inwigilacja permanentna

Data: 2019-03-25 12:18:44
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
FB prawie nie uzywam ... ale konto mam, a nawet kilka.

I tak widze, ze ostatnio proponuje mi znajomych z miast, w ktorych przelotnie bylem.

niby nic dziwnego, ale:
-FB na telefonie nie uzywam. Nawet nie mam ... ale moze sie gdzies schowal, na pewno nie byl ustawiany.
-konta FB sa bez nr telefonu,
-konta e-mail do nich nie sa do telefonow podpiete, obluguje z komputera domowego.

No i skad ten **** wie, gdzie bylem ?

-znajomi mieli w gdzies kontaktach moj e-mail i nr telefonu, wiec powiedzmy, ze FB moj nr telefonu zna/moze sie domyslac.
-a aplikacje na smartfonie znaja nr telefonu ? Telefon go chyba sam nie zna, tak ogolnie rzecz ujmujac.

-w przegladarkach moglem sie z rzadka posluzyc ktoryms z tych adresow e-mail,
-telefon w domu korzysta z wifi i z tego samego adresu IP co i komputer, wiec mozna jakos przegladarki skojarzyc.

-ktoras z apek bankowych raportuje do FB ?

J.

Data: 2019-03-25 12:59:38
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-25 o 12:18, J.F. pisze:

FB prawie nie uzywam ... ale konto mam, a nawet kilka.

I posiadanie przynajmniej jednego konta wystarczy aby cię skutecznie
rozpoznać. Bo śledzić to i tak śledzą wszystkich.

[...]

Logowałeś się na jakąś stronę ze szpiegiem od FB będąc w tym mieście.
Ściągałeś dane mobilne telefonem będąc w tym mieście.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-25 14:35:57
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7afrm$gl9$1@node1.news.atman.pl...
[...]

telefonem moglem rozne rzeczy robic, ale przypominam - tam nie mam FB.
A moze i gdzies jest ... ale nie powinien wiedziec jaki telefon ma nr.

logowanie na strone www ... moglo sie zdarzyc, ale raczej na bankową, no chyba ze na poczte onetu.
Niektore banki bardzo lubia FB, to moze i cos tam odpalily :-)

Hm, a moze skorzystac z RODO i przejrzec dane ?

J.

Data: 2019-03-25 09:54:43
Autor: przemek.jedrzejczak
inwigilacja permanentna
Data: 2019-03-25 18:06:19
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-25 o 14:35, J.F. pisze:

[...]

Przegapiłeś kilka głośnych afer z FB i telefonami ludzi którzy mają tam konta.

logowanie na strone www ... moglo sie zdarzyc, ale raczej na bankową, no chyba ze na poczte onetu.
Niektore banki bardzo lubia FB, to moze i cos tam odpalily :-)

Wystarczy że wlazłeś na stronę z ciasteczkami do FB.
Strony onetu siały tym gównem jak kiedyś sprawdzałem.

Hm, a moze skorzystac z RODO i przejrzec dane ?

Kiedy zrozumiecie że google czy FB nie jest po to żeby wam robić
dobrze tylko że by zarabiać na informacjach jakie wam wydrą?

Pozdrawiam

Data: 2019-03-25 23:58:18
Autor: mrvtktjv
inwigilacja permanentna
On 25.03.2019 18:06, RadoslawF wrote:
W dniu 2019-03-25 o 14:35, J.F. pisze:
Przegapiłeś kilka głośnych afer z FB i telefonami ludzi którzy mają tam konta.
Nie tylko tych, którzy mają tam konta. Warto poczytać też o tzw. "shadow profiles" (nie jestem pewien, czy jest na to polskojęzyczne określenie).

Data: 2019-03-26 00:27:20
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-25 o 23:58, mrvtktjv pisze:

[...]

Jeśli masz na myśli osoby bez kont to chyba nie mają metody na
ustalenie ich tożsamości i powiązanie z telefonem. Ale może czegoś
nie wiem i jednak mają.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-27 18:44:28
Autor: Alf/red/
inwigilacja permanentna
W dniu 26.03.2019 o 00:27, RadoslawF pisze:
Jeśli masz na myśli osoby bez kont to chyba nie mają metody na
ustalenie ich tożsamości i powiązanie z telefonem.

Ależ wcale nie potrzeba. Im jest potrzebne tylko wiedzieć, czy osoba o identyfikatorze XYZ123QWE jest zainteresowana ubrankami dla niemowląt, tuningiem Łady, wycieczkami w okolice równikowe, czy narzędziami ogrodowymi. A czy to jest Jarosław K, czy Arnold B, to generalnie nie jest istotne.

--
Alf/red/

Data: 2019-03-27 20:08:40
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-27 o 18:44, Alf/red/ pisze:

[...]

Trochę masz rację ale: mam komputer stacjonarny w domu, mam prywatny
laptop, mam jeszcze tablet i jak wszyscy telefon. Dodatkowo stacjonarny
i laptop w pracy. Co oznacza ze jak mnie nie zidentyfikują to
istnieje u nich jako sześć różnych identyfikatorów.
I tracą bo w pracy przez osiem godzin w piątek przeglądałem oferty
żaglówek a w weekend ten komputer jest wyłączony. Jakby mnie
zidentyfikowali to walili by reklamami żaglówek na pozostałe
urządzenia. Dlatego duże firmy jak google czy FB tak sikają po
nogach żebyś im podał numer komórki.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-27 20:28:36
Autor: LordBluzg(R)
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-27 o 20:08, RadoslawF pisze:
[...]

Spróbuj sprofilować sobie przegladarkę i synchronizację :D

No i przynajmniej mają 6 różnych targetów na losowe reklamy. Czysty zysk :D

Inna sprawa, że nawet celowo co jakiś czas wyszukuję sobie coś, czego nie kupię ale cieszy oko. W ten sposób zmuszam ich do wyświetlania tego co ja chcę :)

Dlatego duże firmy jak google czy FB tak sikają po
nogach żebyś im podał numer komórki.

Nigdzie nie podaję numeru telefonu. Pewnie mają dane (bo go znają i pytają czy to mój numer) ale nie wolno im (jeszcze) profilować bez mojej zgody pod tym kątem.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy>>>

Data: 2019-03-28 00:08:00
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-27 o 20:28, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Czysta strata. Losowo dobrana reklama jest najtańsza.
Najdroższa jest spersonalizowana.

Inna sprawa, że nawet celowo co jakiś czas wyszukuję sobie coś, czego nie kupię ale cieszy oko. W ten sposób zmuszam ich do wyświetlania tego co ja chcę :)

Co oznacza że albo masz tylko jedno urządzenie albo powiązali twoje
urządzenia z tobą.

[...]

Jak masz urządzenie z androidem to musiałeś podać numer telefonu.
Nawet jeśli urządzenie to tablet bez możliwości dzwonienia.

Z FB tez była afera o wyłudzanie numeru telefonu do uwierzytelniania
a potem numer był dostępny w sieci.

Podobnie wyłudza numery microsoft. Tyle że numery podane im
jeszcze nie wyciekły do sieci.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-28 00:20:09
Autor: LordBluzg(R)
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-28 o 00:08, RadoslawF pisze:
[...]
[...]

Mylisz się. Cookies się nie myli :)

[...]

Nie, używam personalizacji przeglądarek i synchronizacji. Bardzo wygodne. Mogę sie wylogować i mieć tak jak Ty albo się zalogować i mieć historię, hasła...cokolwiek.

[...]

Nie, nie musiałem.

Nawet jeśli urządzenie to tablet bez możliwości dzwonienia.

Bez SIM? Skąd wyssałeś taką bzdurę?

Z FB tez była afera o wyłudzanie numeru telefonu do uwierzytelniania
a potem numer był dostępny w sieci.

Podobnie wyłudza numery microsoft. Tyle że numery podane im
jeszcze nie wyciekły do sieci.

Miszczu. FB/Google/G+ mają algorytmy. Skoro debile/znajomi podali całą książkę kontaktów do FB/inne to logiczne że wypadkowa podpowie mój numer :) Ja go nie akceptuję/nie wyrażam zgody i tyle.

Data: 2019-03-28 02:13:20
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-28 o 00:20, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Co do ceny?
Mam wrażenie że nie będziesz w staniu udowodnić że jest inaczej.

[...]

Twoja personalizacja sprawia że bez logowania do konta w przeglądarce
ta nie pamięta haseł. A wielki brat śledzi cię po IP a nie koncie
w przeglądarce.

[...]

Może jakieś antyczne, w Androidzie 2.x tego wymogu nie było.
W 4.x nie pamiętam, od wersji 5.x bez podania numeru nie przejdziesz
do używania urządzenia.

Nawet jeśli urządzenie to tablet bez możliwości dzwonienia.

Bez SIM? Skąd wyssałeś taką bzdurę?

Z obserwacji.

[...]

Ale przyznasz że go mają w dodatku powiązanego z nazwiskiem.
Ale nie akceptować i zaklinać rzeczywistość oczywiście możesz.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-28 09:35:21
Autor: LordBluzg(R)
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-28 o 02:13, RadoslawF pisze:

[...]

Ależ to czysta matematyka :) Automat zawsze coś personalizuje a jak widzi 6 różnych targetów to traktuje je osobno jako "nowy narybek"...no i oczywiście wrzuca te reklamiska przynoszące największy zysk a nie zaczyna od najtańszych :]

[...]

To ma wchuj roboty, bo pracuję z VPN dynamic + szybkozmienna lokalizacja na łączach GSM itp. Fakt, co jakiś czas czyszczę sobie cookies ale nie narzekam. Raczej kij ma 2 końce i staram się wykorzystać ich metody na własne potrzeby.

[...]

Że jak? Nówka cewka telefon, wkładam kartę i działa. Dostęp do Google Play jest przez konto google a nie numer telefonu :>
Generalnie jak ktoś nie korzysta z GP to nie tworzy konta, nie ma aktualizacji ale działać działa.

Nawet jeśli urządzenie to tablet bez możliwości dzwonienia.

Bez SIM? Skąd wyssałeś taką bzdurę?

Z obserwacji.

Hmm, mam na andku takie pudełko "Smart TV" bez sim i GPS i nigdy/przenigdy nie było powiązane z żadnym numerem a działa wyśmienicie. Nawet GPS działa (gry czy pogoda) android 5.x.

[...]

No przecież to jest jak klocki Lego. 2+2 jest cztery. Dodatkowo NIGDY nie podaję prawdziwego imienia ani nazwiska, nawet na FB. Jedynie z płatności google play może wynikać bo nie wiem jak oni rozwiązują komunikację z operatorem że ja to ja a czasem jakąś apkę kupię (mam abonament).
Ale nie akceptować i zaklinać rzeczywistość oczywiście możesz.

Jeszcze raz. Tam gdzie musiałem wyrazić na coś zgodę to wyraziłem ale nie miało to nic wspólnego z personalizacją reklam w powiązaniu z numerem telefonu.

Data: 2019-03-28 10:04:22
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-28 o 09:35, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Pojęcia nie masz o czym piszesz.
Skoro nie ma informacji że "cel" nie szukał towaru xxx to
skrypt wrzuca mu najtańsze reklamy dla wszystkich.
Jak jest informacja że "cel" szukał informacji o xxx
to reklama xxx będzie kilkukrotnie droższa od takiej
samej ale skierowanej do losowo wybranego celu.

[...]

Jesteś kolejnym który uważa że komputery wymyślili tylko dla twojej wygody?

[...]

Ale rozmawialiśmy o urządzenie z androidem bez możliwości dzwonienia
i własnego numeru. Skoro nie masz takiego tabletu to w celach testowych
zainstaluj sobie na kompie emulator androida. I skonfiguruj tego
androida tak aby działał bez podania numeru telefonu. Powodzenia.

[...]

Nie mam smart TV, ale z tego co wiem jego android jeż już
wstępnie skonfigurowane przez producenta tego smarta.

[...]

To mają cię otagowanego nieprawdziwym.
Do personalizacji reklam twoje prawdziwe nazwisko nie ma znaczenia.
Ważne że cię odróżnią od innych.

Ale nie akceptować i zaklinać rzeczywistość oczywiście możesz.

Jeszcze raz. Tam gdzie musiałem wyrazić na coś zgodę to wyraziłem ale nie miało to nic wspólnego z personalizacją reklam w powiązaniu z numerem telefonu.

No i wyraziłeś na śledzenie i powiązywanie do twoich urządzeń.
Zarabianie na spersonalizowanych reklamach to wartość dodana.
Dostali bez twojej zgody.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-29 09:05:51
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Thu, 28 Mar 2019 02:13:20 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

W kraju neostrady ? Na urzadzeniach mobilnych, gdzie IP wspoldzielony ?

[...]

Ale uzywania do FB, czy uzywania telefonu ?
Nie pamietam ... chyba sie nie pytal o wlasny nr telefonu.
A moze i pytal, ale olalem ...

Nawet jeśli urządzenie to tablet bez możliwości dzwonienia.
Bez SIM? Skąd wyssałeś taką bzdurę?
Z obserwacji.

Android przy pierwszym uruchomieniu, czy jakis jeden jego program ?

[...]

No chyba, ze znajomi maja zapisany pod haslem "Misiek" :-)

J.

Data: 2019-03-29 15:43:47
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-29 o 09:05, J.F. pisze:

[...]

IP to pierwszy szczebel do identyfikacji.

[...]

Urządzenia z androidem.

Nie pamietam ... chyba sie nie pytal o wlasny nr telefonu.
A moze i pytal, ale olalem ...

http://www.national-geographic.pl/ludzie/facebook-przyznaje-sie-sprzedaje-numery-telefonow-uzytkownikow-reklamodawcom-dziennikarskie-sledztwo

"Najbardziej niepokojące jest to, że dowiedzieliśmy się, że numery telefonów załadowane do systemu w ramach synchronizacji kontaktów (których użytkownik nie jest właścicielem i nie umieszczał ich w informacjach swojego konta) zostały wykorzystane do reklam"

[...]

Weź pod uwagę że sporo znajomych może go mieć zapisanego w kontaktach
a niektórzy pod prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-29 15:54:06
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7lavl$412$1@node1.news.atman.pl...
[...]

A raczej ostatni powinien byc.

Choc przy niektorych moze sie dac zauwazyc, ze maja staly ... ale to trzeba miec inny sposob okreslenia tozsamosci :-)

[...]

Ale to Facebook, a nie google.
Nawiasem mowiac - FB tez nigdy nr telefonu nie podawalem.

[...]

No wlasnie - przez kontakty.
Tylko co ma znaczyc "nie jest wlascicielem" ?
To moje kontakty sa ... no - moje i Googla :-)

[...]

A po zmianie karty ?

[...]

Ale to juz trzeba wyzszej inteligencji, zeby ustalic czy wlasciwy jest "Radoslaw P.",
"Radek z wrocka", czy "Misiek". Co prawda google w AI mocne jest :-)

Tym niemniej ... dla policji mocne narzedzie ... ale czy maja dostep ?

J.

Data: 2019-03-29 16:37:47
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-29 o 15:54, J.F. pisze:

[...]

Ty czytasz to co piszesz?

Choc przy niektorych moze sie dac zauwazyc, ze maja staly ... ale to trzeba miec inny sposob okreslenia tozsamosci :-)

Mają. IP to pierwszy szczebel. Bo nawet ci którzy mają stały czasami
nie wiedzą że dzielą ten IP z kimś innym od tego samego dostawcy.

[...]

A to przepraszam.
Porada jak do poprzednika: zassij sobie na kompa emulator androida
(darmowy i legalny), zainstaluj a następnie uruchom i przejdź
przez konfiguracje androida bez podania numeru telefonu.
Możesz to nawet potem opisać na grupie.  :-)

[...]

A twoje kontakty powinny być twoje a nie twoje i jakiejś firmy.
Ostatnio z kompa wywaliłem skypa bo mikrosoft uznał że lista moich
kontaktów jest też jego i może je udostępniać komu chce.

[...]

To było na tablecie i na emulatorze, karty telefonicznej nie miały. :-)

[...]

Wbrew pozorom nie trzeba.
Skoro loguje się w innym rejonie kraju to nie jestem Radkiem z Wrocka.
A biorąc że normalny i typowy ludek ma powiązane konta (bo łatwiej się
logować) do tego ma wspólne kontakty z podobnymi ludźmi to w
rzeczywistości mało kto rozumie jak banalna jest jego identyfikacja.

Tym niemniej ... dla policji mocne narzedzie ... ale czy maja dostep ?

Amerykańska ma.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-29 18:37:55
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Fri, 29 Mar 2019 16:37:47 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

W sensie, ze sie nie zrozumielismy ?
Dla Ciebie pierwszy to najmniej istotni, a dla mnie ostatni to
najmniej istotny, a nie ostateczny :-)

[...]

Wrecz bym rzekl, ze to typowe.
Nawet jak ktos ma staly IP w domu, to pewnie ma routerek z wifi, i
zona ma telefon, dziecko ma komputer ...

[...]

No i jaki numer podales ? 555-5555 ?

[...]

A zes przyklad wymyslil. To juz wymaga ustalenia, ze "z wrocka" oznacza miejscowosc,
sprawdzenia logowan - czyli calkie niezlej inteligencji.

[...]

Chyba srednio. Ma, jak zalatwi nakaz z sadu.
A to jakby zahacza o przeszukanie danych innych ludzi, o nic nie
podejrzanych, to trzeba dobrze uzasadnic.

J.

Data: 2019-03-29 19:14:16
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-29 o 18:37, J.F. pisze:

[...]

Pierwszy z setek tysięcy zawęża najczęściej do setki.
A istotne są wszystkie, bo liczy się zidentyfikowanie.

[...]

Też.

[...]

W tablecie podałem prawdziwy, próba wpisania odpowiedniej liczby
cyferek nie sprawdziła się a urządzenie i tak miało służyć do
czytanie ebooków. Stron www na tym nie przeglądam.
W emulatorze jak mi przypomniało to olałem i wywaliłem z kompa.
W sumie to tylko nowego androida chciałem obejrzeć na tym więc odpuściłem.

[...]

Mylisz skrypty z inteligencją.

[...]

Tak to było przed tym jak im dwie wieże rozpierniczyli.
A to dosyć dawno temu było. Teraz jest lekko inaczej.

A to jakby zahacza o przeszukanie danych innych ludzi, o nic nie
podejrzanych, to trzeba dobrze uzasadnic.

Ty tak na poważnie? O kraju który do dzisiaj na wynajętym zagranicznym
terenie ma więzienie gdzie przytrzymują ludzi bez wyroku.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-29 20:09:22
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Fri, 29 Mar 2019 19:14:16 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Setki ? Neostrada ma chyba wiekszy rozrzut.
A sieci GSM ... z dokladnoscia do operatora ?

Cookie jest jednak precyzyjne ... i wiele wiecej nie potrzebuje.

[...]

I co - zadzwonili ?

i tak miało służyć do czytanie ebooków.

No i reklam :-)

[...]

Moze i ktos czasem przeglada takie dane i odpowiednio programuje
skrypt, ale jak ma to dzialac z miliardami ludzi i na calym swiecie
.... ciezkie zadanie.

[...]

Ale widzisz - na zagranicznym.
Bo do siebie jakos nie chca sprowadzic ... czyzby aresztanci mieli
swoje prawa ?
A potyczki prawne Apple pamietasz ?

J.

Data: 2019-03-30 12:56:27
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-29 o 20:09, J.F. pisze:

[...]

A czytałeś mój opis 6 urządzeń łączących się z siecią?
Cookie na takich zestawach się wykłada.
Więc przestaje być użyteczne o precyzji nie wspomnę.

Dlatego identyfikacja jest stopniowa i pierwszy stopień to zawsze
będzie IP lub operator w przypadku telefonów i podobnych.
Nawet jeśli to IP zawęzi tylko do jednej dziesiątej kraju.

[...]

A mieli dzwonić?
Oni chcieli bardzo poznać mój numer w celu identyfikacji
a nie do dzwonienia.

i tak miało służyć do czytanie ebooków.

No i reklam :-)

Nie wedle mojego zdania. I reklam nie wyświetla.
Zdanie kilku nawet sporych firm mnie nie interesuje.

[...]

Nad takimi skryptami siedzą cały czas i je ulepszają.
Bo z tego im kasa leci.

[...]

Tacy nie mieli ale zawsze jakiś przeciwnik polityczny może to wyciągnąć
i uwalić komuś karierę. Dlatego bezpieczniej za granicą i w bazie wojskowej.

A potyczki prawne Apple pamietasz ?

To akurat było apple potrzebne aby uwiarygodnić się przed kupującymi
ich urządzenia.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-30 13:14:57
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sat, 30 Mar 2019 12:56:27 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Jest bardzo precyzyjna.
Tylko czasem trzeba/warto ustalic dalsza tozsamosc, jesli tych 6
urzadzen nalezy do jednego uzytkownika.

I do tego sluza inne techniki, glownie z uzyciem cookie :-)

Dlatego identyfikacja jest stopniowa i pierwszy stopień to zawsze
będzie IP lub operator w przypadku telefonów i podobnych.
Nawet jeśli to IP zawęzi tylko do jednej dziesiątej kraju.

No i co - wyswietlisz zonie reklame porno stron, bo maz ma to samo IP?
:-)

[...]

No to:
-co to za indentyfikacja, skoro mozna podac byle jaki ?
-czemu byle jaki nie przeszedl ?

i tak miało służyć do czytanie ebooków.
No i reklam :-)
Nie wedle mojego zdania. I reklam nie wyświetla.
Zdanie kilku nawet sporych firm mnie nie interesuje.

To sie zmieni :-)
Tzn zdanie swoje bedziesz mogl miec, ale reklamy sie beda wyswietlac
:-)

A potyczki prawne Apple pamietasz ?
To akurat było apple potrzebne aby uwiarygodnić się przed kupującymi
ich urządzenia.

No ale nie dali.
I rzekoma "amerykanska policja" jakos nie dostala dostepu :-)

J.

Data: 2019-03-30 15:35:06
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-30 o 13:14, J.F. pisze:

[...]

Opiszesz te "inne techniki, glownie z uzyciem cookie"?

[...]

Pierwszy stopień nie oznacza jedyny.  :-)

[...]

Byle jakiego nie przyjęło.

-czemu byle jaki nie przeszedl ?

Ich się spytaj.
Teoretycznie mogą mieć aktualne spisy numerów.

[...]

U większości już się te reklamy wyświetlają, u mnie bardzo niewiele.
A co będzie kiedyś to zobaczymy jak dożyjemy.

[...]

W tysiącach przypadków dostała a w jednym nagłośnionym nie.
Po to żeby idioci wierzyli jakie to apple dobre dla użytkownika.
I idioci wierzą do dzisiaj.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-30 18:03:53
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sat, 30 Mar 2019 15:35:06 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Trzeba poczekac az delikwent zaloguje sie do jakiejs wspolpracujacej
strony, i juz mu sie cookie zalozy/powiaze.

[...]

W naszym kraju ? No coz, moze i sa lepsi niz operatorzy.

Na moj gust cos kiepsko podawales.
Jesli mnie pamiec nie myli, to dawniej bylo tak:
-telefon startuje bez cudow,
-konto google jest potrzebne do kiosku/sklepu google,
-do zalozenia konta istotnie chcial nr telefonu ...
-... ale z telefonu androidowego zalozysz konto bez numeru.

Jakos wiaze to konto z telefonem, w sensie urzadzenia - nie numeru.
Moze imei, moze jakis inny unikalno-losowy numer, np identyfkator
reklamowy.

[...]

Albo w innych przypadkach policja byla rozsadniejsza, przychodzila z
urzadzeniem i nakazem z sadu.

J.

Data: 2019-03-30 23:44:22
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-30 o 18:03, J.F. pisze:

[...]

Nie zadziała jak używam kilka urządzeń, FB załatwiam brakiem konta na FB
więc moment sczytania ciasteczek nie zachodzi.

[...]

Nie są lepsi, mogą mieć z operatorami umowę.
Ale może faktycznie im wystarczy że co trzeci idiota ma konto
tam gdzie chcą i udostępnia im swoje książki telefoniczne.

Na moj gust cos kiepsko podawales.
Jesli mnie pamiec nie myli, to dawniej bylo tak:
-telefon startuje bez cudow,

Mój owszem, a jest z androidem.

-konto google jest potrzebne do kiosku/sklepu google,

Jak znam życie to do kilku rzeczy więcej, ale formalnie
konta tam nie mam.

-do zalozenia konta istotnie chcial nr telefonu ...
-... ale z telefonu androidowego zalozysz konto bez numeru.

Telefon (z aktywną kartą) zna swój numer więc nie pyta. :-)

Jakos wiaze to konto z telefonem, w sensie urzadzenia - nie numeru.
Moze imei, moze jakis inny unikalno-losowy numer, np identyfkator
reklamowy.

To samo co wyżej   :-)

[...]

Albo na placu czerwonym rozdawali moskwicze.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-31 00:00:11
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sat, 30 Mar 2019 23:44:22 +0100, RadoslawF napisał(a):
[...]

Ale czy musisz uzywac FB ? Wystarczy, ze jakas inna strona umiesci ich skrypt/element.

[...]

A teraz jeszcze RODO mamy ...

[...]

Bez cudow, czyli o zaden nr telefonu nie pyta.

-konto google jest potrzebne do kiosku/sklepu google,
Jak znam życie to do kilku rzeczy więcej, ale formalnie
konta tam nie mam.

To nie mozesz zadnego programu ze sklepu zainstalowac - po co ci
smartfon ?

-do zalozenia konta istotnie chcial nr telefonu ...
-... ale z telefonu androidowego zalozysz konto bez numeru.
Telefon (z aktywną kartą) zna swój numer więc nie pyta. :-)

Zna ? mam watpliwosci.

Ale nie musi miec aktywnej karty, moze byc bez karty, przez wifi..

Jakos wiaze to konto z telefonem, w sensie urzadzenia - nie numeru.
Moze imei, moze jakis inny unikalno-losowy numer, np identyfkator
reklamowy.
To samo co wyżej   :-)

W kazdym badz razie o zaden nr telefonu nie pyta.

J.

Data: 2019-03-31 14:22:49
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-31 o 00:00, J.F. pisze:

[...]

I od takiej strony dostaje ciasteczko. A FB je sobie odczyta dopiero
jak wejdę na swoje konto.

[...]

My mamy, zagraniczna firma z dostępem do bazy danych polskiej firmy
już nie koniecznie.

[...]

Nie wiem czy żaden, nie miałem wszystkich, z androidem mam
tylko jeden.

[...]

Do dzwonienia.

[...]

Wtedy nie ma numeru od operatora.

[...]

Po co ma pytać o coś co już zna?

Pozdrawiam

Data: 2019-03-31 19:23:26
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sun, 31 Mar 2019 14:22:49 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Nie tylko - takze przy kazdej z takich wspolpracujacych stron.

Najwazniejsze - wystarczy jedna taka strona do ktorej sie zalogujesz,
zeby FB czy Google wiedzieli kto uzywa tej przegladarki.

[...]

To mamy dwa problemy:
-krajowa firma jej udostepnila,
-ta zagraniczna tez chce na tym zarobic i reklamy sprzedaje.   I tu ich mozna dopasc :-)

[...]

Do samego dzwonienia to sa lepsze ... telefony :-)

[...]

A konto googla potrafi zalozyc, bez podania nr telefonu.

[...]

Czy aby na pewno zna ? Patrz wyzej chocby.

A jak karte zmienie ... i nr telefonu ?

J.

Data: 2019-03-31 19:55:07
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-31 o 19:23, J.F. pisze:

[...]

Skąd?
Ciasteczko jakie dostaje od strony współpracującej z FB nie zawiera
mojego loginu ani danych a tylko informacje że ten komputer "był"
u nich na stronie.
Jak wejdę na stronę FB to ona sobie te "swoje" ciasteczka sczyta
i wie gdzie i kiedy byłem.
Coś się w tych zasadach zmieniło czy tylko wydaje ci się że jest inaczej?

[...]

To dlaczego nasi prokuratorzy nie dopadają googla czy FB?

[...]

Nie znalazłem z lepszą baterią.

[...]

Zakładałeś osobiście?

[...]

Uważasz że telefon nie zauważy zmiany numeru?
Mój to nawet wyświetla mi nazwę operatora a przecież z palca
mu nie wpisywałem.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-31 20:32:23
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sun, 31 Mar 2019 19:55:07 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Wydaje mi sie, ze jest inaczej. Ta wspolpracujaca strona przez skrypt
przekaze FB tozsamosc zalogowanego. FB sobie zapamieta w cookie i
bedzie wiedzial.

No bo skad FB by wiedzial, w jakim miescie bawilem ?

[...]

Nie maja takiego przykazania ... jeszcze ?

[...]

Po co ci lepsza bateria, skoro w komplecie z nia jest szybka
rozladowarka :-)

[...]

Tak, wielokrotnie.

[...]

Moze i zauwazy ... ale konta googla bedzie nadal uzywal.

Mój to nawet wyświetla mi nazwę operatora a przecież z palca
mu nie wpisywałem.

Nazwa operatora to jest na karcie SIM. Nie tyle nazwa, co nr sieci, telefon sam ja tlumaczy na nazwe.

J.

Data: 2019-03-31 21:49:45
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-31 o 20:32, J.F. pisze:

[...]

Wszedłeś w tym mieści na jakąś stronę w ciasteczkami od FB i potem
FB przeczytał te ciasteczka. I wiedział że byłeś w weekend w xxx.  :-)

[...]

A nawet jakby mieli to na razie sędzia w usa będzie decydował
o nieruchomościach w polsce a nie sędzia w polsce o amerykańskiej
firmie.

[...]

Potrafię tę rozładowarkę nieźle skonfigurować.
W wersji dla niekumatych powyłączac to co innym jest do życia
niezbędne jak transfer do sieci, lokalizacja GPS i śledzenie.

[...]

Widać ma inną metodę identyfikacji takiego telefonu.
Ewentualnie telefon był już wcześniej skonfigurowany
z kartą i teraz nie żąda kolejnej.

[...]

Bo już był skonfigurowany.

Mój to nawet wyświetla mi nazwę operatora a przecież z palca
mu nie wpisywałem.

Nazwa operatora to jest na karcie SIM.
Nie tyle nazwa, co nr sieci, telefon sam ja tlumaczy na nazwe.

A numeru telefonu nie ma na karcie SIM?

Pozdrawiam

Data: 2019-03-31 22:32:58
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Sun, 31 Mar 2019 21:49:45 +0200, RadoslawF napisał(a):
[...]

Jakos tak to pewnie bylo ... tylko ze na te strony wchodzilem z
telefonu. A na FB wchodzilem z komputera domowego.

Na telefonie moglem jakies FB strony otwierac - ale bez logowania.

[...]

Ale mowimy o polskiej firmie - ktora w Polsce reklamy sprzedaje.

Cos mi chodzi po glowie, ze Google Polska juz odpowiadal, zeby go nie
mylic z amerykanskim, ale przed Chinczykami to sie ugial, Unia jakies
kary na niego naklada, teraz wiecej zagranicznych firm trzesie d*
przed RODO - moze sie boja, ze jakis europejski sedzia ich bedzie
sadzil :-)

A konto googla potrafi zalozyc, bez podania nr telefonu.
Zakładałeś osobiście?

Tak, wielokrotnie.

Widać ma inną metodę identyfikacji takiego telefonu.

Chocby identyfikator reklamowy :-)

Ewentualnie telefon był już wcześniej skonfigurowany
z kartą i teraz nie żąda kolejnej.

A przeciez moglem sprzedac, albo kupic uzywany ...

[...]

Tak ogolnie nie ma.
Niektorzy operatorzy moga umieszczac gdzies w kontatach.

Albo np numer przenosze.
Dostaje od nowego operatora zamkniety pakiet z karta, i tymczasowym
numerem, a po przelaczeniu karta ma moj stary nr.
To kiedy oni zapisuja ten wlasciwy nr na karcie ?

J.

Data: 2019-04-01 02:02:21
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-31 o 22:32, J.F. pisze:

[...]

W telefonach masz jeszcze problem synchronizacji danych do chmury.
Diabli wiedzą czy nie synchronizuje ciasteczek.

To dlaczego napisałeś:
"-ta zagraniczna tez chce na tym zarobic i reklamy sprzedaje"
Może napisz jeszcze raz co miałeś na myśli.

[...]

Bo tam mają rynek który nie chcą stracić.
Podobnie może być z dużymi krajami z unii.

A konto googla potrafi zalozyc, bez podania nr telefonu.
Zakładałeś osobiście?

Tak, wielokrotnie.

Widać ma inną metodę identyfikacji takiego telefonu.

Chocby identyfikator reklamowy :-)

Może.

Ewentualnie telefon był już wcześniej skonfigurowany
z kartą i teraz nie żąda kolejnej.

A przeciez moglem sprzedac, albo kupic uzywany ...

Wstępna konfiguracja jest robiona raz.
W niektórych przypadkach robi to nawet producent urządzenia.

[...]

Przy zmianie karty dostajesz kartę z nowym numerem a centrala ma
informację że twój xxxx ma teraz kartę xyxy. Skąd to wie telefon?
Chyba jednak taka informacja idzie z centrali w jakimś protokole wywołania.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-01 11:51:16
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7rkf2$70k$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Moze i synchronizuje, ale na domowym komputerze uzywam calkiem innych kont.

Poza tym ... FB ma dostep do chmury googla ?

To dlaczego napisałeś:
"-ta zagraniczna tez chce na tym zarobic i reklamy sprzedaje"
Może napisz jeszcze raz co miałeś na myśli.

Google/Alphabet chce zarobic, ale dzialalalnosc u nas prowadzi przez Google Polska sp z o.o.,
lub Google Ireland.

I tu juz jest podstawa do interwencji :-)

[...]

A taka Polska, ze swoimi 40 mln ? :-)

[...]

A potem robie reset do ustawien fabrycznych ...

[...]

A moze telefon nie wie ?

Za to chyba moga byc jakies protokoly miedzy centrala a karta, i kto wie - moze na karcie sie cos ustawia.

J.

Data: 2019-04-01 14:02:40
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-04-01 o 11:51, J.F. pisze:

[...]

A jesteś pewny że nie ma? Może w ramach współpracy bezgotówkowo
wymieniają się danymi. No i tych chmur jest więcej niż tylko
od googla. Na tablecie mam soft do chmury googla, mikrosoftu
i samsunga. I ten ostatni bombarduje mnie kilka razy dziennie
prośba o aktywowanie chmury. Pytanie po co?

To dlaczego napisałeś:
[...]

Działalność wykazująca zyski nie prowadzi przez google polska.
Już nawet kiedyś artykuł o tym czytałem.

I tu juz jest podstawa do interwencji :-)

I dlatego podstawy nie ma.

[...]

Mało ludzi a jeszcze mniej chętnych do płacenia za reklamy.

[...]

Który będzie resetem do ustawień producenta urządzenia a nie
producenta systemu.

[...]

A może wie.  :-)

Za to chyba moga byc jakies protokoly miedzy centrala a karta, i kto wie - moze na karcie sie cos ustawia.

Wymieniałem stosunkowo niedawno telefon i musiałem wymienić kartę.
W punkcie u operatora dali mi pierwsza wolną (z innym numerem)
i powiedzieli ze zanim centrale dostają informacje że mój numer
obsługuje karta z nowym numerem minie ze dwie godziny.
Więc ustawia się nie na karcie.
Ale zawsze istnieje możliwość że ten co mi tak tłumaczył wie jeszcze
mniej niż ja. :-)

Pozdrawiam

Data: 2019-04-01 14:25:38
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7sulm$e77$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Mozliwe. W koncu wspolpraca jest lepsza niz konkurencja :-)

No i tych chmur jest więcej niż tylko
od googla. Na tablecie mam soft do chmury googla, mikrosoftu
i samsunga.

Ale to telefon z androidem, wiec co mialby tam MS robic ...

A nie pisze po co ? :-)

To dlaczego napisałeś:
[...]

A faktury polskim firmom kto wystawia ?

[...]

Nie tak malo, patrzac na krajowe strony.
Ale moze istotnie kraik na tyle maly, ze mozna sie na niego wypiac dla przykladu :-)

Ciekawe co by bylo, gdyby sie tak Unia obrazila na Androidy ...

[...]

Ale producent na pewno nie wiedzial, jaki nr telefonu bedzie na tym uzywany :-)

[...]

Moze ... ale na ile sie orientuje, to nie wie. To wie tylko Centrala :-)

[...]

Ale nie wiesz, czy za te 2h karta nie wymienila sobie z Centrala jakis informacji i czy nie zapamietala ich w sobie (na karcie).

J.

Data: 2019-04-01 19:49:08
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-04-01 o 14:25, J.F. pisze:

No i tych chmur jest więcej niż tylko
od googla. Na tablecie mam soft do chmury googla, mikrosoftu
i samsunga.

Ale to telefon z androidem, wiec co mialby tam MS robic ...

To akurat jak pisałem tablet. Poza softem do chmury były tam
jeszcze elementy pakietu office które same się aktualizowały.
Pomogło dopiero dezaktywacja, urządzenie to tablet Samsunga.

I ten ostatni bombarduje mnie kilka razy dziennie
prośba o aktywowanie chmury. Pytanie po co?

A nie pisze po co ? :-)

Pisze że dla mojego dobra, ale jak przeczytałem jakie chce uprawnienia
to uznałem że moje dobro pozostaniu u mnie.

To dlaczego napisałeś:
[...]

Jak przyjmuje i płaci to google polska jak wystawia z rachunkiem za
usługę to już głównie google nie polska.
Zyski są opodatkowane gdzie indziej.

[...]

Nie da rady. Oni mogą walnąć karę za coś konkretnego z czym
się szarpią od lat. Zablokować sprzedaży urządzeń nie będą
w stanie. Bo zwolennicy i tak kupią z chin z jeszcze większym
syfem w sofcie.

[...]

Ale ustawił że urządzenie sobie przeczyta z karty i nie będzie dupy
zawracał użytkownikowi jak na na emulatorze czy tabletach bez modułu
telefonicznego.

[...]

Ktoś kto się naprawdę orientuje nie pisze "a może".
Pisze jak jest i skąd taką informacje ma.
Chcesz to napisać?

[...]

Ja na pewno nie wiem.
Czy android na pewne takiej informacji z karty nie przeczyta?
Zależy od piszącego soft czy taka możliwość przewidział.

Pozdrawiam

Data: 2019-04-01 21:19:54
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
To dlaczego napisałeś:
[...]

Ale jak sie zablokuje GP, to beda jakies zyski ?
Albo nie zablokuje, tylko opodatkuje platnosci zagranicznym reklamodawcom, czy chocby zabroni wliczac w koszty ...

Ciekawe co by bylo, gdyby sie tak Unia obrazila na Androidy ...
Nie da rady. Oni mogą walnąć karę za coś konkretnego z czym
się szarpią od lat.

Konkretnie - za nieprzestrzeganie RODO, za monopole itp .

Zablokować sprzedaży urządzeń nie będą
w stanie. Bo zwolennicy i tak kupią z chin z jeszcze większym
syfem w sofcie.

To jeszcze mozna zablokowac na poczcie i UC :-)

Albo nie blokowac - Chinczyki zarobia, a Samsung i Google straca :-)

[...]

A ja nie wsadze karty, a konto googla i tak zaloze.

[...]

Z skad wiesz, ze ma ? :-)

Takie informacje sie przewijaly w roznych miejscach, i to jeszcze za starych telefonow.
Smartfony tu nic nie zmieniaja ... no chyba, ze ktos zrobil ukłon w strone Googla czy NSA..

[...]

Moze przeczyta, a moze beda to informacje ukryte.

Dosc, ze SIM jest dosc cwany, i jakies tam ambitniejsze mozliwosci ma.
Lub mial.
https://pl.wikipedia.org/wiki/SIM_Application_Toolkit

Ale ktorys operator uzywa do wpisania gdzies na karcie przypisanego nr telefonu ?
Nie wiem, zasadniczo nie ma takiej potrzeby.

J.

Data: 2019-04-01 22:22:38
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-04-01 o 21:19, J.F. pisze:

To dlaczego napisałeś:
[...]

Skoro te płatności dla googla nie idą przez polskę to polska
tego nie zablokuje.

Ciekawe co by bylo, gdyby sie tak Unia obrazila na Androidy ...
Nie da rady. Oni mogą walnąć karę za coś konkretnego z czym
się szarpią od lat.

Konkretnie - za nieprzestrzeganie RODO, za monopole itp .

Dwa czy trzy lata sprawy w sądzie wyrok a potem dwa razy dłużej
odwołanie.

Zablokować sprzedaży urządzeń nie będą
w stanie. Bo zwolennicy i tak kupią z chin z jeszcze większym
syfem w sofcie.

To jeszcze mozna zablokowac na poczcie i UC :-)

Tak jak kiedyś usa wprowadziły prohibicję i zablokowały alkochol.
Sami się z tego śmieją do dzisiaj.

Albo nie blokowac - Chinczyki zarobia, a Samsung i Google straca :-)

Google straci jak spadnie sprzedaż urządzeń z androidem.
Ale zarabia też na użytkownikach komputerów.

[...]

Pytanie czy na nowym telefonie bez karty założysz.
Sprawdź i daj znać.
Moje xiaomi ne chciało ze mną rozmawiać dopóki nie dostało
karty telefonicznej.

[...]

Bo wali reklamami jakby miało taką informację.

Data: 2019-04-02 12:42:32
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q7trv4$asb$1@node1.news.atman.pl...
[...]

I na to sa metody.

Pamietasz jak USA wymuszalo FATCA ? Te umowe od bankow ..

[...]

A jednak Unii zaplacili bez wyroku :-)

[...]

Smieja, smieja, a bywa, ze ponizej 26 lat alkoholu nie kupisz :-)

Za to powoli zaczynaja sie smiac z zakazu trawki :-)

[...]

A probowales wsadzic stara i nieaktywna ?
Albo Aero 2 ... i niech sie doszukuje numeru :-)

[...]

Naprawde ? Mnie nie wali ... tylko ten FB ...

J.

Data: 2019-04-02 13:01:36
Autor: RadoslawF
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-04-02 o 12:42, J.F. pisze:

[...]

Pamiętam. Ale ty sugerujesz coś dokładnie odwrotnego.
A może przegapiłem że to my jesteśmy najsilniejszym mocarstwem
a USA żebrze u naszych bram żeby im wizy dla obywateli
znieść?

[...]

Widać uznali że tak będzie taniej.

[...]

Na na imprezach nastolatków alkochol się leje. Cud panie cud.

[...]

Nie, chciałem bez karty najpierw pooglądać tę ich nakładkę
czyli MIUI, ale się nie dało więc grzecznie włożyłem kartę.

[...]

Reklamami wali wszystkim, tym mądrzejszym może nie walić w telefonie.
Ale pewnie też do czasu.
Z FB jest ten problem że to nie oni walą te reklamy a tylko reklamy
są dobierane na podstawie śledzenia cię przez nich.
Więc większość nie wie skąd i dlaczego takie reklamy.
Poza reklamami na ich stronie.

Pozdrawiam

Data: 2019-03-26 01:58:41
Autor: ANTI junta EUdSSR
inwigilacja permanentna
mrvtktjv wrote:
Nie tylko tych, którzy maja tam  konta. Warto poczytac tez o tzw.  "shadow profiles" (nie jestem  pewien, czy jest na to polskojezyczne  okreslenie).
 Logo - powinno sie nazywac         'ukryte profile'  Jeden z drugim zacznij od...  http://bit.ly/2TY9vEV  uwazaj zeby cie szlag nie trafil!

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDIstan,  to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Kontynuacja polityki adUlfa,
neoPRL w ponownym rozbiorze
http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-03-26 22:15:08
Autor: ANTI junta EUdSSR
inwigilacja permanentna (c.d.)
ANTI junta EUdSSR wrote:
Jeden z drugim zacznij od...

http://bit.ly/2TY9vEV

nastepnie...  http://bit.ly/2JFHQUh
uwazaj zeby cie szlag nie  trafil!

ponowna przestroga przed
ekshibicjonizmem, wlasnej
ciezkiej choroby niedowarto-
sciowania!)

--

Oto jak kalifat germanistan kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-03-25 15:23:18
Autor: ANTI junta EUdSSR
inwigilacja permanentna
"J.F." wrote in message:
FB prawie nie uzywam ...

Tu...

http://bit.ly/2Wm2WZg

masz odpowiedz!

1. uzywac tylko odbior sputnikow
   bez posranych wspomagan.

2. odstrzelic gUUrgułowy kiosk jako
   glowny inwigilator.

3. wypierdolic na smietnik srakofon i
   przestac gledzic; robiac z siebie
   glupca przed publika!

Data: 2019-03-28 20:13:21
Autor: J.F.
inwigilacja permanentna
Dnia Mon, 25 Mar 2019 15:23:18 +0100 (GMT+01:00), ANTI junta EUdSSR
napisał(a):
"J.F." wrote in message:
FB prawie nie uzywam ...
Tu...
http://bit.ly/2Wm2WZg

masz odpowiedz!
1. uzywac tylko odbior sputnikow
   bez posranych wspomagan.

Cos w tym moze jest, ale wspomagania moga byc pozyteczne dla mnie.

2. odstrzelic gUUrgułowy kiosk jako
   glowny inwigilator.

Kiosk ? Tam chyba co innego szpieguje.
Androida odstrzelic ? Z przyjemnoscia, tylko co w zamian :-(

Ale ...google FB kupilo ? Bo co z tego, ze google wie, przeciez FB-wi nie powie ...

3. wypierdolic na smietnik srakofon i
   przestac gledzic; robiac z siebie
   glupca przed publika!

Kiedy sie troche przyzwyczailem.

Napisac sobie wlasny system operacyjny ? Linusowi sie udalo.

J.

Data: 2019-03-25 19:53:10
Autor: 2late
inwigilacja permanentna
On 25/03/2019 11:18 AM, J.F. wrote:
[...]

Nie trzeba miec konta. Kazda strona ktora ma przycisk facebook, twitter, itp... zbiera dane o odwiedzajacych.

Data: 2019-03-25 21:22:17
Autor: LordBluzg(R)
inwigilacja permanentna
W dniu 2019-03-25 o 20:53, 2late pisze:
On 25/03/2019 11:18 AM, J.F. wrote:
[...]

Hmm, zapomniałeś jeszcze o apkach, które do logowania używają FB i działają jako serwis dodatkowo zbierając dane z GPS. Ja zawsze używam innego adresu e-mail w tych apkach a jak nie posiadają możliwości utworzenia konta to nie używam. Do FB mam inne konto e-mail kompletnie niezwiązane z Google i przynajmniej FB mnie nie śledzi...w sensie że nie mam dziwnych propozycji/skojarzeń. Do tego na FB nie podaję nr telefonu...pomimo że FB podaje mój numer (zna), którego nigdy im nie udostępniałem i chce potwierdzenia ale odmawiam. Trzeba tego pilnować jednak. Wyrażenie zgody na coś pociąga konsekwencje.

Data: 2019-04-02 12:51:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
inwigilacja permanentna

"LordBluzgR" 5c9938a1$0$522$65785112@news.neostrada.pl

jednak. Wyrażenie zgody na coś pociąga konsekwencje.

Niewyrażenie także -- czy lekarz odmówi leczenia niewyrażającemu zgody?
Co na to konstytucja? ;)

-=-

Pytam o kres głupoty/hipokryzji urzędniczej skutkującej bezmyślnym
(ale niestety czasochłonnym) wyrażeniem zgód_na_wszystko i takimże
potwierdzaniem_czegokolwiek_w_ciemno...

[chcę być apolityczny, lecz znów zahaczam o politykę? -- JKaczyński nie
chce wprowadzania unijnych rozporządzeń/dyrektyw/wytycznych, zwanych tu
i ówdzie ACTA2, czyli niejako wykazuję poparcie PiSowi, choć wyrażanie
takowe nie jest zgodne z moimi intencjami]

Zgoda na Kukiza, zgoda na przetwarzanie danych, oświadczyny o przyjęciu
do wiadomości, reklama, ankieta... Do tego (i nie tylko tego) wszystkiego
***czasami*** także to, co istotne, zamierzone i zyskowne... ;)

[JKaczyński musi wybierać pomiędzy:
  - kosztownymi głupotami typu: ACTA2, ostrzeganie o Kukiz, oświadczyny itp.
  - jego piątką
  - podniesieniem (choćby ukrytym) podatków
  - ograniczeniem inwestycji...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-03-30 16:00:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
inwigilacja permanentna

"J.F." 5c98b96b$0$493$65785112@news.neostrada.pl

No i skad ten **** wie, gdzie bylem ?

FB wie tak wiele a FBI ;) itp. nie potrafią przewidzieć zamachów...

Mnie inwigilia ;) automagii nie martwi. Dzięki niej wiem po latach,
gdzie kiedyś byłem. Ze 25 lat temu długo myślałem, ;) zanim użyłem
plastykowego pieniądza itp... Dziś jestem już nieźle oswojony.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-04-03 02:59:08
Autor: ? you jump on top of my dick ?
inwigilacja permanentna
J.F. wrote:
FB prawie nie uzywam

*BASTA* z tym PIERDOLENIEM nie na temat!

Jak DEWOTY sie tu kuRRRRwa rozpieszchly!

--
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

inwigilacja permanentna