internetwy sklep-zakup komputera

Data: 2009-07-21 00:06:33
Autor: tg
internetwy sklep-zakup komputera
"Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> wrote in message news:1wk3d1ob9l9vf.1isste24vy53y$.dlg40tude.net...
Może mi ktś plecić przyzwoity sklep internetwy ktry sprzedaje gotowe
kmputery ale douszcza ich niewielką modernizacje (więcej pamięci,
mocniejsza grafika do gier). Szukam dla dziecka koleżanki jakiegoś gotoweg
zestawu z E5200, 4 GB RAM, grafiką na poziomie cenowym do 400 zł. Komputer
do grania, nauki i internetu.

znaczy caly komputer? za 400? w sklepie? z modyfikacjami?
raczysz zartowac

za tyle mozesz kupic procesor i ram

zaostaje ci do kupienia buda, zasilacz, plyta glowna i hdd,
opcjonalnie naped optyczny i karta graficzna

Data: 2009-07-21 01:43:27
Autor: STranger
tg pisze:
[...]

A widziałeś przecinek po słowie "grafiką"? Bo ja nie...
Grafika ma być do 400 zł, co wynika z gramatyki tego zdania.
Sam komputer w cenie nieokreślonej! ;>

STranger

internetwy sklep-zakup komputera