internet w erze - czy cos planuja na 12 mc

Data: 2011-03-17 21:44:55
Autor: tajnyagentos
internet w erze - czy cos planuja na 12 mc
Czy ktos moze slyszal by era miala wprowadzic abonament na internet na 12 mc? Z oferty na karte najlepiej chodzi mi net u nich i chetnie wzialbym u nich abonament, ale nie usmiecha mi sie umowa na 24 mc. Z tego co widze i play, i plus maja krotsze, a era twardo nic. :(

internet w erze - czy cos planuja na 12 mc