internetowy Logbook

Data: 2009-05-03 21:08:16
Autor: BK
internetowy Logbook
Czy ktoś zna dobry serwis internetowy proponujący prowadzenie logbooka online?

Widziałem kilka w necie, ale albo płatne, albo wymagają ściągnięcia dodatkowego programu, itd.

Może ktoś korzysta z czegoś takiego i podzieli się wrażeniami.

Bartek

Data: 2009-05-05 06:52:46
Autor:
internetowy Logbook
witam, ja prowadzę logbooka online w formie bloga: nic nie trzeba ściągać, za free, a blog ma taki plus że możesz wstawić wiele rzeczy do zapisu z nura typu zdjęcia, filmy, linki itd.
p.s. logbooka prowadzę w serwisie blogowym blogspot.com

--

internetowy Logbook