interwencja na franku

Data: 2009-06-24 22:24:49
Autor: Zbyszek
interwencja na franku
http://pb.pl/2/a/2009/06/24/Frank_mocno_potanial2

czyzby ko³o ratunkowe dla kredytobiorcow ? Aby nie z betonu.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-06-25 12:13:55
Autor: Jeremiasz Kafelski
interwencja na franku
Zbyszek wrote:

http://pb.pl/2/a/2009/06/24/Frank_mocno_potanial2

czyzby ko³o ratunkowe dla kredytobiorcow ? Aby nie z betonu.

ciekawi mnie dlaczego tylko frank. Jakos to dziwne, ze usd i euro nie sa jakos takie wazne. Nie mam zupelnie pojecia dlaczego, ale faktyczniefunt jest wazniejszy od euro na dzis dla rzadu

Data: 2009-06-25 12:30:45
Autor: iktorn
interwencja na franku
Jeremiasz Kafelski pisze:
Zbyszek wrote:

[...]

To byla Interwencja Narodowego Banku Szwajcarii.

Data: 2009-06-25 21:15:36
Autor: Jeremiasz Kafelski
interwencja na franku
iktorn wrote:

Jeremiasz Kafelski pisze:
Zbyszek wrote:

[...]

masz na to jakis dowod?

Data: 2009-06-25 12:36:42
Autor: macieks
interwencja na franku
On 25 Cze, 21:15, Jeremiasz Kafelski <jjjjjjjjjjjjjjjjjj...@jggjjj.pl>
wrote:
iktorn wrote:

> To byla Interwencja Narodowego Banku Szwajcarii.

masz na to jakis dowod?

¶mieszne ... ca³y ¶wiat o tym wie, a ty szukasz dzia³añ 'rz±du'
dopisz historie, ¿e który¶ cz³onek rz±du ma kredyt w CHF i po prostu
"krêc± lody"

interwencja na franku