internet wchodzi pod strzechy

Data: 2011-07-14 17:42:11
Autor: Marek Czaplicki
internet wchodzi pod strzechy
Komputer z dostępem do internetu posiada w domu 73 proc. Polaków. Profil na portalu społecznościowym ma 41 proc. osób w kraju; najpopularniejsze są Nasza Klasa i Facebook - wynika z Diagnozy Społecznej 2011.
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art3093,73-proc-polakow-ma-w-
domu-internet.html

Data: 2011-07-15 12:57:55
Autor: Tomek

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivn2pc$mc1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zastanawia mnie tylko, dlaczego taki komunikat wisi na stronie Platformy? Strzelają sobie w stopę... 27% ludzi nie ma dostępu do Internetu w europejskim kraju.
Ps. Niedawno ktoś z moich bliskich był ponad miesiąc w Korei. W pokoju w hoteliku miał Internet 100 MB/s - to była prędkość w pokoju, nie w hotelu. Takie mamy porównanie...
Tomek

Data: 2011-07-15 18:39:55
Autor: Marek Czaplicki
internet wchodzi pod strzechy
Tomek pisze w wiadomości 4e201d6f$0$2492$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 15 lipiec 2011 12:57:

[...]

Myślę, że nie ma co narzekać. MI tam speed, który mam wystarcza do życia.

internet wchodzi pod strzechy