inwigilacja obywateli przez władze - chipy RFID sš już w banknotach

Data: 2009-08-22 08:54:32
Autor: CC
inwigilacja obywateli przez władze - chipy RFID sš już w banknotach
Wizja Orwella totalnej inwigilacji obywateli przez władzę właśnie
realizuje się na naszych oczach - w banknotach montowane są chipy
RFID. Ale władza wam o tym nie powiedziała. Bedzie tłumaczyć ze to dla
waszego bezpieczeństwa ale przecież to działa tak: gdy Heniek z Mławy
zarobi w Irlandii 2000 euro no to urzad skarbowy sie do niego zglosi
ale gdy syn burmistrza Mławy weźmie łapówkę od developera 100 tys euro
to oczywiście nikt go nie bedzie niepokoił.
Mława to tylko taki przykład teoretyczny.
wiecej jest tutaj:
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=324:rfid-euro-dolary&catid=78:nwo&Itemid=27
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

Data: 2009-08-22 10:50:39
Autor: MH
inwigilacja obywateli przez władze - chipy RFID sąjuż w banknotach
Wizja Orwella totalnej inwigilacji obywateli przez w�adz� w�a�nie
realizuje si� na naszych oczach - w banknotach montowane s� chipy
RFID. Ale w�adza wam o tym nie powiedzia�a. Bedzie t�umaczy� ze to dla
waszego bezpiecze�stwa ale przecieş to dzia�a tak: gdy Heniek z M�awy
zarobi w Irlandii 2000 euro no to urzad skarbowy sie do niego zglosi
ale gdy syn burmistrza M�awy weźmie �apówk� od developera 100 tys euro
to oczywi�cie nikt go nie bedzie niepokoi�.
M�awa to tylko taki przyk�ad teoretyczny.
[...]

###Obywatele musz� za�oşyc w�adzy kaganiec i trzymac j� na smyczy###

JEZUU !! Ty w te pierdle wierzysz ?? Aleś ty GUPI !!!

MH

Data: 2009-08-22 12:28:51
Autor: boukun
inwigilacja obywateli przez władze - chipy RFID sąjuż w banknotach

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.00000090.4a8fb15fnewsgate.onet.pl...
Wizja Orwella totalnej inwigilacji obywateli przez wĹ&#65533;adzÄ&#65533; wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie
realizuje siÄ&#65533; na naszych oczach - w banknotach montowane sÄ&#65533; chipy
RFID. Ale wĹ&#65533;adza wam o tym nie powiedziaĹ&#65533;a. Bedzie tĹ&#65533;umaczyÄ&#65533; ze to dla
waszego bezpieczeĹ&#65533;stwa ale przecieĹź to dziaĹ&#65533;a tak: gdy Heniek z MĹ&#65533;awy
zarobi w Irlandii 2000 euro no to urzad skarbowy sie do niego zglosi
ale gdy syn burmistrza MĹ&#65533;awy weĹşmie Ĺ&#65533;apĂłwkÄ&#65533; od developera 100 tys euro
to oczywiĹ&#65533;cie nikt go nie bedzie niepokoiĹ&#65533;.
MĹ&#65533;awa to tylko taki przykĹ&#65533;ad teoretyczny.
[...]

###Obywatele muszÄ&#65533; zaĹ&#65533;oĹźyc wĹ&#65533;adzy kaganiec i trzymac jÄ&#65533; na smyczy###

JEZUU !! Ty w te pierdle wierzysz ?? Aleś ty GUPI !!!

MH

Głupi?
Już w styczniu 2004 roku pisałem:
RFID ma was zniewolic
Micro Chip RFID - z niemieckiego Radio Frequenz Identifikator
ma w przyszlosci zastapic tak zwany kod paskowy i miec zastosowanie we
wszelkich dziedzinach zycia spolecznego i gospodarczego panstw. Np. moze on byc
zamontowany w obcasach zakupionych butow i  w ten sposob bedzie mozna sledzic
droge nowego wlasciciela. Bedzie on zainstalowany we wszelkich kartach
kredytowych i telefonicznych. Ma byc on faza wstepna, przed przyszlosciowym
wprowadzeniem przymusowych szczepien chipow pod skore dla niewolnikow ludzkich.
Wyobrazmy sobie, ze bedzie obowiazywal przymus instalowania RFID Chipa w
podwoziach samochodow lub bedzie on tam instalowany nielegalnie, za
posrednictwem ktorego bedzie mozna obserwowac droge poruszania sie naszych
pojazdow. Nie jest to zadna fantastyka, wszakze juz dzis za pomoca sensorow
magnetycznych steruje sie na parkingach kierowcami i ustawianiem samochodow. W
niedawnym programie niemieckiej telewizji WDR (z  9.01.04) pokazywano jak nowe
Digitalscan na wyposazeniu policji i zamontowane na ulicach miast, obserwuja i
odczytuja rejestracje poruszajacych sie samochodow.
W tym samym programie, pare minut pozniej wciska sie nam o zlych stronach
komunizmu, Mao Tse Tungu i milionach ofiar glodu podczas jego rezimu. W ten
sposob probuje sie odwrocic uwage spoleczenstw od globalistycznych procesow
politycznych prowadzonych obecnie na swiecie, hucznie zwanymi swiatowa
liberalizacja, a w rzeczywistosci bedacymi niczym innym jak tworzeniem
swiatowego komunizmu, z centralnym osrodkiem syjonistow, za przyzwoleniem
niewolnikow. Dopiero pozniej nastapic ma prawdziwy holokaust i selekcja zdrowej
tkanki niewolnikow. Matrix faktycznie ma byc rzeczywistoscia. Nie jest to
pierwszy raz, ze niektorzy rezyserzy w swoich filmach ostrzegaja nas przed
grozacymi nam niebezpieczenstwami. O tym wspominal nam i dociekal nawet Cezary
Pazura w filmie Olafa Lubaszenki "E=mc&sup2;".
Wlasnie na etapie przejsciowym do calkowitego skolonializowania nas, na przekor
prawi sie nam o zlych stronach rasizmu i antysemityzmu. Probuje sie faktycznie
malowac atrape rasizmu, aby pod pozorem jego zwalczania miec wolna reke do
innych - tym razem prawdziwie totalitarnych - przedsiewziec. Jasiek z Toronto
mial niewatpliwie racje, obawiajac sie, ze cyferki na naszych kontach maja
zastapic nasze pieniadze w zydowskich bankach. Od stanu posiadania cyferek
bedzie zalezalo jak bardzo jestesmy zniewoleni i podporzadkowani wladzy
oligarchow. Finansowa petle na szyi probuje sie nam rowniez za posrednictwem
RFID Chipa zaciskac. Niewolnik musi byc calkowicie posluszny. Stare metody
kolonializacji nie przyniosly pozadanych skutkow i upadly. Polska jest mimo
uzaleznienia krajem z jeszcze w miare wolnym spoleczenstwem. Nie dajmy sobie
odebrac naszych swobod obywatelskich i bronmy sie przed wynarodowieniem,
przedkladajac prawo europejskie nad prawem narodowym i miedzynarodowym. Trwale
uzdrowienie spoleczne i gospodarki nastapi, gdy wyzwolimy sie od naszego
niewolnictwa wobec monopolu pieniadza z zydowskich bankow. Odprowadzajac
podatki od od odsetek od kazdej zlotowki jestesmy przez oligarchow dokladnie
zlustrowani. Nadchodzi czas na zmiany, tutaj i teraz. Zwrocmy uwage na nowy
projekt i dzialanie Kredytu Spolecznego, systemu monetarnego zdrowego, ktory
zrowna nasza sile nabywcza z podaza dobr, jakie mozemy wyprodukowac. Polacy
musza pozostac wolnym i niezaleznym narodem, az do czasu kiedy syjonisci zaczna
sie na marsa ewakuowac. Mialem proroczy sen, Bush juz zaczyna mowic o checi
budowania baz na Marsie. Komu i czemu one maja sluzyc?

Pozdrawiam
boukun

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fc6772f7545746a5/6cb5d9283c2c91be?hl=pl&q=rfid+ma+was+zniewolic#6cb5d9283c2c91be

boukun

Data: 2009-08-22 12:50:59
Autor: MH
> [...]

sie na marsa ewakuowac. Mialem proroczy sen, Bush juz zaczyna mowic o checi
budowania baz na Marsie. Komu i czemu one maja sluzyc?

A idźze , idźze ... Wiem , w wielu punktach rzeczywistość przerosła wizje
Orwellowskie. No , ale te pierdle powyżej , to już totalne SF.. Na poziomie
tekstu podawanego przez głównego wątkodawcę.. 20-to dolcówki wybuchające w NIEKTÓRYCH mikrofalówkach. Buahaha !!!  Każda mikrowela napirdala z taką samą
częstotliwością. 2.4GHz. Bo taka jest częstotliwość rezonansowa cząsteczki H2O.

MH

Data: 2009-08-22 14:17:06
Autor: bolek

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000000a2.4a8fcd93newsgate.onet.pl...

A idźze , idźze ... Wiem , w wielu punktach rzeczywistość przerosła wizje
Orwellowskie. No , ale te pierdle powyżej , to już totalne SF..
MH

Jeżeli technika na to pozwala, to ją na pewno ktoś wykorzysta.
A technika pozwala na to już dawno. Koszty spadają. Zyski rosną.

bolek

Data: 2009-08-22 16:14:41
Autor: MH
> [...]

> MH

Jeżeli technika na to pozwala, to ją na pewno ktoś wykorzysta.

Guzik prawda !! Teoretycznie tak , praktycznie NIE !! Wyobrażasz sobie ile
transponderów trza by postawić , aby zapewnić odpowiednią rozdzielczość
lokalizacji?? Ile banknotów przechodzi z łapy do łapy w przeciągu 1 sek. ?
A co za tym idzie , jakiej wydajności musiałyby być kompy zbierające taką masę
danych? Nie wspomnę już o aspekcie prawnym.. W/g aktualnych przepisów prawnych ,
jest to NIEMOŻLIWE !!!

Koszty spadają. Zyski rosną.

Przemyśl to ostatnie jeszcze raz..

MH --

Data: 2009-08-22 16:37:10
Autor: bolek

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000000b5.4a8ffd51newsgate.onet.pl...

> [...]

danych? Nie wspomnę już o aspekcie prawnym.. W/g aktualnych przepisów prawnych ,

Koszt czipa spada do zera.
Zysk z inwigilacji będzie coraz większy. Chociażby handlowy.
Wiedząc gdzie każdy się znajduje, gdzie kupuje, co kupuje,
można rządzić galaktyką.
Już nie wspominam aspektu politycznego, na każdego w ten sposób
można znaleźć haka.

bolek

Data: 2009-08-23 10:25:24
Autor: Marek
On 22 Sie, 16:14, "MH" <logizn...@op.pl> wrote:
> [...]

danych? Nie wspomnę już o aspekcie prawnym.. W/g aktualnych przepisów prawnych ,

Wystarcza transpondery w bankach i kilku sklepach w kazdej dzielnicy,
aby zidentyfikowac posiadacza np. co 2giego  banknotu.

A jesli chodzi o aspekt prawny...to ONI sie tym w ogole nie przejmuja.
Jako przyklad: nie istnieja w Polsce zadne przepisy na temat
gromadzenia, wykorzystywania, kasowania, udostepniania danych z setek
kamer w miastach i nad drogami. Kamery te rozpoznaja numery
rejestracyjne aut, a nawet twarze przechodniow.
Nowe dowody osobiste maja wlasnie zawierac dane, przy pomocy ktorych
kamery na odleglosc rozpoznaja osobe.

inwigilacja obywateli przez władze - chipy RFID sš już w banknotach