internet za granica

Data: 2009-06-01 20:44:13
Autor: d530
internet za granica

"doktorek" <qubus@mp.pl> wrote in message news:h00l5r$nag$1atlantis.news.neostrada.pl...

co mam mu powiedziec lub poradzic, jak jezdzac po europie miec staly dostep do internetu i to jeszcze w miare szybki w laptopie?

Najlepiej powiedzieć prawdę, że się na tym nie znasz.

Data: 2009-06-01 20:59:10
Autor: Wacław Sondej
internet za granica

Użytkownik "d530" <d530@polbox.com> napisał w wiadomości news:h017lv$7dt$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja też sie na tym nie znam, ale chętnie dowiem się czegos przydatrnego. Czy masz cos do powiedzenia w tej kwestii, czy tylko taki besserwisser jesteś?
WS

Data: 2009-06-01 22:52:56
Autor: d530
internet za granica

"Wacław Sondej" <wsondej@poczta.onet.pl> wrote in message news:h018dq$sgn$1news.dialog.net.pl...

Ja też sie na tym nie znam, ale chętnie dowiem się czegos przydatrnego. Czy masz cos do powiedzenia w tej kwestii, czy tylko taki besserwisser jesteś?
WS

W tej kwestii to tylko NTG i od tego należało zacząć. A co do oceny, to kulą w płot. Na temat internetu za granicą nie mam zielonego pojęcia.

Data: 2009-06-01 23:02:21
Autor: marfi
internet za granica
Użytkownik "d530" <d530@polbox.com> napisał w wiadomości news:h01f7a$q4g$1atlantis.news.neostrada.pl...
Na temat internetu za granicą nie mam zielonego pojęcia.

NTG. Kogo tu obchodzi to o czym nie masz zielonego pojęcia?

--
marfi

internet za granica