internet w zte

Data: 2014-05-12 22:21:06
Autor: KM
internet w zte
witam
od niedawna mam ZTE v967s, korzystam z Play. Karta SIM w slocie 1 pokazuje sygnał 3G internet H+. Niestety internet chodzi bardzo słabo, zrywa połączenie, strony w przegladarce  ładują się długo albo wcale. Po przełożeniu karty do slotu 2 sygnał G, internet E chodzi ok ale bez szału. Jaki może być powód , że nie działa szybszy internet. Przy połaczeniu wifi wszystko chodzi gładko i szybko.
KM

Data: 2014-05-12 22:31:44
Autor: Piotr Rezmer
internet w zte
KM pisze:
[...]

Zacząłbym od testów mierząc prędkość przy innym BTSie. Szwagierka ma modem LTE a od roku to chodzi jak krew z nosa (wcześniej było elegancko).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-05-12 23:22:03
Autor: Waldek Godel
internet w zte
Dnia Mon, 12 May 2014 22:21:06 +0200, KM napisał(a):

[...]

Ty tak będziesz co wieczór zakładał nowy wątek z zadawanym w kółko tym samym pytaniem?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-05-13 17:37:15
Autor: KM
internet w zte
próbowałem w zasięgu róznych BTS-ów.

"Ty tak będziesz co wieczór zakładał nowy wątek z zadawanym w kółko tym
samym pytaniem?
Pozdrowienia, Waldek Godel"

nie sądzę aby zadanie tego samego pytania na dwóch róznych forach było
powtarzaniem w kółko. Liczę raczej na rzeczową pomoc a nie na nic nie
wnoszące uwagi.
KM

From: "KM" <miwej@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: internet
Date: Sun, 11 May 2014 21:52:29 +0200

From: "KM" <miwej@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: internet w zte
Date: Mon, 12 May 2014 22:21:06 +0200

czy wiesz gdzie piszesz?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-13 17:20:49
Autor: Waldek Godel
internet w zte
Dnia Tue, 13 May 2014 17:37:15 +0200, KM napisał(a):

nie sądzę aby zadanie tego samego pytania na dwóch róznych forach było
powtarzaniem w kółko. Liczę raczej na rzeczową pomoc a nie na nic nie
wnoszące uwagi.

Wysłałeś pytanie 11 maja o 21:52, po czym nawet nie pofatygowałeś się wziąć
udziału w rozmowie na temat.
Za to 12 maja o 22:21 zacząłeś nowy wątek, z pytaniem o dokładnie takiej
samej treści jak pierwsze. W dodatku wprowadzasz jakiś chory chaos w odpowiedziach, wrzucając
odpowiedź innej osobie (o BTS) w odpowiedź na mój post, co zupełnie nie ma
sensu a nawet nie jest specjalnie kulturalne. W dodatku masz kompletnie w..
czymś wszelkie zasady cytowania, konfigurowania czytnika, usuwania
sygnaturek czy oznaczania swojego własnego podpisu.

Data: 2014-05-13 18:33:11
Autor: KM
internet w zte
przepraszam za zamieszanie. Nie widziałem i nadal nie widzę na forum mojego pytania oraz odpowiedzi z 11 maja.
KM

Data: 2014-05-13 19:56:15
Autor: Waldek Godel
internet w zte
Dnia Tue, 13 May 2014 18:33:11 +0200, KM napisał(a):

przepraszam za zamieszanie. Nie widziałem i nadal nie widzę na forum mojego pytania oraz odpowiedzi z 11 maja.

Może dlatego, że to nie jest forum?

Data: 2014-05-13 21:34:39
Autor: KM
internet w zte
dobrze grupie, rozumiem, że teraz dobrze

Data: 2014-05-14 05:32:41
Autor: Titus Atomicus
internet w zte
In article <lkts4t$47b$1@news.vectranet.pl>,
 "KM" <miwej@poczta.onet.pl> wrote:

dobrze grupie, rozumiem, że teraz dobrze

Nie.
:-(
--
TA

Data: 2014-05-14 05:32:01
Autor: Titus Atomicus
internet w zte
In article <pvt30uaf621t$.dlg@lepper.institute.com>,
 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Tue, 13 May 2014 18:33:11 +0200, KM napisał(a):

> przepraszam za zamieszanie. Nie widziałem i nadal nie widzę na forum mojego > pytania oraz odpowiedzi z 11 maja.

Może dlatego, że to nie jest forum?

To JEST forum.
--
TA

Data: 2014-05-14 08:55:33
Autor: masti
internet w zte

MoĹźe dlatego, Ĺźe to nie jest forum?

To JEST forum.

O'RLY?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-14 13:37:35
Autor: Michal Tyrala
internet w zte
On Wed, 14 May 2014 08:55:33 +0000 (UTC), masti wrote:
> [...]

 O'RLY?

To słowo, oprócz określenia webowej aplikacji, ma też jeszcze takie
klasyczne, przedinternetowe znaczenie :-)

http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-05-14 16:43:42
Autor: Titus Atomicus
internet w zte
In article <slrnln6scv.ekl.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl>,
 Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> wrote:

To słowo, oprócz określenia webowej aplikacji, ma też jeszcze takie
klasyczne, przedinternetowe znaczenie :-)

http://sjp.pwn.pl/szukaj/forum

Mhm.
Nawet google nazywa grupy newsowe po prostu forami.
Patrz: adresy grup w podgladzie google.
Niewazne, to tylko nazwa.
--
TA

Data: 2014-05-14 18:07:32
Autor: KM
internet w zte
dajcie spokój tym dyskusjom. Problem rozwiązałem. Wszystkim, którzy próbowali pomóc dziękuję. Wątek mozna uznać za zakończony.
KM

Data: 2014-05-15 14:23:32
Autor: Trybun
internet w zte
W dniu 2014-05-14 18:07, KM pisze:
dajcie spokój tym dyskusjom. Problem rozwiązałem. Wszystkim, którzy próbowali pomóc dziękuję. Wątek mozna uznać za zakończony.
KM

Możesz napisać w jaki sposób problem rozwiązałeś?

Data: 2014-05-15 23:40:59
Autor: KM
internet w zte

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości news:5374b1b4$0$2231$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem występował gdy w telefonie była tylko jedna karta SIM, gdy włozyłem drugą kartę wszystko zaczęlo funkcjonować jak należy.
KM

internet w zte