internetowa polisa lokacyjna

Data: 2010-07-11 18:26:48
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
internetowa polisa lokacyjna
niektóre banki oferują polisę lokacyjną

- czy ktoś wskaże mi bank który pozwala założyć takową
w serwisie www bez konieczności odwiedzania oddziałów?

tzn. dopuszczam wizytę w celu załozenia ROR
ale nie chcę chodzić tam za każdym razem, gdy będę
zakładać lub likwidować polisolokatę

Data: 2010-07-11 20:17:20
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2010-07-11 18:26, zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl pisze:
[...]

Lukas
Open Finance

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-07-11 21:03:19
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
>
> tzn. dopuszczam wizytę w celu załozenia ROR
> ale nie chcę chodzić tam za każdym razem, gdy będę

tylko te 2 czy istnieje jeszcze jakiś?
BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?

Data: 2010-07-11 12:18:54
Autor: Jacenty
internetowa polisa lokacyjna

BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?

--

Dobrze kojarzysz. Skoro to polisolokata, to prowadzi ją towarzystwo
ubezpieczeniowe. W tym przypadku TU Europa należąca do grupy Getin.

Data: 2010-07-11 21:20:57
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> wrote in message news:47f6.00000438.4c3a1577newsgate.onet.pl...
> [...]

Open Finance

tylko te 2 czy istnieje jeszcze jakiś?
BTW: ten OF to jest klonem jakiego banku? Dobrze go kojarze z Getinem?

Daj sobie spokoj z polisami, bo ich oprocentowanie jest przewaznie nizsze niz lokat 'bez belki' a taki sens przyswiecal  tworcom tych produktow, zeby kilka lat temu omijac wlasnie ten podatek. Dla polisy nie masz takich gwarancji jak dla lokat, czyli ryzykujesz duzo wiecej a nie zarabiasz wiecej niz na lokatach.

Data: 2010-07-11 21:21:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
internetowa polisa lokacyjna
> nie zarabiasz wiecej niz na lokatach.

omijam podatek spadkowy przy dziedziczeniu
przez partnerkę życiową inną niż żona

uważam że warto założyć takową polisolokatę np. przed planowaną operacją której można nie przeżyć

wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko
bez płacenia podatku spadkowego

Data: 2010-07-11 23:38:00
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:47f6.00000439.4c3a19cdnewsgate.onet.pl...
> [...]

uważam że warto założyć takową polisolokatę np.
przed planowaną operacją której można nie przeżyć

wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko

Tak, wtedy ma to jakies uzasadnienie, ale musisz pamietac, ze gwarancja jest na 50% srodkow, max do 30tys EUR. A moze prosciej jest zrobic testament? Generalnie dla wiekszosci nie nadaje sie jako inwestycja i jezeli spadkobiercy sa z I-grupy to tez dziedzicza lokaty, wszystko jest wzgledne i zalezy od wlasnej systuacji. Trzeba dokladnie sprawdzac, u jakiego ubezpieczyciela jest taka polisa, bo bank jest tylko sprzedawca i nie ponosi zadnej odpowiedzialnosci.

Data: 2010-07-11 23:38:56
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
> [...]

> bez płacenia podatku spadkowego

musisz pamietac, ze gwarancja jest na 50% srodkow, max do 30tys EUR.

a nie na 50.000 eur i nie 100% środków?
można prosić o linka do ustawy?

A moze prosciej jest zrobic testament?

konkubina III grupa 20% podatku

Data: 2010-07-12 07:55:33
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00000445.4c3a39f0newsgate.onet.pl...

> [...]
>
> uważam że warto założyć takową polisolokatę np.
> przed planowaną operacją której można nie przeżyć
>
> wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko

Sprawdź, czy nie była na kawie z Twoim chirurgiem.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-07-12 11:57:42
Autor: Krzysztof

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:47f6.00000445.4c3a39f0newsgate.onet.pl...

> [...]
>
> uważam że warto założyć takową polisolokatę np.
> przed planowaną operacją której można nie przeżyć
>
> wtedy wskazana osoba bierze po mnie wszystko

Lokaty gwarantuje BFG a dla polis masz Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny stad te roznice.

Masz np. opis produktu z Opena:
https://wnioski.openonline.pl/static/dokumenty/Lokata_pdf_101.pdf

internetowa polisa lokacyjna