Data: 2012-11-04 11:16:24 | |
Autor: Sebastian | |
internetowy bank dla głuchoniemego | |
klientka chce być obsługiwana tylko internetowo bardzo dziekuję za odpowiedzi, będą pomocne przy wyborze interesuje mnie także kwestia ewentualnego pisemnego wypowiedzenia rachunku pod kątem ryzyka, że bank użyje sztuczki "nie dodzwoniliśmy się aby potwierdzić, więc konto będzie istniało nadal" które banki internetowe stwarzają takie ryzyko? |
|
Data: 2012-11-04 13:12:34 | |
Autor: Piotr Hołda | |
internetowy bank dla głuchoniemego | |
W dniu niedziela, 4 listopada 2012 20:16:24 UTC+1 użytkownik Sebastian napisał:
które banki internetowe stwarzają takie ryzyko? mBank. Było to niedawno tutaj opisywane. |
|
Data: 2012-11-04 14:38:03 | |
Autor: Sebastian | |
internetowy bank dla głuchoniemego | |
> które banki internetowe stwarzają takie ryzyko? mBank. Było to niedawno tutaj opisywane. a jak jego brat Multibank? |
|