internetapndroid - dziwny APN

Data: 2014-05-17 03:16:02
Autor: Titus Atomicus
internetapndroid - dziwny APN
Witam,
Dziwna sprawa - w ustawieniach pojawil mi sie nieznany APN - internetapndroid, ktorego, jak mi sie wydaje, nie wpisywalem.
Co gorsza, telefon zassal jakies dane (na szczescie tylko nieco ponad 100kB), mimo ze wyraznie prosilem, zeby tego nie robil (APN switcher i 3G Watchdog).
Qrde, nie panuje nad tym Androidem.
:-(
--
TA

Data: 2014-05-17 08:25:33
Autor: dizel
internetapndroid - dziwny APN
On Sat, 17 May 2014 03:16:02 +0200,

[...]

To jest z apn switchera, usuń go, a będzie normalnie tyle że wtedy net
będziesz miał włączony, ale można wyłączyć dane mobilne w telefonie
 i powinno być ok

Pozdrawiam

Data: 2014-05-18 08:57:44
Autor: Titus Atomicus
internetapndroid - dziwny APN
In article <u30en95tu5vgqgj7j0o1b4liid33mhjhug@4ax.com>,
 dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

To jest z apn switchera, usuń go, a będzie normalnie tyle że wtedy net
będziesz miał włączony, ale można wyłączyć dane mobilne w telefonie

E, nie. Po prostu nie wiedzialem, skad sie ten APN wzial.
Z 'mobilnego netu' normalnie nie korzystam. Tylko na wakacjach.
--
TA

Data: 2014-05-19 09:58:09
Autor: Marek
On Sun, 18 May 2014 08:57:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Z 'mobilnego netu' normalnie nie korzystam. Tylko na wakacjach.

W ustach użytkownika smartfona brzmi mi to obrazoburczo, żeby nie powiedzieć prowokatorsko.
Są tacy jeszcze uĹźytkownicy  internetu (pewnie na PC) co tak sobie lekceważą net w swoim smartfonie?

--
Marek

Data: 2014-05-19 14:46:59
Autor: Titus Atomicus
internetapndroid - dziwny APN
In article <almarsoft.1034762446985094404@news.neostrada.pl>,
 Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

On Sun, 18 May 2014 08:57:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> Z 'mobilnego netu' normalnie nie korzystam. Tylko na wakacjach.

W ustach uzytkownika smartfona brzmi mi to obrazoburczo, zeby nie powiedziec prowokatorsko.
Sa tacy jeszcze uzytkownicy  internetu (pewnie na PC) co tak sobie lekcewaza net w swoim smartfonie?

Przeciez wszedzie mam wi-fi.
--
TA

internetapndroid - dziwny APN