inwestycja w wino/whisky

Data: 2009-12-10 11:14:23
Autor: Przemek
inwestycja w wino/whisky
Witam,
Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky. Czy taka inwestycja na kilka lat daje szanse na zysk? Ewentualnie w co zainwestowac gotowke na 3-5 lat? Jakies lokaty strukturyzowane w banku?

pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-12-10 11:41:54
Autor: MarekZ
inwestycja w wino/whisky
Użytkownik "Przemek" <przeemaaz@gmailusun.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfqhm1$3dh$1@inews.gazeta.pl...
Witam,
Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky.

Moja jest negatywna. Wybitnie niepłynna inwestycja. :)

Czy taka inwestycja na kilka lat daje szanse na zysk?

Każda inwestycja daje szanse na zysk.

Ewentualnie w co zainwestowac gotowke na 3-5 lat? Jakies lokaty strukturyzowane w banku?

Ale ile, bardziej sto milionów czy bardziej sto tysięcy...?

Data: 2009-12-10 20:17:05
Autor: Rafał
inwestycja w wino/whisky
MarekZ pisze:
Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky.

Moja jest negatywna. Wybitnie niepłynna inwestycja. :)

Alez bardzo plynna. Tylko nie inwestycja ;)

--
Raf

Data: 2009-12-10 20:28:12
Autor: Adam Sito
inwestycja w wino/whisky
> Alez bardzo plynna. Tylko nie inwestycja ;)

No i procent jaki :D

--
AS

Data: 2009-12-11 18:26:09
Autor: ąćęłńóśźż
inwestycja w wino/whisky
Wyparuje i nawet nie zauważysz różnicy na oko ;-)
JaC

-- -- -

No i procent jaki

Data: 2009-12-11 19:19:04
Autor: Adam Sito
inwestycja w wino/whisky
Wyparuje i nawet nie zauważysz różnicy na oko ;-)

Heh, w szkole na zajęciach z destylacji alkoholi pani nam wmawiała że jak destylat (zwany w zalezności od kraju bimbrem, whysky, koniak czy samagon) długo leżakuje i straci kilka procent, to nie jest to żadna strata a dzieki temu produkt finalny zyskuje na wartości. Tako też wmawiała mi przeuprzejma przewodniczka po destylerni glenmorangie, którą miałem okazję zwiedzać (i trunków kosztować...) w ostatnie wakacje ;-)

--
AS

Data: 2009-12-10 11:43:55
Autor: Valdi
inwestycja w wino/whisky
"Przemek" news:hfqhm1$3dh$1inews.gazeta.pl

Witam,

Cześć.

Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky.

Znasz się na tym, czy tylko chcesz inwestować na fali artykułów i info w
pseudo ekonomicznych programach w tv, jakich ostatnio pełno...?

Czy taka inwestycja na kilka lat daje szanse na zysk?

Jak kupisz "dobry stuff" wrzucisz go do piwnycy, za kilka lat sobie o nim
przypomnisz i znajdziesz jakiegoś konesera, która lubuje się w starych i co
najważniejsze elitarnych trunkach, to napewno :)

Ewentualnie w co zainwestowac
gotowke na 3-5 lat? Jakies lokaty strukturyzowane w banku?

Wpłać trochę na lokaty antybelkowe, za resztę kasy kup akcje jakiegoś kolosa
z WIG20 i czekaj.

Data: 2009-12-11 18:38:29
Autor: Arek
inwestycja w wino/whisky
Przemek napisał(a) w wiadomości: ...
Chcialbym poznac Wasza opinie na temat inwestowania w wino/whisky. Czy taka
inwestycja na kilka lat daje szanse na zysk?

Kilka lat to chyba nie. Poza tym chyba trzeba się trochę na trunkach
znać.
Flaszka 0,5l Delikatesowej 40% (nieco lepsza od Stołowej)
kosztowała coś ok. 1000PLZ.

Początek 1989. Na melinie w godzinach otwarcia monopolowych nieco taniej,
po godzinach nieco drożej. Kumpel miał 1USD ale na melinie złoty był
bardziej godny zaufania (!) niż waluty i oferowali tylko flaszkę. Kumpel
sprzedał dolara przygodnie spotkanej starszej pani po kursie wolnorynkowym
i za te złotówki nabył na tej samej melinie flaszkę i siarę.
O ile pamiętam Delikatesowa 0,5l kosztowała ok. 1000PLZ a dolar ok. 1200,
kolega sprzedał go nieco taniej.

Teraz nie wiem czy da się flaszkę za 5 dolarów kupić.

Arek

inwestycja w wino/whisky