznia 2019 20:03:22 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Widać, że kolega ma coś z deklem i to podwójnie: jedzie do zamordystycznego kraju i ma zamiar łamać jego prawo. W takim razie nie kupuj biletu powrotnego: nie będzie Ci potrzebny...

Data: 2019-01-06 09:06:35
Autor: Pszemol
internet w Chinach
<szykcech@gmail.com> wrote in message news:e89397a0-21a8-4c1d-823f-73b130397ea0googlegroups.com...
[...]

:-) z tego co wiem, Chinczycy robią to nagminnie i nie są karani.

Data: 2019-01-04 19:17:54
Autor: X-Man
internet w Chinach
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:q0oalo$12l$1dont-email.me...
Czy ktoś tu ma jakieś dobre pojęcie na temat cenzury internetu w Chinach?

fb, yt czy google nie działa jak pewnie większość zachodnich portali społecznościowych tu se zerknij: https://en.wikipedia.org/wiki/Websites_blocked_in_mainland_China

jak obejść? nie wiem ;)

Pzdr
Piotrek

Data: 2019-01-05 14:27:51
Autor: Pszemol
internet w Chinach
WX-Man <kawasaki750@wytnijo2.pl> wrote:
[...]

Koleżanka z Chin podpowiada appkę "shadowsocks" ktorej używa na swoim
androidzie z Hauwei i bez problemów korzysta do zablokowanego tam WhatsApp
:-)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shadowsocks

Niestety nie ma wersji na iPhone/iOS.

Dla iPhone sa trzy inne:
Betternet
??VPN
Oraz VPN School z niebieską ikonką z kkuczykiem.

Muszę wypróbować :)

internet w Chinach