inwigilowanie pracownika

Data: 2009-03-04 21:27:12
Autor: armar
inwigilowanie pracownika
Maykel pisze:

proszę o pomoc co mogę zrobić w sytuacji, gdy pracownik w danej firmie jest 'podglądany' przez przełożonego w sensie co robi na komputrze poprzez zainstalowane oprogramowanie.
z tego co mi wiadomo nie jest to dozwlone bez wiedzy pracownika a takze jest na to odpowiedni paragraf.

Jeśli to prywatny komputer pracownika, to pracodawca nie może na nim
instalować oprogramowania zakupionego na firmę.
Inną sprawą jest to, czy pracownik otrzymał zgodę na podłączanie prywatnego sprzętu do sieci energetycznej i komputerowej pracodawcy.
Jeśli otrzymał zgodę, to zapewne użyczał sprzętu pracodawcy,
a to pracodawcy sprawa co robi z firmowym sprzętem komputerowym.

--
Pozdrawia Marek

inwigilowanie pracownika