internetowy bank dla głuchoniemego

Data: 2012-11-03 18:42:08
Autor: Sebastian
internetowy bank dla głuchoniemego
szukam konta internetowego dla osoby głuchoniemej

jaki bank jest najmniej upierdliwy w zakresie dzwonienia
do klientow? chodzi mi o eliminację lub ograniczenie ryzyka, że bank nie wykona dyspozycji "bo konsultant się
nie mógł do pani dodzwonić" i o nieodsyłanie "do placówki"

klientka chce być obsługiwana tylko internetowo

Data: 2012-11-03 21:36:53
Autor: witek
Sebastian wrote:
[...]

to zalezy co chcesz robic.
Jesli chodzi o przelewy z konta potwierdzane kodem to inteligo nigdy do mnie nie dzwonilo i nigdy sie nie trafilo zeby cos nie poszlo.
Ma natomiast jedną  wielką wadę. Nie da sie ustanowić pełnomocnika.

Nie wiem jak z kartą bo nie korzystam.

mBank jeszcze nigdy tez niczego ode mnie nie chciał telefonicznie, mimo przelewów sporych kwot do kilkudziesietu tysiecy jednorazowo.

Problemem moze byc tylko aktywacja konta. Juz nie pamietam jak to sie odbywało. Ale pamietam, ze trzeba bylo dzownic.

Niezlym, co prawda nietanim rozwiazaniem jest eurokonto w pekao.
Da sie bezproblemowo obslugiwac przez internet, ale zaleta jest to ze maja blisko oddzialy i w razie czego da sie zalatwic na miejscu.
Bardzo ładnie za to działa pelnomocnictwo. W zasadzie wszytko da sie załatwic przez pełnomocnika.
Upierdliwi są tylko pod kątem dzownienia i wciskania swoich produktów, ale myslę ze w tym przypadku to nie bedzie problem.

I nie wiem jak inne banki , bo nie jestem kolekcjonerem kont.

moze pocztowy?

Data: 2012-11-04 08:10:39
Autor: Kamil Jońca
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Sebastian wrote:
[...]

Do mnie dzwoniło przy przelewach na ~ 20K
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
I told my kids, "Someday, you'll have kids of your own."  One of them said,

Data: 2012-11-04 03:11:13
Autor: witek
Kamil Jońca wrote:

Do mnie dzwoniło przy przelewach na ~ 20K

a takich kwot w inteligo nie puszczalem, ale bede mial niedlugo okazje.
mbank nawet przy 70 nie zadzwonil.

moze dlatego ze szlo jako przelew zdefiniowany a nie jednorazowy.

Data: 2012-11-04 10:26:13
Autor: Kamil Jońca

Kamil Jońca wrote:

Do mnie dzwoniło przy przelewach na ~ 20K

a takich kwot w inteligo nie puszczalem, ale bede mial niedlugo okazje.
mbank nawet przy 70 nie zadzwonil.

moze dlatego ze szlo jako przelew zdefiniowany a nie jednorazowy.

m*banki nie dzwoniły nawet przy ~150K nie dzwoniły. (Jednorazowym)
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
The young lady had an unusual list,

Data: 2012-11-04 12:16:21
Autor: Mateusz Papiernik
On 2012-11-04 10:26, Kamil Jońca wrote:
m*banki nie dzwoniły nawet przy ~150K nie dzwoniły. (Jednorazowym)

Do mnie owszem. Potwierdzali telefonicznie zarowno przelew na ~30k jak i
jednorazową płatność kartą powyżej 5.

Ale to jakiś czas temu - chyba ostatnio zluzowali, bo podobne operacje
robiłem w zeszłym roku i nie truli dupy.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2012-11-04 12:23:38
Autor: ikarek
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87zk2x6dxs.fsfalfa.kjonca...
Do mnie dzwoniło przy przelewach na ~ 20K
KJ

Potwierdzam, 20k to granica, od której dzwonią w inteligo.

Data: 2012-11-04 11:16:24
Autor: Sebastian
internetowy bank dla głuchoniemego
klientka chce być obsługiwana tylko internetowo

bardzo dziekuję za odpowiedzi, będą pomocne przy wyborze

interesuje mnie także kwestia ewentualnego pisemnego
wypowiedzenia rachunku pod kątem ryzyka, że bank użyje
sztuczki "nie dodzwoniliśmy się aby potwierdzić, więc
konto będzie istniało nadal"

które banki internetowe stwarzają takie ryzyko?

Data: 2012-11-04 13:12:34
Autor: Piotr Hołda
W dniu niedziela, 4 listopada 2012 20:16:24 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
które banki internetowe stwarzają takie ryzyko?

mBank. Było to niedawno tutaj opisywane.

Data: 2012-11-04 14:38:03
Autor: Sebastian
internetowy bank dla głuchoniemego
> które banki internetowe stwarzają takie ryzyko?

mBank. Było to niedawno tutaj opisywane.

a jak jego brat Multibank?

internetowy bank dla głuchoniemego