internet w telefonie - paczka 250 MB

Data: 2011-09-17 09:49:27
Autor: Marek
internet w telefonie - paczka 250 MB
Zastanawiam sie nad przełużeniem umowy w erze lub przejściem do play. Byłbym wdzieczny za opinie o funkcjonalności paczek internetowych w
era/play. Mam na myśłi pczki 250 MB lub 1 GB w play. Na ile (łącznie z
aktualizacjami anroida) wystarczają te paczki ? Czy da się w galaxy s2
zablokować łączenie się teelfonu z internetem w ten sposób, by łaczył się
tylko wtedy, kiedy ja chcę /zezwalam ? Będę wdzięczny za wszelkie inne
porady w tym zakresie. Internet w telefonie używałem do tej pory do
okazjonalnego sprawdzania poczy czy wiadomości(opera mini w jawie) i
wystarczała paczka 100MB. Przypuzczam jednak, że w takim "pół-tablecie" z netu będę chciał skorzystać
częściej.

internet w telefonie - paczka 250 MB